Raiffeisen Polbank

Adres siedziby:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
ul. Grzybowska 78
00-844 Warszawa
Polska

Infolinia Banku Raiffeisen Polbank:
Raiffeisen Bank Polska SA:
22 549 99 99
801 180 801

(236 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Raiffeisen Bank Polska S.A. - działający na rynku pod marką Raiffeisen Polbank - jest jednym z najdłużej obecnych na polskim rynku banków z ud…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

236 Opinie

użytkownik
Ocena:
Cóż po kilku dlugich latach wspołpracy z tym bankiem to jedyne co mogę powiedzieć to złodzieje w białych rekawiczkach, kredyt, ktory wziąłem miał być tanszy niz w dotychczasowym i był przez rok, po czym wzrosl o ponad 200 chf na miesiac do dnia dzisiejszego a mineło dobre kilka lat oficjalnie nie są w stanie wyjaśnić przyczyny wzrostu raty, co potwierdza spostrzeżenia innych komentujących o niekompencji obsługi... Kolejną sprawą są zlodziejskie metody na wyłudzenie od klientów kolejnych kilku procent wartosc miesiecznej raty w postaci ponaglen przy jakimkolwiek opoznieniu spłacanej raty, koszt grubo powyzej 100 zl, 35zl za list a moga kilka w misiacu wysłać... Zdecydowanie nie polecam tego banku, najlepiej ulotki od razu do śmieci, bo łżą, licząc, że jakis kolejny naiwny się załapie..., mając konta w kilku innych bankach, firmowe i osobiste, to z taką szopką jaką reprezentuje sobą ten bank nie spotkałem się nigdzie a już po polączeniu z polbankiem to dno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie bardzo słaba obsługa raz tylko udało mi się wypłacić kase w odziale poniżej 15 min,zawsze było to zedecydowanie za długo przy 3 osobach w kolejce do pani kasierki było to nawet do godziny ale co najbardziej mnie denerwowało to oferty tej pani lokat itp.klientom wypłacającym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
DNO!!!!! Spłacam kredyt hipoteczny. Od dwóch miesięcy proszę o harmonogram spłat kredytu. Bez odzewu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie jest bank tylko jakiś parabank. UWAGA na to coś. Po roku zmienili regulamin oczywiście na niekorzyść kredytobiorcy. Opłaty bardzo wysokie robią wszystko ażeby zabrakło na spłatę kredytu chociaż 1 zł wtedy doliczają za spóźnienie 100 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank ! Nigdzie niczego nie załatwisz od ręki !!! Horrendalnie długie oczekiwanie na jakiekolwiek zaświadczenia. Ciągłe odsyłania ... brak kompetencji pracowników. Jeszcze tylko miesiąc męczenia się z nimi. NIKOMU NIE POLECAM RAIFFEISEN POLBANK. ania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wystawienie prostego zaświadczenia do kredytu przekracza mozliwości tego banku. Standardowa odpowiedź : "Niestety nie wiem dlaczego nie ma jeszcze tego dokumentu, prześlę ponaglenie do jednostki wystawiającej zaświadczenie". Dziesiąty raz, dziesiąty dzień roboczy opóźnienia. Odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przed chwilka pan z centrum telefonicznego parokrotnie nie zrozumial hasla i przez to mi zablokowano dostep do karty platniczej.Nazwisko panienskie matki jeszczse pamietam i umie literowac.Dziekuje za weekend bez pieniedzy."Po prostu po Ludzku...." skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś dowiedziałem się że mam blokadę rachunku kredytowego , dowiedziałem się bo chce wcześniej spłacić kredyt , dowiedziałem sie także że mój rachunek kredytowy zamienił się w rachunek firmowy !!!! i dostałem karę 2300 zł za z niskie obroty na rachunku bo rata 4300 zł miesięcznie to za mało !! i dlatego mam blokadę rachunku, po zapytaniu ile mam wpłacić pani mi powiedziała około 2600 !!! zapytałem czy robi ze mnie idiotę nie odpowiedziała - zastanawiałem się czy to sklep z marchewką czy bazar ? czy szacowanie wyceny , po upartym pytaniu o dokładną kwotę dowiedziałem się że około to 2871 zł ciekawe około , przestrzegam wszystkich i nigdy nie kupie niczego w tym banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W związku z tym, iż ten bank jest całkowicie scentralizowany, wszystkie dyspozycje, nawet najprostsze przechodzą przez bank centralny w Warszawie, na realizacje których bank ma do 30 dni !!! Mając tam kilka lt temu konto i rachunek kredytowy złożyłem w 2009 dyspozycje zamknięcia rachunku. Jakież było moje zdumienie gdy po 5 latach chcąc wziąśc kredyt hipoteczny w innym banku, okazało się z BIKa, iż mam tam nadal otwarty Kredyt !!! Oczywiście złożyłem dyspozycje zamknięcia kredytu w dniu 10.06.2014 na co pani poinformowała mnie, że to musi iść do Warszawy i trzeba czekać 30 dni. Poszedłem w 1.08.2014 do oddziału gdzie złożyłem dyspozycje po jakieś zaświadczenie, że rachunek zamknięty, a babeczka mi mówi, iż wniosek o zamknięcie jeszcze nie rozpatrzony po dwóch miesiącach !!!! No to ja na to, że chcę dostać jakiś wyciąg, bilans czy zaświadczenie bo potrzebuje to do kredytu a ona na to, iż trzeba napisać wniosek a on idzie do Warszawy i trzeba czekać do 30 dni !!! Chciałem napisać reklamację lub skargę to pani mówi, że też to idzie do Wawy i trzeba czekać do 30 dni. !!!!! Jakaś paranoja !!!! Nic się tam nie da załatwić od ręki !!! Wszystko idzie przez centralę w Warszawie !!! A koszt zaświadczenia o stanie konta to 70 zł !!! Dopiero interwencja u kierowniczki przyspieszyła sprawę, która dzwoniła do Warszawy. Jednak tyle nerwów co tam straciłem to chyba nigdzie indziej. Reasumując. Katastrofa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam korzystanie z tego czegoś, bo trudno to nazwac bankiem!!! Walczę teraz o zamknięcie konta, które zmieniono na "lepsze". Tak przynajmniej przekonuje mnie Raiffeisen...Może jakbym miał tyle zwojów w mózgu co ameba to uwierzyłbym... Nigdy więcej Raiffeisena!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank to tragedia.Windykacja to jej siostra.Kto im dał prawo okradania uczciwych ludzi w Polsce? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kradziez z karty kredytowej - czas załatwienia reklamacji....... 6 miesięcy !!! Czas zamknięcia tam wszystkich 8 kont......konta zamkniete 3 miesiace temu a nadal sa w systemie !!! Generalna zasada : WSZYSTKO NA PISMIE / POTWIERDZONE KOPIE !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie patologiczny bank. Identyfikacją człowieka jest numer telefonu jak, ktoś zmieni to już nic nie jest w stanie zrobić przez telefon tylko trzeba udać się do banku jakaś masakra to po jakiego ... pytają o dane typu pesel nazwisko itp ?? Bankowość elektroniczna nigdy nie udało mi się zrobić przelewu z tego banku. Ciągle coś nie tak, w banku też nic nie umieli z tym zrobić tylko ciągle nowe loginy i hasła które nic nie zmieniały. Odradzam wszystkim !!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »