Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. obsługa nieprofesjonalna wręcz agresywna i nie mila skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
e-raty decyzja w 15 minut to żart. Ostateczny koszt pożyczki jest znacznie wyższy niż w kalkulatorze. Ostatecznie kredyt nie został mi przyznany mimo przesłania kompletnej dokumentacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie jest zainteresowany wydaniem mi karty xD Jak powiedziałem przez telefon - ich pech. Na kontakt w przyszłości powiem krótko - też nie będę zainteresowany ^^ skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Leasinguję samochód w Santander Consumer Multirent. Wystapiłam o zgodę na ubezpieczenie komunikacyjne we własnym zakresie i otrzymałam akceptację. Wykupiłam polisę i jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że po miesiącu otrzymałam fakturę na 3500 zł na ubezpieczenie, które zawarł SCM. Nie pomogły dziesiątki maili do biura obsługi klienta (z nikim innym nie ma tam kontaktu). Po 3 miesiącach walki, wysyłania monitów po 85 zł każdy, nasłali na mnie windykatora. SCM zamknął bowiem reklamację nic mi nie zarzucając. Mało tego, nie otrzymałam polisy, którą zawarł SCM z towarzystwem ubezpieczeniowym Compensa. Także zapłaciłam za coś czego nawet nie otrzymałam. SCM nie raczył już odpowiedzieć na moje żądanie przysłania polisy. Podobnie zresztą Compensa nabrała wodę w usta - nie otrzymałam od nich kopii polisy. A SCM mam jeszcze zapłacić odsetki za zwłokę. To są [Moderacja] . Zgłaszam sprawę na policję. Odradzam wszystkim szczerze ten bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dramat. Z daleka od tego banku. Dają sobie czas na wydawanie dokumentów 30 dni, a i tak opóźniają się półtora tygodnia. Zero profesjonalizmu. Santander to bankowe kłopoty... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Korzystam oferty z tego banku od około 5 lat i złego słowa powiedzieć nie mogę. Parę razy nie udało mi się spłacić na czas więc dostałem jeden telefon od banku a nie tak jak piszą ludzie, że co chwile dzwonią. Dzwoni, przekładam spłate o parę dni i po problemie a to, że spóżniacie sie o pare tygodni z ratą to nic dziwnego, że dzwonia bo chcą odzyskać swoje pieniądze. Nie wierzcie we wszystko co tu piszą bo to konkurencja ;) POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra, mam u nich samochód w leasingu, spłacanie rat jest ok, ale jak tylko coś dodatkowego to tak słono sobie liczą, że aż w pięty idzie. Żeby za zmianę adresu do korespondencji zapłacić prawie 400 zł? to jest nienormalne. A jak się spóźniłam z jedną fakturą o 1 dzień i wysłali mi upomnienie, to oczywiście też za nie policzyli 80 zł. Nie polecam, warunki bez szału, telefonicznie nie bardzo można cokolwiek załatwić, bo odsyłają od jednego do drugiego, a koszty dodatkowe powalające. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Totalny brak kompetencji i profesjonalizmu. Kupiłam w sklepie mediamarkt telefon na raty. W celu weryfikacji tożsamości przelałam 1 zł na konto banku. Dwa razy. W terminie. Moja umowa została anulowana mimo to. Gdy zadzowniłam do banku (jeszcze wtedy gdy umowa była ważna i był to ostatni dzień na potwierdzenie) dostałam informację, że konsultanci nie mają teraz czasu i skontaktują się ze mną później. Nikt tego nie zrobił, dostałam o godzinie 20 maila z anulacją umowy. Kolejnego dnia poprosiłam konsultanta o wyjaśnienie sytuacji - nie potrafił tego zrobić tylko zasłonił się tym, że to zewnętrzna firma przyjmuje te przelewy (to niestety nie mój problem). W końcu zostało ustalone, że umowa zostanie przywrócona, jeśli wyślę potwierdzenie przelewu na podany adres email. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia zwrotnego, że umowa nadal funkcjonuje. Po kolejnym telefonie do banku inny konsultant poinformował, że jest to niemożliwe i muszę wypełnić wniosek jeszcze raz. Bardzo dziękuję, ale raczej nie. Trwało to wszystko 4 dni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka, brak pewności czy zamknięty kredyt faktycznie jest zamknięty. Po 5 latach od zamknięcia kredytu z kartą okazuje się, że naliczyli jakąś opłatę od której przez ten cały okres dochodziły odsetki. Problemu z otrzymaniem kredytu nie było ale rozstać się z Bankiem.... :) Non stop przychodzące oferty. NIE POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Wziąlem drukarkę w raty w media expert. Zmienilem bank i zapomnialem ustawic platnosci . Po 1 dniu spoznienia fala telefonow okolo 10/15 jak oddzwonilem z zony numeru jej tez truli d..e caly dzien. A lo dokonaniu platnosci zero odzewu pisalem maile czy doszla kasa zero odzewu. Panie przez telefon takie mile jakby za karę tam pracowaly. SZCZERZE NIE POLECAM !!!! JAK NAJDALEJ OD NICH skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce. Brak profesjonalizmu ze strony pracowników. Posiadam u nich kartę. Było dokonane nieautoryzowane użycie (płatność internetowa). Po zgłoszeniu do banku, bank nic nie zrobił aby sytuacje wyjaśnić. Nie zażądał od firmy EPOCH.com (Cypr) dokumentów potwierdzających transakcję. Bazując tylko na tym że był użyty kod CVC karty uznali że wszystko jest ok. Sprawa była zgłoszona na Policję i potwierdzili że było nie autoryzowane użycie. Kiedy w innym banku miałem podobną przygodę z firmą EPOCH.com to ten bank w 100% zadziałał profesjonalnie. Zażądał dokumentów i okazało się że było włamanie na kartę. Pieniądze do mnie wróciły. Santander = kpina a nie bank. Sprawę z tym bankiem kieruję do Rzecznika konsumenckiego a jak zajdzie potrzeba pójdę z nimi do sądu. Dla mnie to po prostu złodziejstwo ze strony tego pożal zię boże banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od 10 lat ! Chem spłacić kredyt hipoteczny ponieważ sprzedaję mieszkanie . Klienci potrzebują zaświadczenie o aktualnej wysokości zadłużenia i zgoda na wykreślenie hipoteki z takim wnioskiem wystąpiłam do banku . Co robi bank ? nic ... twierdzi że ma na taki wniosek 30 dni roboczych . Dzwonie codziennie do nich z prozbą o szybką realizację , ciągle słyszę te samą odpowiedż . Minął miesiąc ja nadal nie otrzymałam dokumentu , Pani powiedziała że nic nie możę zrobić . To jest skandal ponieważ w innych bankach taki dokument jest przekazywany na drugi dzień dla klienta ... Jakie poniosłam konsekwencję biorąc kredyt w banku santander ? Potencjalni kupcy mojego mieszkania zrezygnowali z kupna przez tak długą zwłokę z dokumentami ... i teraz tak napradę ten dokument nie jest już mi potrzebny a ja nadal zostaję z kredytem u nich ... Będę radzić sie radcy prawnego co zrobićw tej sytuacji skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Po 3 mscach spłacania rat mój synek zachorował na nowotwór. W czerwcu 2017 zmarł. W rezultacie walki o jego życie oboje z mężem straciliśmy pracę. Raty były płacone z 10 dniowym opóźnieniem tak jak otrzymywałam zasiłek. Sprawę wielokrotnie przedstawiałam konsultantom nękającego mnie telefonami banku. Każdy powiedział, że sobie odnotuje i za parę dni a nawet tego samego dnia był kolejny telefon. Mamy z mężem zobowiązania i to nie małe w innym banku i tam nie było problemu, wręcz odroczono nam spłatę rat a kierownik naszego rejonu pofatygował się do nas do domu osobiście by omówić cała sytuację. Santander za to podał mnie do krajowego rejestru dłużników. Dodam, że nie mogę podjąć w tym momencie pracy by terminowo spłacać raty(spłacam z 10 dniówek opóźnieniem) bo urodziłam córeczkę i opiekuje się nią,. Mąż okazało się, że ma bardzo poważne uszkodzenie kręgosłupa i w tym momencie nie może wrócić do pracy. Nie polecam, bardzo proszę przemyśleć decyzję o kredycie czy ratach w tym banku, zanim będzie za późno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
3 mscach spłacania rat mój synek zachorował na nowotwór. W czerwcu 2017 zmarł. W rezultacie walki o jego życie oboje z mężem straciliśmy pracę. Raty były płacone z 10 dniowym opóźnieniem tak jak otrzymywałam zasiłek. Sprawę wielokrotnie przedstawiałam konsultantom nękającego mnie telefonami banku. Każdy powiedział, że sobie odnotuje i za parę dni a nawet tego samego dnia był kolejny telefon. Mamy z mężem zobowiązania i to nie małe w innym banku i tam nie było problemu, wręcz odroczono nam spłatę rat a kierownik naszego rejonu pofatygował się do nas do domu osobiście by omówić cała sytuację. Santander za to podał mnie do krajowego rejestru dłużników. Dodam, że nie mogę podjąć w tym momencie pracy by terminowo spłacać raty(spłacam z 10 dniówek opóźnieniem) bo urodziłam córeczkę i opiekuje się nią,. Mąż okazało się, że ma bardzo poważne uszkodzenie kręgosłupa i w tym momencie nie może wrócić do pracy. Nie polecam, bardzo proszę przemyśleć decyzję o kredycie czy ratach w tym banku, zanim będzie za późno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żałuję że wziąłem u nich kredyt na jakiś produkt AGD, kilka miesięcy po spłaceniu dostaję co jakiś czas sms z propozycją kredytu gotówkowego chodź nie jestem już od dłuższego czasu ich klientem !!! Najgorzej że nie można tego spamu zablokować z pozycji telefonu i ich infolinii, trzeba udać się do odziału ich banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
SZCZERZE ODRADZAM. Wciśnięto mi kartę kredytową w media Markcie,chociaż chciałem kredyt Raty Zero%. Zostałem poinformowany że będzie pobierana opłata 4,90zł z obsługę karty,natomiast nikt mnie nie poinformował że będzie pobierane jeszcze 3zł za smsy nękające i przypominające .Bankowość elektroniczna to jakiś koszmar nie można się zalogować używając przeglądarki Fire Fox .Obsługa w oddziale bardzo nie miła i zarozumiała kieruje na infolinie.Po rozmowie z infolinią niby ma działać ale nie zawsze mogę się zalogować.DZIĘKUJE BARDZO ZA TAKIE USŁUGI NIE POLECAM!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Radziłbym państwu zmienić ludzi na infolinie. W salonach gdzie świadczą usługi telekomunikacyjne jest nawet lepsza obsługa. Poniżej poziomu krytyki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam.ODRADZAM jak najdalej.Mam powoli zrujnowane zdrowie psychiczne poprzez ciągłe telefony z ich strony z tytułu kilku dni opóźnienia...Szok.Kobiety w ich windykacji zadają takie pytania i w sposób prowokujący rozmawiają.Nigdy więcej w tym banku.Są naprawdę najgorsi.Wiem bo zdarzają mi się często oóznienia po kilka di również w innych Bankach.Ale tylko Santander tak postępuje i ma umowy z Kaczmarski Inkasso,którzy to nękają nieustannie...uciekajcie i żadnych kredytów u nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który naciąga klientów. Po prawie 4 latach odezwali się do mnie sms-m, że mam dług uwaga 34.40. Zadzwoniłem na infolinię by wyjaśnić sprawę okazuje się że już mam długu 34.60 !!! jak to w ciągu godziny narusł o 20 groszy ?! skandal złodzieje i tyle. omijacie ten pseudo bank szerokim łukiem. Ocena jak bym mógł wystawić to zero. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety ten Bank zaczal dzialac na granicy prawa.Maja umowe z Kaczmarski inkasso i nekaja od switu do nocy po jednym dniu nieoplacenia raty.Skandal.Jesli jest ktos kto moze doradzic jak postapic z Bankiem ktory zlamal umowe bardzo prosze o info. Sytuacja ta jest skandaliczna a na infolini Banku nie ma z kim rozmawiac.Odradzam kredyty w tym Banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Bałagan i niekompetencja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To najgorszy bank z jakim dotychczas się spotkałem. Syn chciał wziąć kredyt - nie dostał. Zadzwoniłem ja (dochody 5 x większe) - panienka gadała jak najęta i chciała mi wcisnąć ubezpieczenia, dodatkowe produkty, karty kredytowe itp. Odmówiłem, bo oferowali kredyt "0%", więc dlaczego nie wziąć. I... nie dostałem kredytu. Uśmiałem się po pachy. Wniosek: "0%" jak kupisz u nich do niczego niepotrzebnych ci rzeczy za 10000PLN. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lichwa. Bezduszne istoty. Mam długi w innych instytucjach wszędzie rozmawiają a tu wpadają do domu i straszą jak mafia. Nie polecam a raczej ostrzegam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Leasing Santander - tragedia. na każdym kroku za coś trzeba płacić. na infolinii informują coś innego (oczywiście mniejsze opłaty) a później każą płacić trzy razy tyle. Nie odpowiadają na emaile, dodzwonić się to jak wygrać w totolotka. brak opiekuna (wcześniej miałem leasing w Reiffeisenleasing i miałem opiekuna i całokształt był super - Santander nie dorasta im do pięt). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nie miła obsługa i nękające telefony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
powiem tak nie polecam nikomu trzymajcie sie z dala od tego banku wziolem 9300tys kredytu mialem miec do splaty 16000tys byly jeszcze poukrywane dodatkowe koszty a wyszlo mi az 20000tys do splaty ponad 100% ludzie trzymajcie sie z dala skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, niekompetentna obsługa, niegrzeczna,przyciska do ubezpieczeń- w moim oddziel w malborku to dramat, pewnie dobrzyi sympatyzni tam nie wytrzymują stąd niema mpoich ulubionych pań skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja polecam bank ,jak spłacasz to nie masz zadnych problemów a mało tego mozna zadzwonic i wszystko wytłumaczą ,polecam na 5+,po co bierzecie i nie spłacacie a potem narzekacie skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
BRAK KOMPETENCJI!!! CHCIALEM ROZLICZYC SIE DEFINITYWNIE Z KREDYTU I ABY NIE BYLO NIE DOMOWIEN POSZEDLEM OSOBISCIE DO PLACOWKI (KRAKOW AL.SLOWACKIEGO 66) PANI OBLICZYLA ILE MAM WPLACIC JESZCZE GDZIES TO POTWIERDZALA. OBLICZONA PRZEZ PRACOWNIKA KWOTE WPLACILEM 13.12.2017R A DZIS PRZYCHODZI MI PONAGLENIA ZA BRAK SPLATY. ZADZWONILEM NA INFOLINIE PANI NIE WIEDZIALA ZA CO MAM ZAPLACIC 100ZL ''..Z JEJ PULAPU NIE DA SIE TEGO SPRAWDZIC.." TRZEBA NAPISAC PISMO I WYSLAC DO WROCLAWIA D R A M A T . TERAZ KOLEJNA STRATA CZASU TRZEBA SIEDZIEC I PISAC PISMO , POTEM JE WYSLAC I CZEKAC NA ODPOWIEDZ ...MAMY 21 WIEK A NIKT NIE POTRAFI ODPOWIEDZIEC ZA CO BANK CHCE 100ZL JESLI CENISZ SOBIE CZAS NAPRAWDE ODRADZAM JEST TONIE RZETELNY BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta ich umowa nadaje się tylko do podtarcia tyłka. Obsługa się nie nadaje do niczego. Nie dość, że bezczelni to nie mają żadnego sumienia. Straciłem pracę, jestem po operacji na zwolnieniu lekarskim, ubiegam się o zasiłek żeby im zapłacić te gówniane 100 zł, bo sam nie mam co do garnka włożyć. Wypadki chodzą po ludziach, niestety tym razem padło na mnie. Nie potrafią zrozumieć człowieka i dojść do porozumienia. Baba która ze mną rozmawiała mało mnie nie oplula przez telefon, wszystko krzykiem. Masakra to mało powiedziane. Nie polecam skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »