T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Chciałbym w tym miejscu ostrzec wszystkich potencjalnych klientów T-Mobile ,przed podpisaniem umowy z tym operatorem telefonii komórkowej-nie dajcie się oszukać!!!!!!!!!!!!\r\nta firma to naciągacze i oszuści traktująca swoich długoletnich klientów jak najgorsze zło!!!!!!!!!!!\r\nZawierając,a właściwie przedłużając umowę przez telefon pamiętajcie,że:\r\n-rozmawiacie tylko z telefonistą/stką ,osobą ,którą nazywa się konsultantem lub doradcą, a naprawdę niekompetentnym przeszkolonym tylko na sprzedaż automatem po praniu mózgów.\r\n-rozmowy są nagrywane,ale tylko te wygodne dla T-Mobile,inne w cudowny sposób nie zapisują się na nośnikach.\r\n-klient nigdy nie ma racji!!!!!!!!!! operator zawsze.\r\n-przy odbiorze przesłanego firmą kurierską telefonu lub innego urządzenia pamiętajcie,że:\r\nwłaściwie to go nie powinniście odbierać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nponieważ kurier żąda najpierw podpisania umowy, nie pozwalając na sprawdzenie zawartości przesyłki.\r\nW treści umowy nie zawsze znajduje się nazwa urządzenia!!!!!!!!!!!!!!! może być nazwa promocji????\r\nPodpiszecie to nawet po otwarciu przesyłki jeżeli jesteście przedsiębiorcą i okaże się ,ze w pudełku znajduje się niewłaściwy towar nie przysługuje Wam prawo zwrotu!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nNie ma w Polsce instytucji chroniących przedsiębiorców przed nieuczciwością operatora!!!!!!!!!!!!!!\r\nChronią tylko prywatnych konsumentów!!!!!!!!!!!!\r\nPozostaje jedynie rękojmia choć nie zawsze skuteczna(w przypadku niezgodności towaru z zawartością przesyłki) lub droga sądowa.(trwająca często baaardzo długo).\r\n\r\nA teraz opisze mój przypadek:\r\nJestem od samego początku klientem T-Mobile(a wcześniej ERY), i raczej nie miałem mimo różnych form przedłużania umów (salon,sklep ,telefon) żadnych problemów.\r\nNo może poza lepszym traktowaniem nowych klientów od tych stałych(no ale to inny temat).\r\nMam (jeszcze bo zamierzam zakończyć umowy)kilka telefonów i urządzeń w T-Mobile i płacę poza abonamentem dodatkowo wysokie rachunki.\r\nNa moje nieszczęście zachciało mi się tableta Samsung Galaxy.\r\nZamówiłem to urządzenie po kilkunastu rozmowach z \"konsultantem\" i teraz uwaga!!!!!!!!!!!!! -tym samym (na moje życzenie) .\r\nNo i zaczęło się jak na wstępie 1. podpisałem umowę\r\n2.odebrałem urządzenie\r\n3.kurier odjechał bo się spieszył\r\n4.w pudełku nie dość ,że był nie ten tablet to okazał się uszkodzony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\n5.natychmiast oddałem go do naprawy z pismem do operatora,że nastąpiła pomyłka licząc,że przyślą mi zamówiony.\r\nJakież było moje zdziwienie gdy operator odmówił mi wymiany(za dopłatą oczywiście) sprzętu tłumacząc się regulaminem????-przecież wina nie leży po mojej stronie.\r\nTeraz zaczęło coś zupełnie niezrozumiałego dla mnie.\r\nW przypadku nowych ofert potrafią dzwonić kilka razy dziennie,nawet teraz dzwonią i jeszcze pytają bezczelnie czy jestem zadowolony???\r\nKiedy zaczęły się problemy nie było z kim rozmawiać.\r\nNajpierw dziesiątki moich telefonów do \"konsultanta/ów bo ciągle były to inne osoby do ich \"zwierzchników\" bez rezultatu.\r\nJeden zwalał na drugiego winę.\r\nNo i skierowali sprawę do działu reklamacji.\r\nTam to już istna masakra:(\r\nKontakt tylko i wyłącznie przez e\'maila ,bez możliwości rozmowy telefonicznej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nHihi -operator sieci komórkowej-śmiechu warte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nKorespondencja trwa już od lipca 2012,odpowiedzi przychodzą ciągle od innych osób!!!!!!!!!!!!\r\nwidocznie moja firma nie zasługuje na osobistego opiekuna???\r\nSprawa oparła się o rzecznika prasowego ,też bez skutku:(\r\nTeraz jestem bez tabletu i muszę płacić abonament:(\r\nWiem,że walka z nimi będzie długa ,ale dla zasady zamierzam podjąć tę nierówną walkę.\r\nCzy jest tu ktoś kto ma podobne problemy ?\r\nMoże wspólnymi siłami damy radę(pozew zbiorowy)\r\nNiech T-Mobile nie czuje się bezkarny i poczuje,że traci klientów,a za nie wywiązanie z umowy się słono płaci.\r\nA reklama \" negocjuj z operatorem warunki umowy\" to czysta kpina.\r\nPozdrawiam\r\nWojtek
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »