Raiffeisen Polbank

Adres siedziby:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
ul. Grzybowska 78
00-844 Warszawa
Polska

Infolinia Banku Raiffeisen Polbank:
Raiffeisen Bank Polska SA:
22 549 99 99
801 180 801

(236 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Raiffeisen Bank Polska S.A. - działający na rynku pod marką Raiffeisen Polbank - jest jednym z najdłużej obecnych na polskim rynku banków z ud…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

236 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku.Obsługa miła, oddział w Gdańsku, natomiast papierologia straszna, ponad 200 stron. Wymagają dokumentów których nie wystawia żaden urząd. Co chwile dzwonią, że coś jeszcze musisz przynieść tz. udowodnij, że nie jesteś wielbłądem. Za każdym razem był to już napewno ostatni papier! Na zakończenie, po dwóch miesiącach biegania okazuje się, że nie masz zdolności kredytowej, po zapewnieniach doradcy banku, że zdolność jest ze sporym zapasem. Jednym słowem jak lubisz tracić czas, pieniądze i zdrowie TO RAIFFEISEN JEST NAJLEPSZYM BANKIEM DLA CIEBIE. Pozdrowienia dla niedouczonych analityków banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
miałem tam kredyt hipoteczny niestety ludzie nie kompetentni od obsługi w banku po centrale, przeniosłem się do innego banku.o/Gdynia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
a propos wypowiedzi o anulowaniu kredytu...mnie tez anulowali...no po prostu sie wzieli i splacili za mnie 800 tys! :))) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Analityk to ćwol całe życie spędziłem w mieście a ten debil odrzucił wniosek ze względu na to że przeprowadziłem się na wieś . Ciekawy jestem gdzie mieszka ten palant. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, zgubili mi dokumenty, umowa jest maxymalnie niekorzystna dla klienta, sa niemili *po podpisaniu umowy. A w dodatku nie placa transz w terminie, deweloper 3 m-ce czekal na wplate, bo zamonieli.... Bez komentarza i nigdy wiecej takiego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie rozumiem co kolega mial na mysli ,ze dla nowej chaty brak kosztow wyceny..?? Bo ja musialem dosc spor zaplacic ...?? Jestem w trakcie zalatwiania rownolegle dosc sporej hipoteki w dwoch bankach Rbanku i DnbNord. Mam o tyle uproszczona sprawe ,ze przedstawiciele sami lataja do mnie-ale wlecze sie to juz nie wiem ile.../ok.3-4 tyg./co troche nowe nic w/g mnie nie wnoszace swistki,zaswiadczenia etc. oba banki po jednych pieniadzach. Mam nadzieje ,ze w przyszlym tygodniu wkoncu dostane decyzje. Pozdrawiam wszystkich pozyczkobiorcow !!!! Duzo Zdrowia przy zalatwianiu... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mila obsluga i pozory 2 miesiace czekam i nikt sie nie odzywa brak jakiejkolwiek decyzji w innym banku zalatwilam kredyt w 2 tygodnie!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
proste procedury brak prowizji ,konkretni ludzie,mało papierów czekam na decyzję jak na razie dobrze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
właśnie jestem w trakcie załatwiania kredytu konkretne rozmowy warto założyc konto ( prowadzenie gratis) bo mozna obnizy marże o 0,4% co do kosztów są rozsądne nie trzeba likwidowac konta w starym banku mozna spłacac w euro (spred) proste procedury dot dochodów,dla nowej chatki brak kosztów wyceny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
plecam bralem kredyt i anulwai mi go calkowicie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Bank ma skostniałe procedury, ostatio gdy chciałam się ubiegać o kredyt okazało się że nie mam wystarczających dochodów, kredytu udzielają pow. 3tyś netto. TO ABSURD a miał być Bankiem dla każdego tak usłyszałm gdy przyszłam do oddziału założyć konto. Pozatym owszem przelewy są przez internet bezpłatne ale opłata za konto dla \"zwykłego klienta\" jest masakryczna 19,99 (na dzieńdobry)no chyba że ma się akurat jakieś 15tyś. zaoszczędzone i można wpłacić na konto lub lokate to wtedy opłat spada do 0. Masakra! Jedynie obsługa w oddziale jest ok. infolinia - koszmar. Klienci wiedzą o czym mówię! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo dobry bank z profesjonalną obsługą, brałam kredyt 4 lata temu i na prawdę współpraca ok. poza tym wszystko załatwiam przez internet lub telefonicznie, mam zwyczaj pilnowania swoich interesów więc w razie niejasności składam reklamacje, rozpatrywane są natychmiast i nie zdarzyło się żeby był z tym kłopot Pozdrawiam pracowników i dziękuję :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Fatalna obsługa posprzedażowa. Wyjątkowo niska jakość usług. Kredyt mieszkaniowy - opóźnienia w uruchamianiu transz, niekompetencja na każdym szczeblu organizacji (centrala, infolinia, oddział). Bank nie przestrzega własnych procedur, regulaminów i umów. Zero postawy proklienckiej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety mam w nim kredyt mieszkaniowy, pisze niestety bo co miesiąc mam z bankiem kłopoty, a to zgubili dokumenty do uruchomienia transzy, a to zmienili mi samodzielnie datę zawarcia i numer umowy kredytowej, próba wyjaśnienia czegokolwiek na infolinii nic nie daje - "Pani nie ma możliwości kontaktu z działem kredytu" - bez komentarza, generalnie klienta maja w d.... a własne procedury - lepiej nie pisać. Miałem juz kredyty w rożnych bankach, ten jak na razie bije wszystkie inne na głowę ignorowanie klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo przyjazny Bank szczególnie zrobił na mnie wrażenie na początku swej działalności w naszym kraju. A zaskoczył mnie tym że raz będąc za granicą nie dokonałem wpłaty kredytu hipotecznego i zamiast otrzymać pismo urzędowe grożące strasznymi konsekwencjami, otrzymałem miły telefon z pytaniem czy coś się stało i kiedy będę mógł dokonać wpłaty. Wtedy to zrozumiałem dlaczego zawsze proszą o podanie numeru telefonu kontaktowego. Zachowanie banku sprowokowało mnie do natychmiastowej wpłaty i aby uniknąć podobnej sytuacji założyłem zlecenie stałe. To było kiedyś.......teraz jest już po naszemu czyli po bankowemu wystarczyło że gdzieś się zawieruszyła cesja to natychmiast firma egzekucyjna z drugiej strony Polski ze standardowym polskim językiem prawnym / czytaj obraźliwym / itd. Grzeczność można jeszcze usłyszeć w głosie personelu nie w piśmie. Kurtuazja to była, ale kiedyś. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Na pewno lepszy niż PKO BP (z którego zrezygnowałam), dużą zaletą jest możliwość załatwiania wszystkich przelewów bez opłat przez Internet i opłata za konto nie jest wygórowana, plus mają dodatkowe konto lokacyjne przy koncie osobistym. Natomiast niestety "mylą się" na niekorzyść klienta. Trzeba ich sprawdzać! Mi 2x policzyli wyższą opłatę za prowadzenie konta niżby to wynikało z salda konta, 1 x naliczyli mi opłatę za kartę kredytową, a nie powinni (opłata za kartę uzależniona jest od kwoty transakcji kartą). Poza tym jeśli nie spłaci się nawet 1 grosza z zadłużenia karty kredytowej w danym terminie, naliczą odsetki od całej kwoty, co jest idiotyczne. Ogólnie jak na bank o tej renomie takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Ja odnośnie tych opłat za konto i kartę składałam reklamacje i rozpatrzyli je pozytywnie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »