Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce. Brak profesjonalizmu ze strony pracowników. Posiadam u nich kartę. Było dokonane nieautoryzowane użycie (płatność internetowa). Po zgłoszeniu do banku, bank nic nie zrobił aby sytuacje wyjaśnić. Nie zażądał od firmy EPOCH.com (Cypr) dokumentów potwierdzających transakcję. Bazując tylko na tym że był użyty kod CVC karty uznali że wszystko jest ok. Sprawa była zgłoszona na Policję i potwierdzili że było nie autoryzowane użycie. Kiedy w innym banku miałem podobną przygodę z firmą EPOCH.com to ten bank w 100% zadziałał profesjonalnie. Zażądał dokumentów i okazało się że było włamanie na kartę. Pieniądze do mnie wróciły. Santander = kpina a nie bank. Sprawę z tym bankiem kieruję do Rzecznika konsumenckiego a jak zajdzie potrzeba pójdę z nimi do sądu. Dla mnie to po prostu złodziejstwo ze strony tego pożal zię boże banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od 10 lat ! Chem spłacić kredyt hipoteczny ponieważ sprzedaję mieszkanie . Klienci potrzebują zaświadczenie o aktualnej wysokości zadłużenia i zgoda na wykreślenie hipoteki z takim wnioskiem wystąpiłam do banku . Co robi bank ? nic ... twierdzi że ma na taki wniosek 30 dni roboczych . Dzwonie codziennie do nich z prozbą o szybką realizację , ciągle słyszę te samą odpowiedż . Minął miesiąc ja nadal nie otrzymałam dokumentu , Pani powiedziała że nic nie możę zrobić . To jest skandal ponieważ w innych bankach taki dokument jest przekazywany na drugi dzień dla klienta ... Jakie poniosłam konsekwencję biorąc kredyt w banku santander ? Potencjalni kupcy mojego mieszkania zrezygnowali z kupna przez tak długą zwłokę z dokumentami ... i teraz tak napradę ten dokument nie jest już mi potrzebny a ja nadal zostaję z kredytem u nich ... Będę radzić sie radcy prawnego co zrobićw tej sytuacji skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Po 3 mscach spłacania rat mój synek zachorował na nowotwór. W czerwcu 2017 zmarł. W rezultacie walki o jego życie oboje z mężem straciliśmy pracę. Raty były płacone z 10 dniowym opóźnieniem tak jak otrzymywałam zasiłek. Sprawę wielokrotnie przedstawiałam konsultantom nękającego mnie telefonami banku. Każdy powiedział, że sobie odnotuje i za parę dni a nawet tego samego dnia był kolejny telefon. Mamy z mężem zobowiązania i to nie małe w innym banku i tam nie było problemu, wręcz odroczono nam spłatę rat a kierownik naszego rejonu pofatygował się do nas do domu osobiście by omówić cała sytuację. Santander za to podał mnie do krajowego rejestru dłużników. Dodam, że nie mogę podjąć w tym momencie pracy by terminowo spłacać raty(spłacam z 10 dniówek opóźnieniem) bo urodziłam córeczkę i opiekuje się nią,. Mąż okazało się, że ma bardzo poważne uszkodzenie kręgosłupa i w tym momencie nie może wrócić do pracy. Nie polecam, bardzo proszę przemyśleć decyzję o kredycie czy ratach w tym banku, zanim będzie za późno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
3 mscach spłacania rat mój synek zachorował na nowotwór. W czerwcu 2017 zmarł. W rezultacie walki o jego życie oboje z mężem straciliśmy pracę. Raty były płacone z 10 dniowym opóźnieniem tak jak otrzymywałam zasiłek. Sprawę wielokrotnie przedstawiałam konsultantom nękającego mnie telefonami banku. Każdy powiedział, że sobie odnotuje i za parę dni a nawet tego samego dnia był kolejny telefon. Mamy z mężem zobowiązania i to nie małe w innym banku i tam nie było problemu, wręcz odroczono nam spłatę rat a kierownik naszego rejonu pofatygował się do nas do domu osobiście by omówić cała sytuację. Santander za to podał mnie do krajowego rejestru dłużników. Dodam, że nie mogę podjąć w tym momencie pracy by terminowo spłacać raty(spłacam z 10 dniówek opóźnieniem) bo urodziłam córeczkę i opiekuje się nią,. Mąż okazało się, że ma bardzo poważne uszkodzenie kręgosłupa i w tym momencie nie może wrócić do pracy. Nie polecam, bardzo proszę przemyśleć decyzję o kredycie czy ratach w tym banku, zanim będzie za późno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żałuję że wziąłem u nich kredyt na jakiś produkt AGD, kilka miesięcy po spłaceniu dostaję co jakiś czas sms z propozycją kredytu gotówkowego chodź nie jestem już od dłuższego czasu ich klientem !!! Najgorzej że nie można tego spamu zablokować z pozycji telefonu i ich infolinii, trzeba udać się do odziału ich banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
SZCZERZE ODRADZAM. Wciśnięto mi kartę kredytową w media Markcie,chociaż chciałem kredyt Raty Zero%. Zostałem poinformowany że będzie pobierana opłata 4,90zł z obsługę karty,natomiast nikt mnie nie poinformował że będzie pobierane jeszcze 3zł za smsy nękające i przypominające .Bankowość elektroniczna to jakiś koszmar nie można się zalogować używając przeglądarki Fire Fox .Obsługa w oddziale bardzo nie miła i zarozumiała kieruje na infolinie.Po rozmowie z infolinią niby ma działać ale nie zawsze mogę się zalogować.DZIĘKUJE BARDZO ZA TAKIE USŁUGI NIE POLECAM!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Radziłbym państwu zmienić ludzi na infolinie. W salonach gdzie świadczą usługi telekomunikacyjne jest nawet lepsza obsługa. Poniżej poziomu krytyki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam.ODRADZAM jak najdalej.Mam powoli zrujnowane zdrowie psychiczne poprzez ciągłe telefony z ich strony z tytułu kilku dni opóźnienia...Szok.Kobiety w ich windykacji zadają takie pytania i w sposób prowokujący rozmawiają.Nigdy więcej w tym banku.Są naprawdę najgorsi.Wiem bo zdarzają mi się często oóznienia po kilka di również w innych Bankach.Ale tylko Santander tak postępuje i ma umowy z Kaczmarski Inkasso,którzy to nękają nieustannie...uciekajcie i żadnych kredytów u nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który naciąga klientów. Po prawie 4 latach odezwali się do mnie sms-m, że mam dług uwaga 34.40. Zadzwoniłem na infolinię by wyjaśnić sprawę okazuje się że już mam długu 34.60 !!! jak to w ciągu godziny narusł o 20 groszy ?! skandal złodzieje i tyle. omijacie ten pseudo bank szerokim łukiem. Ocena jak bym mógł wystawić to zero. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety ten Bank zaczal dzialac na granicy prawa.Maja umowe z Kaczmarski inkasso i nekaja od switu do nocy po jednym dniu nieoplacenia raty.Skandal.Jesli jest ktos kto moze doradzic jak postapic z Bankiem ktory zlamal umowe bardzo prosze o info. Sytuacja ta jest skandaliczna a na infolini Banku nie ma z kim rozmawiac.Odradzam kredyty w tym Banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Bałagan i niekompetencja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To najgorszy bank z jakim dotychczas się spotkałem. Syn chciał wziąć kredyt - nie dostał. Zadzwoniłem ja (dochody 5 x większe) - panienka gadała jak najęta i chciała mi wcisnąć ubezpieczenia, dodatkowe produkty, karty kredytowe itp. Odmówiłem, bo oferowali kredyt "0%", więc dlaczego nie wziąć. I... nie dostałem kredytu. Uśmiałem się po pachy. Wniosek: "0%" jak kupisz u nich do niczego niepotrzebnych ci rzeczy za 10000PLN. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lichwa. Bezduszne istoty. Mam długi w innych instytucjach wszędzie rozmawiają a tu wpadają do domu i straszą jak mafia. Nie polecam a raczej ostrzegam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Leasing Santander - tragedia. na każdym kroku za coś trzeba płacić. na infolinii informują coś innego (oczywiście mniejsze opłaty) a później każą płacić trzy razy tyle. Nie odpowiadają na emaile, dodzwonić się to jak wygrać w totolotka. brak opiekuna (wcześniej miałem leasing w Reiffeisenleasing i miałem opiekuna i całokształt był super - Santander nie dorasta im do pięt). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nie miła obsługa i nękające telefony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
powiem tak nie polecam nikomu trzymajcie sie z dala od tego banku wziolem 9300tys kredytu mialem miec do splaty 16000tys byly jeszcze poukrywane dodatkowe koszty a wyszlo mi az 20000tys do splaty ponad 100% ludzie trzymajcie sie z dala skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, niekompetentna obsługa, niegrzeczna,przyciska do ubezpieczeń- w moim oddziel w malborku to dramat, pewnie dobrzyi sympatyzni tam nie wytrzymują stąd niema mpoich ulubionych pań skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja polecam bank ,jak spłacasz to nie masz zadnych problemów a mało tego mozna zadzwonic i wszystko wytłumaczą ,polecam na 5+,po co bierzecie i nie spłacacie a potem narzekacie skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
BRAK KOMPETENCJI!!! CHCIALEM ROZLICZYC SIE DEFINITYWNIE Z KREDYTU I ABY NIE BYLO NIE DOMOWIEN POSZEDLEM OSOBISCIE DO PLACOWKI (KRAKOW AL.SLOWACKIEGO 66) PANI OBLICZYLA ILE MAM WPLACIC JESZCZE GDZIES TO POTWIERDZALA. OBLICZONA PRZEZ PRACOWNIKA KWOTE WPLACILEM 13.12.2017R A DZIS PRZYCHODZI MI PONAGLENIA ZA BRAK SPLATY. ZADZWONILEM NA INFOLINIE PANI NIE WIEDZIALA ZA CO MAM ZAPLACIC 100ZL ''..Z JEJ PULAPU NIE DA SIE TEGO SPRAWDZIC.." TRZEBA NAPISAC PISMO I WYSLAC DO WROCLAWIA D R A M A T . TERAZ KOLEJNA STRATA CZASU TRZEBA SIEDZIEC I PISAC PISMO , POTEM JE WYSLAC I CZEKAC NA ODPOWIEDZ ...MAMY 21 WIEK A NIKT NIE POTRAFI ODPOWIEDZIEC ZA CO BANK CHCE 100ZL JESLI CENISZ SOBIE CZAS NAPRAWDE ODRADZAM JEST TONIE RZETELNY BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta ich umowa nadaje się tylko do podtarcia tyłka. Obsługa się nie nadaje do niczego. Nie dość, że bezczelni to nie mają żadnego sumienia. Straciłem pracę, jestem po operacji na zwolnieniu lekarskim, ubiegam się o zasiłek żeby im zapłacić te gówniane 100 zł, bo sam nie mam co do garnka włożyć. Wypadki chodzą po ludziach, niestety tym razem padło na mnie. Nie potrafią zrozumieć człowieka i dojść do porozumienia. Baba która ze mną rozmawiała mało mnie nie oplula przez telefon, wszystko krzykiem. Masakra to mało powiedziane. Nie polecam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie Polecam. Wszystko pod górkę. komunikacja bank ---> klient to jakiś koszmar. W sumie to nie ma komunikacji. No chyba, że człowiek zalega. SMSy z reklamami pożyczek potrafią słać. Obsługa Service Desku też porażka. Procedury jakie mają wewnątrz to średniowiecze. NIE POLECAM!!!!!!!!! trzymajcie sie z dala od tego banku i rat w mediamarkt. Nie wiem czy coś jeszcze obsługują. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
!!! OSTRZEGAM !!! przed tym bankiem!!! Przy zakupach ratalnych w Media Markt, które ten bank kredytuje wciskają na siłę KARTĘ KREDYTOWĄ Media Markt i nie informują, że będą potem pobierać opłatę za tę kartę i za prowadzenie konta!!! Poza tym jakby Wam przyszło do głowy wcześniej spłacić kredyt to "w nagrodę" dopiszą Wam dodatkową kasę do zapłaty. Gratulacje. Świetny marketing. Mam nadzieję, że poza mną nikt już nie da się im nabrać na sztuczkę. !!! OSTRZEGAM!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Do wszystkich czytających !!! Jeśli macie potrzebę skorzystania z usług banku to każdy inny a nie Santander chyba ze macie stalowe nerwy Przy opóźnieniu z jedna rata podkreślam jedna rata i tylko o kilka dni będzie wydzwaniał Kaczmarski inkaso np po20 kilka razy w ciągu dnia zaczynajac od godz 7:30 +- a bezczelność pracowników ww firmy przechodzi wszelkie granice. Zapomniałem nadmienić ze po uregulowaniu płatności nadal nękają a na to jest paragraf ?. Sprawa zgłoszona do powiatowego rzecznika konsumentów lub/i UOKiK skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Wystrzegać się jak ognia. Kredyt spłacony przed pierwszą ratą (wciśnięty starszej osobie z mnóstwem ubezpieczeń etc za 500 zł spłata blisko 1000zł) . Spałcony wg ustawy o kredycie konsumenckim. Czyli jak stanowi ustawa kredytobiorca spłaca kredyt nie powiadamiając banku (ja mimo to powidomiłem pisząc spłata całkowita kredytu na przelewie) . Bank ma 14 dni na rozliczenie się . Nie rozliczył się a teraz domaga sie ponad 300 zł bo kredyt niezamknięty . A obsługa zarówno w banku jak na infolinii chamska i grubiańska . Chce człowiek się dowiedzieć za co ma płacić to tylko słyszy a co pana to obchodzi zapłacić i koniec. Na infolini poszłem już na "noże" bo konsultantka chamka jedna jak pan sobie nie dopilnował żeby pracownik banku zeskanował dokumenty ( przedstawiałem dokumenty w baku ) to idż pan sobie z powrotem i zmuś do zeskanowania . Groza. Chamstwo. Z takim bankiem nie miałem jeszcze do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, wysokie prowizje i niemila obsługa skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam przestrzegam przed braniem kredytów w tej firmie, jak się spóźnicie to wszystkie wasze dane przekazują bardzo szybko do firmy zewnętrznej Kaczmarski INKASSO, która nęka telefonami przez cały dzień, dzwonią do 21.00 skandal!!!! zgłosiliśmy tą sytuacje wraz z trzema osobami do rzecznika praw konsumenta. Do tego jak się oddzwania to są niemili, wydzwaniają do pracodawcy !!! to brak poszanowania danych osobowych ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak czytam te opinie to mi się słabo robi. Czy ludzie poupadali na głowy? Większość negatywów dotyczy tego jak bank reaguje na nieterminowe spłaty. A jak ma reagować? Zobowiązał się jeden z drugim żeby płacić 1 każdego miesiąca i królewicz wielce oburzony, bo nachalny bank upomina się po 5(sic!) dniach nie spłacania raty. Wielkie nieba! Bank taki dobry był jak dawał kredyt ale jak nie chcę spłacać to co za ch**e, upominają się bezczelni. Nabrali sprzętu jak osły, bo raty i nie mogą stówy przelać w z góry umówionym terminie. Jak ktoś czytał cokolwiek w podstawówce to powinien wiedzieć co to moralność Kalego. Wielkie oburzenie, bo raty 0%, a tu ubezpieczenie trzeba? A to zmusił ktoś was barany do brania tych rat? Nowy telewizor to nie lek na raka, nikt nie jest zmuszony go kupować. Jak się okazało, że za drogo to trzeba było wstać i odejść. Ale nie, bo już się najarali na nowego samsunga i aż furczą z podniecenia jak ruski wentylator. Podpisują jak leci nie słuchając co się do nich mówi, a jak emocje opadną i nowy telewizor się opatrzy to ZŁODZIEJE!! Piniondze ode mnie chcą nie wiadomo za co i jeszcze w terminie chamy by chcieli! Zawsze jest 14 dniowy termin odstąpienia od takiej umowy i oddania sprzętu, z którego mogą skorzystać takie gorące głowy. Już 3 raz brałem raty w santanderze na 0%. Zawsze płaciłem 1 każdego miesiąca niezależnie od terminu spłaty w danym miesiącu. Nie uwierzycie! Nigdy nie dostałem żadnego telefonu z ponagleniem! Bo nie dawałem im ku temu powodu. W BIKU też nikt mnie nie szarpie. Umowę podpisałem i mam na niej same 0 bez kart, ubezpieczeń itd. Jak spłaciłem to nawet pismo dostałem o zakończeniu umowy WIELKIE NIEBA!!! Jak to możliwe? Raz brałem kredyt w Agata Meble, dwa razy w Saturnie, bo nie lubię mrozić pieniędzy jak mogę sobie płatność podzielić na 50 części. Pozdrawiam roszczeniowców skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Około 28 listopada wysłałem wypowiedzenie umowy dla karty, po miesięcznym wypowiedzeniu - 4 stycznia byłem w oddziale Państwa banku w Płońsku, Pani, która mnie obsługiwała zadzwoniła do innego oddziału aby upewnić się, że wszystko zostało spłacone...dostała potwierdzenie, że wszystko spłaciłem oraz abym przyszedł około 28 stycznia po odbiór zaświadczenia. Wczoraj byłem w oddziale i dostałem niemiłą wiadomość, że mam jeszcze ponad 30 zł do spłaty i że muszę kolejny miesiąc czekać na podliczenie sald. Niestety ja już nie mogę czekać bo mam "nóż po gardłem" dałem 30 tys zaliczki na dom, który kupuję na hipotekę, to zaświadczenie jest warunkiem do uruchomienia wypłaty kredytu, dzwoniłem kilkakrotnie na infolinię i niestety nie mogę uzyskać odpowiedzi. Wczoraj spłaciłem wszystko, kartę zniszczyłem już dawno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nie sympatyczna obsluga. Czlowiek spozni sie 3 dni z platnoscia i wydzwaniaja od samej 7-ej do poznego wieczoru. Pomimo,ze platnosc poszla i nawet potwierdzenie moze zostac wyslane to Pani po drugiej stronie mowi swoje i prowadzi monolog. Czekam tylko az skoncze splacac i na pewno juz z Santander nie skorzystam. Pracownicy nadaj sie na przeszkolenie, jezeli chodzi o rozmowy z klientami. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie moje zastrzeżenia odnoszą się do ciągłego nekania mnie tel. W przypadku spóźnienia się z wpłatą potrafią dzwonić nawet o 21.00 a przy tym są bardzo nie mili i traktują człowieka jak złodzieja brak profesjonalizmu i dobrej woli. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli ktoś nie czyta umowy, nie posiada wielu informacji na temat kredytu lub nie spłaca raty w określonym terminie potem oczywiście wszystko idzie na bank :) Ja jestem zadowolony wszystko spłacone elegancko i raty kosztowały mnie tylko 60zł :) skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »