Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragiczny bank,zakupy ratalne= karta kredytow z dodatkową opłatą za Pakiet Usług Bankowych o której nie informuja klienta przy zawieraniu umowy.Nie dajcie sobie wcisnąć karty kredytowej przy zakupach ratalnych. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
UWAGA !!! TEN BAMK TO SAME PROBLEMY !!!\r\nNajgorszy bank jaki mozna sobie wybrac!!! Nekaja mnie jakas kwota 23 zl od 3 lat ich system nie potrafi zaksiegowac poprawnie kwoty. Do tego nikt nie chce wystawic mi potwierdzenia a kazdy zapewnia albo na infolinii albo w punkcie ze wszystko jest uregulowane. Mija parte meisiecy i znowu sms ze widnieje zaleglosc. Nie polecam tego banku, nie radza sobie z wlasnym systemem!!! [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To są banksterzy. Infolinia za każdym razem przekazuje inne wiadomości. Na pytanie jaka jest podstawa prawna, panienka mówi nie wiem. To ja pytam skąd pani wie, ona na to, tak mi kazali mówić. Banksterzy.!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś paranoja spłacam u nich kredyt w terminie bez opuźnień.Dzwonią z propozycjami kredytów finansowania kart kredytowych kiedy nie odbieram dzwonią co 15 minut.Kiedy odebrałem i zwróciłem im uwagę że jest sobota a oni dzwonią i nękają to pani powiedziała mi że oni dzwonią do skutku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku, każde opóźnienie w spłacie, o jeden dzień, często wynikający z opóźnień w księgowaniu, lub bardzo często z nie przekazywania między działami Banku informacji o kliencie, owocuje telefonem, nie jednym, nie dwoma, tylko dziesięcioma, dwudziestoma. W moim przypadku dobili do czterdziestu dwóch połączeń w ciągu dnia. Obsługa telefoniczna ww. banku nie istnieje, co najmniej trzy czwarte pracowników call center jest wręcz agresywna i ordynarna, a w szczególności kobiety. Nie polecę nikomu tej instytucji, sam gdy tylko spłacę resztę zadłużenia, zakończę po kres mych dni współpracę i kontakt z tym bankiem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem BARDZO NIE ZADOWOLONA Z BANKU SANTANDER bezczelni i chamscy przedstawiciele którzy wydzwaniaja jak psychiczni nie dajac sobie wytłumaczyć przyczyny nie zapłacenia jednej raty,a w zasadzie opóźnienia ze względu na pobyt w szpitalu,to był jedyny taki przypadek bo jestem osobą wypłacalną....Co najgorsze wydzwaniają po sąsiadach a to jest nie zgodne z RODO,jakim prawem informują obcych ludzi o sprawach prywatnych!!!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga banksterski bank działa niezgodnie z prawem, nie zwraca proporcjonalnej części prowizji w przypadku wcześniejszej spłaty zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim, w reklamacji odpisali że takowa nie podlega rekalkulacji a od rzecznika finansowego usłyszałem że i owszem i kazał złożyć wniosek o interwencję oraz że to własna interpretacja prawa banku a to w ogóle ciekawe że w państwie prawa banki mają własną interpretację prawa odmienną od sądów, ustawodawcy i rzecznika finansowego. Z DALEKA OMIJAĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cięzko to coś nazwać bankiem. Toczę spór . Kredyt w opini wielu prawników spłacony prawidłowo a bank żąda dalszego płacenia rat grożąc windykacją gdyż bank zawłaszczył pieniądze przelane na spłatę całkowitą kredytu i spłacał samowolnie raty. Sprawa u Rzecznika Finansowego a bank udaje że o tym nie wie mimo że wysyła pisma do RF. Musiałem skserować ich pismo do RF i im posłać żeby się zapoznali z własnym pismem. Żądanie spłaty raty wysyłane listem zwykłym tak że listy przychodzą po terminie wpłaty wyznaczonej w liście- prawdopodobnie specjalnie. Po napisaniu reklamacji na pismo windykacyjne zaraz po otrzymaniu wysyłają następne i żadają następnej reklamacji. Na infolinii ja nic nie mogę nic nie wiem . W oddziale banku chamska obsługa. Żenada - znacjonalizować taki bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander to bank stosujący praktyki niezgodne z obowiązującym prawem. Pożyczyłem 3400 na 36 mies. po 6 miesiącach systematycznych spłat postanowiłem spłacić całość a bank obniżył mi tylko o odsetki kwotę do spłaty pomijając obniżenie proporcjonalnej części prowizji co jest niezgodne z ustawą o kredycie konsumenckim. Pan na infolinii twierdzi mi w żywe oczy ze prowizja nie podlega zwrotowi, jest to kłamstwo niezgodne z prawem.Oto treść mojej reklamacji spłaty mojego kredytu: Witam, Zgodnie z art.49 ust.1 ustawy o kredycie konsumenckim oraz jego interpretacją przez Rzecznika Finansowego oraz Prezesa UOKIK składam wniosek o zwrot proporcjonalnej części pobranej do kredytu prowizji. Przypominam również że zgodnie z art. 52 ustawy macie państwo obowiązek dwutygodniowego rozliczenia się z klientem ze spłaconego kredytu. Po tym okresie sprawa zostanie zgłoszona do UOKIK oraz złożę pozew sądowy. Podstawa prawna: Art. 49. kredyt. kons. Obniżenie kosztu kredytu w przypadku wcześniejszej spłaty 1. W przypadku spłaty całości kredytu przed terminem określonym w umowie, całkowity koszt kredytu ulega obniżeniu o te koszty, które dotyczą okresu, o który skrócono czas obowiązywania umowy, chociażby konsument poniósł je przed tą spłatą. 2. W przypadku spłaty części kredytu przed terminem określonym w umowie, ust. 1 stosuje się odpowiednio. Art. 52. Obowiązek rozliczenia kredytu w terminie 14 dni od dnia wcześniejszej spłaty Kredytodawca jest zobowiązany do rozliczenia z konsumentem kredytu w terminie 14 dni od dnia dokonania wcześniejszej spłaty kredytu w całości. Interpretacja Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK: Art. 49 ust. 1 ustawy należy rozumieć w ten sposób, że: w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu konsumenckiego następuje obniżenie wszystkich możliwych kosztów takiego kredytu, niezależnie od ich charakteru i niezależnie od tego, kiedy koszty te zostały faktycznie poniesione przez kredytobiorcę. redukcja ta ma charakter proporcjonalny, tj. odnosi się do okresu od dnia faktycznej spłaty kredytu do dnia ostatecznej spłaty określonej w umowie. Kluczowe przepisy ustawy o kredycie konsumenckim: ?Art. 5 pkt 6. ?całkowity koszt kredytu - wszelkie koszty, które konsument jest zobowiązany ponieść w związku z umową o kredyt, w szczególności: a) odsetki, opłaty, prowizje, podatki i marże jeżeli są znane kredytodawcy oraz b) koszty usług dodatkowych w przypadku gdy ich poniesienie jest niezbędne do uzyskania kredytu - z wyjątkiem kosztów opłat notarialnych ponoszonych przez konsumenta;" ?Art. 48. Konsument ma prawo w każdym czasie do spłaty całości lub części kredytu przed terminem określonym w umowie". ?Art. 49 ust. 1. W przypadku spłaty całości kredytu przed terminem określonym w umowie, całkowity koszt kredytu ulega obniżeniu o te koszty, które dotyczą okresu, o który skrócono czas obowiązywania umowy, chociażby konsument poniósł je przed tą spłatą. 2. W przypadku spłaty części kredytu przed terminem określonym w umowie, ust. 1 stosuje się odpowiednio". Dz.U. 2011 Nr 126 poz. 715 USTAWA Opracowano na podstawie t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1497, 1585, 1662. z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim 1) Rozdział 1 Przepisy ogólne Art. 5. Użyte w ustawie określenia oznaczają 6) całkowity koszt kredytu ? wszelkie koszty, które konsument jest zobowiązany ponieść w związku z umową o kredyt, w szczególności: a) odsetki, opłaty, prowizje, podatki i marże jeżeli są znane kredytodawcy oraz b) koszty usług dodatkowych w przypadku gdy ich poniesienie jest niezbędne do uzyskania kredytu ? z wyjątkiem kosztów opłat notarialnych ponoszonych przez konsumenta; Na powyższej podstawie prawnej ŻĄDAM ZWROTU PROPORCJONALNEGO CZĘŚCI POBRANEJ PROWIZJI W USTAWOWYM TERMINIE POD GROŹBĄ KONSEKWENCJI PRAWNYCH!!! ZE WZGLĘDU NA NIEUCZCIWE PRAKTYKI BANKU NIGDY NIE SKORZYSTAM Z WASZYCH PARABANKOWYCH USŁUG. Wyobrażacie sobie sytuację że spóźniacie się ratą to kary z banku was przerosną, tymczasem bank stosuje w 2018r w "unijnym państwie prawa" takie nieuczciwe praktyki bezkarnie. Ha ha kpina a nie bank co najwyżej parabank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank odmówił mi udzielenia kredytu na zakup towaru na raty (wartość 2490 zł, wybrałam opcję bez wpłaty własnej, gdyż różnica w wysokości rat byłaby niewielka), motywując to tym, iż moje dochody są o 200 zł za niskie - niestety, w tym momencie bank sam się ośmieszył, gdyż przy poprzednim zakupie jakoś nie miał problemu, żeby przyznać mi kredyt ratalny, przy którym rata była o 10 zł niższa od tej, którą płąciłabym obecnie! Oczywiście poprzednie zobowiązanie było spłacone w terminie. Pani w banku zaproponowała mi, żebym jeszcze raz wystąpiła z wnioskiem, tym razem dokonując jakiejś wpłaty własnej - oczywiście chętnie to zrobię, ale już raczej w innym banku:) Ten śmieszny bank lepiej omijać wielkim łukiem, co zresztą widać po innych opiniach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. obsługa nieprofesjonalna wręcz agresywna i nie mila skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
e-raty decyzja w 15 minut to żart. Ostateczny koszt pożyczki jest znacznie wyższy niż w kalkulatorze. Ostatecznie kredyt nie został mi przyznany mimo przesłania kompletnej dokumentacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie jest zainteresowany wydaniem mi karty xD Jak powiedziałem przez telefon - ich pech. Na kontakt w przyszłości powiem krótko - też nie będę zainteresowany ^^ skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Leasinguję samochód w Santander Consumer Multirent. Wystapiłam o zgodę na ubezpieczenie komunikacyjne we własnym zakresie i otrzymałam akceptację. Wykupiłam polisę i jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że po miesiącu otrzymałam fakturę na 3500 zł na ubezpieczenie, które zawarł SCM. Nie pomogły dziesiątki maili do biura obsługi klienta (z nikim innym nie ma tam kontaktu). Po 3 miesiącach walki, wysyłania monitów po 85 zł każdy, nasłali na mnie windykatora. SCM zamknął bowiem reklamację nic mi nie zarzucając. Mało tego, nie otrzymałam polisy, którą zawarł SCM z towarzystwem ubezpieczeniowym Compensa. Także zapłaciłam za coś czego nawet nie otrzymałam. SCM nie raczył już odpowiedzieć na moje żądanie przysłania polisy. Podobnie zresztą Compensa nabrała wodę w usta - nie otrzymałam od nich kopii polisy. A SCM mam jeszcze zapłacić odsetki za zwłokę. To są [Moderacja] . Zgłaszam sprawę na policję. Odradzam wszystkim szczerze ten bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dramat. Z daleka od tego banku. Dają sobie czas na wydawanie dokumentów 30 dni, a i tak opóźniają się półtora tygodnia. Zero profesjonalizmu. Santander to bankowe kłopoty... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Korzystam oferty z tego banku od około 5 lat i złego słowa powiedzieć nie mogę. Parę razy nie udało mi się spłacić na czas więc dostałem jeden telefon od banku a nie tak jak piszą ludzie, że co chwile dzwonią. Dzwoni, przekładam spłate o parę dni i po problemie a to, że spóżniacie sie o pare tygodni z ratą to nic dziwnego, że dzwonia bo chcą odzyskać swoje pieniądze. Nie wierzcie we wszystko co tu piszą bo to konkurencja ;) POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra, mam u nich samochód w leasingu, spłacanie rat jest ok, ale jak tylko coś dodatkowego to tak słono sobie liczą, że aż w pięty idzie. Żeby za zmianę adresu do korespondencji zapłacić prawie 400 zł? to jest nienormalne. A jak się spóźniłam z jedną fakturą o 1 dzień i wysłali mi upomnienie, to oczywiście też za nie policzyli 80 zł. Nie polecam, warunki bez szału, telefonicznie nie bardzo można cokolwiek załatwić, bo odsyłają od jednego do drugiego, a koszty dodatkowe powalające. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Totalny brak kompetencji i profesjonalizmu. Kupiłam w sklepie mediamarkt telefon na raty. W celu weryfikacji tożsamości przelałam 1 zł na konto banku. Dwa razy. W terminie. Moja umowa została anulowana mimo to. Gdy zadzowniłam do banku (jeszcze wtedy gdy umowa była ważna i był to ostatni dzień na potwierdzenie) dostałam informację, że konsultanci nie mają teraz czasu i skontaktują się ze mną później. Nikt tego nie zrobił, dostałam o godzinie 20 maila z anulacją umowy. Kolejnego dnia poprosiłam konsultanta o wyjaśnienie sytuacji - nie potrafił tego zrobić tylko zasłonił się tym, że to zewnętrzna firma przyjmuje te przelewy (to niestety nie mój problem). W końcu zostało ustalone, że umowa zostanie przywrócona, jeśli wyślę potwierdzenie przelewu na podany adres email. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia zwrotnego, że umowa nadal funkcjonuje. Po kolejnym telefonie do banku inny konsultant poinformował, że jest to niemożliwe i muszę wypełnić wniosek jeszcze raz. Bardzo dziękuję, ale raczej nie. Trwało to wszystko 4 dni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka, brak pewności czy zamknięty kredyt faktycznie jest zamknięty. Po 5 latach od zamknięcia kredytu z kartą okazuje się, że naliczyli jakąś opłatę od której przez ten cały okres dochodziły odsetki. Problemu z otrzymaniem kredytu nie było ale rozstać się z Bankiem.... :) Non stop przychodzące oferty. NIE POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Wziąlem drukarkę w raty w media expert. Zmienilem bank i zapomnialem ustawic platnosci . Po 1 dniu spoznienia fala telefonow okolo 10/15 jak oddzwonilem z zony numeru jej tez truli d..e caly dzien. A lo dokonaniu platnosci zero odzewu pisalem maile czy doszla kasa zero odzewu. Panie przez telefon takie mile jakby za karę tam pracowaly. SZCZERZE NIE POLECAM !!!! JAK NAJDALEJ OD NICH skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce. Brak profesjonalizmu ze strony pracowników. Posiadam u nich kartę. Było dokonane nieautoryzowane użycie (płatność internetowa). Po zgłoszeniu do banku, bank nic nie zrobił aby sytuacje wyjaśnić. Nie zażądał od firmy EPOCH.com (Cypr) dokumentów potwierdzających transakcję. Bazując tylko na tym że był użyty kod CVC karty uznali że wszystko jest ok. Sprawa była zgłoszona na Policję i potwierdzili że było nie autoryzowane użycie. Kiedy w innym banku miałem podobną przygodę z firmą EPOCH.com to ten bank w 100% zadziałał profesjonalnie. Zażądał dokumentów i okazało się że było włamanie na kartę. Pieniądze do mnie wróciły. Santander = kpina a nie bank. Sprawę z tym bankiem kieruję do Rzecznika konsumenckiego a jak zajdzie potrzeba pójdę z nimi do sądu. Dla mnie to po prostu złodziejstwo ze strony tego pożal zię boże banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od 10 lat ! Chem spłacić kredyt hipoteczny ponieważ sprzedaję mieszkanie . Klienci potrzebują zaświadczenie o aktualnej wysokości zadłużenia i zgoda na wykreślenie hipoteki z takim wnioskiem wystąpiłam do banku . Co robi bank ? nic ... twierdzi że ma na taki wniosek 30 dni roboczych . Dzwonie codziennie do nich z prozbą o szybką realizację , ciągle słyszę te samą odpowiedż . Minął miesiąc ja nadal nie otrzymałam dokumentu , Pani powiedziała że nic nie możę zrobić . To jest skandal ponieważ w innych bankach taki dokument jest przekazywany na drugi dzień dla klienta ... Jakie poniosłam konsekwencję biorąc kredyt w banku santander ? Potencjalni kupcy mojego mieszkania zrezygnowali z kupna przez tak długą zwłokę z dokumentami ... i teraz tak napradę ten dokument nie jest już mi potrzebny a ja nadal zostaję z kredytem u nich ... Będę radzić sie radcy prawnego co zrobićw tej sytuacji skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Po 3 mscach spłacania rat mój synek zachorował na nowotwór. W czerwcu 2017 zmarł. W rezultacie walki o jego życie oboje z mężem straciliśmy pracę. Raty były płacone z 10 dniowym opóźnieniem tak jak otrzymywałam zasiłek. Sprawę wielokrotnie przedstawiałam konsultantom nękającego mnie telefonami banku. Każdy powiedział, że sobie odnotuje i za parę dni a nawet tego samego dnia był kolejny telefon. Mamy z mężem zobowiązania i to nie małe w innym banku i tam nie było problemu, wręcz odroczono nam spłatę rat a kierownik naszego rejonu pofatygował się do nas do domu osobiście by omówić cała sytuację. Santander za to podał mnie do krajowego rejestru dłużników. Dodam, że nie mogę podjąć w tym momencie pracy by terminowo spłacać raty(spłacam z 10 dniówek opóźnieniem) bo urodziłam córeczkę i opiekuje się nią,. Mąż okazało się, że ma bardzo poważne uszkodzenie kręgosłupa i w tym momencie nie może wrócić do pracy. Nie polecam, bardzo proszę przemyśleć decyzję o kredycie czy ratach w tym banku, zanim będzie za późno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
3 mscach spłacania rat mój synek zachorował na nowotwór. W czerwcu 2017 zmarł. W rezultacie walki o jego życie oboje z mężem straciliśmy pracę. Raty były płacone z 10 dniowym opóźnieniem tak jak otrzymywałam zasiłek. Sprawę wielokrotnie przedstawiałam konsultantom nękającego mnie telefonami banku. Każdy powiedział, że sobie odnotuje i za parę dni a nawet tego samego dnia był kolejny telefon. Mamy z mężem zobowiązania i to nie małe w innym banku i tam nie było problemu, wręcz odroczono nam spłatę rat a kierownik naszego rejonu pofatygował się do nas do domu osobiście by omówić cała sytuację. Santander za to podał mnie do krajowego rejestru dłużników. Dodam, że nie mogę podjąć w tym momencie pracy by terminowo spłacać raty(spłacam z 10 dniówek opóźnieniem) bo urodziłam córeczkę i opiekuje się nią,. Mąż okazało się, że ma bardzo poważne uszkodzenie kręgosłupa i w tym momencie nie może wrócić do pracy. Nie polecam, bardzo proszę przemyśleć decyzję o kredycie czy ratach w tym banku, zanim będzie za późno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żałuję że wziąłem u nich kredyt na jakiś produkt AGD, kilka miesięcy po spłaceniu dostaję co jakiś czas sms z propozycją kredytu gotówkowego chodź nie jestem już od dłuższego czasu ich klientem !!! Najgorzej że nie można tego spamu zablokować z pozycji telefonu i ich infolinii, trzeba udać się do odziału ich banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
SZCZERZE ODRADZAM. Wciśnięto mi kartę kredytową w media Markcie,chociaż chciałem kredyt Raty Zero%. Zostałem poinformowany że będzie pobierana opłata 4,90zł z obsługę karty,natomiast nikt mnie nie poinformował że będzie pobierane jeszcze 3zł za smsy nękające i przypominające .Bankowość elektroniczna to jakiś koszmar nie można się zalogować używając przeglądarki Fire Fox .Obsługa w oddziale bardzo nie miła i zarozumiała kieruje na infolinie.Po rozmowie z infolinią niby ma działać ale nie zawsze mogę się zalogować.DZIĘKUJE BARDZO ZA TAKIE USŁUGI NIE POLECAM!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Radziłbym państwu zmienić ludzi na infolinie. W salonach gdzie świadczą usługi telekomunikacyjne jest nawet lepsza obsługa. Poniżej poziomu krytyki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam.ODRADZAM jak najdalej.Mam powoli zrujnowane zdrowie psychiczne poprzez ciągłe telefony z ich strony z tytułu kilku dni opóźnienia...Szok.Kobiety w ich windykacji zadają takie pytania i w sposób prowokujący rozmawiają.Nigdy więcej w tym banku.Są naprawdę najgorsi.Wiem bo zdarzają mi się często oóznienia po kilka di również w innych Bankach.Ale tylko Santander tak postępuje i ma umowy z Kaczmarski Inkasso,którzy to nękają nieustannie...uciekajcie i żadnych kredytów u nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który naciąga klientów. Po prawie 4 latach odezwali się do mnie sms-m, że mam dług uwaga 34.40. Zadzwoniłem na infolinię by wyjaśnić sprawę okazuje się że już mam długu 34.60 !!! jak to w ciągu godziny narusł o 20 groszy ?! skandal złodzieje i tyle. omijacie ten pseudo bank szerokim łukiem. Ocena jak bym mógł wystawić to zero. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »