T-Mobile Usługi Bankowe

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
ul. Domaniewska 52
02-672 Warszawa

Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
19 506
12 370 71 00

Z zagranicy:
+48 12 19 506
+48 (12) 370 71 00

(21 opinii)

T-Mobile Usługi Bankowe to owoc strategicznego partnerstwa T-Mobile i Alior Banku, mający na celu stworzenie najkorzystniejszej oferty bankowej na rynku. Dzięki współpracy najbardzi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

21 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bardzo dziadowski bank - omijać, jest problem z wypłacaniem pieniędzy z bankomatów. Po wpisaniu pinu i wybraniu kwoty bankomat drukuje paragon że transakcja odrzucona. Z telefonu do sieci bankomatów wynika że bank nie dał odpowiedzi zwrotnej w określonym czasie. Po rozmowie z bankiem wynika że ze względów bezpieczeństwa karta została zablokowana (nie jest to kwestia pinu) (stracone 30min u nich na infolinii). 10 dni później powtórka znowu kata z niewiadomych względów zablokowana i nie da się wypłacić... i zmarnowany czas na infolinii... ja pasuje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada walka o swoje pieniądze. Chciałem zamknąć konto nie mogę bo jest dzisiaj nie czynne punty obslugi zamkniecie przez telefon i każą dzwobic na następny dzień.. Zenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z możliwych. Kupiłam auto za granicą i zrobiłam przelew pilny. Pieniądze miały być najpóźniej następnego dnia. Niestety następnego dnia po wielu telefonach dopiero o 16tej mieli wysłać do docelowego banku w którym już nie było możliwości zaksięgowania więc następna noc w hotelu i kupę stresu, bo pieniądze z konta zabrali. Nie polecam. ŻENADA nie bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać szerokim lukiem - za 4000 zł : 21 mc-y x 229,43 zł = 4.818,03 zł - na pytanie o RRSO odpowiedź 4,99% w ramach specjalnej promocji dla stałych klientów (sami zadzwonili z ofertą). Dwa razy się pytałem i dwa razy zostałem okłamany. Jak się okazało 4,99% to jest oprocentowanie a rzeczywiste RRSO to 22,33%. Reszta to opłata za przygotowanie kredytu. Nawet jakbym spłacił po miesiącu całość to "opłata niestety nie jest zwracana". Całość jest nagrana - wrzucę na youtube to dodam link do rozmowy z tym kłamliwym super drogim bankiem skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem naprawdę zadowolony. Od momentu kiedy \"bękart\" Alior Banku został przygarnięty przez T-mobile jest naprwdę dobrze. Nie mam kredytu więc pod tym kątem się nie wypowiem, pozostałe usługi jak dla mnie na duży plus. Oby tak dalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam od czasów Alior Sync. Przeniosłem się z mBanku który zaczął być po prostu żałosny z tymi swoimi opłatami. W t-mobile nie dość, że nic nie płacę to co miesiąc jeszcze skapnie kilka złotych za transakcje internetowe itp. Polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pozwolili na wyciek danych klientów,nawet nie przeprosili zmiana banku natychmiastowa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tak samo, od miesiąca usiłuje załozyc konto róznymi sposobami: internet, infolinia, kurier... i znów infolinia. Juz sie wydawalo ze wszystko jest na dobrej drodze...ale nie, jakis błąd, jakas usterka techniczna i konta nie mozna aktywować ,mimo,ze umowa poszła kurierem bez problemów.Czekam na telefon od dwóch tygodni, wczesniej wisiałam na telefonie infolini po pół godziny i nic...lipa.córka zakładała konto jeszcze za panowania alior sync i wszystko odbylo sie bez najmniejszych problemów. to dobre konto, szkoda,że nikt nie potrafi tego ogarnąć tak, jak należy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie narzekam. Ich konto osobiste to najlepsza oferta na rynku w stosunku do moich wymagań. Dołączyłam kiedy był to jeszcze "Alior Sync" i jak do tej pory nie mam żadnych problemów. Pół gwiazdki odejmuję, bo nie do końca podoba mi się współpraca z T-mobile oraz ze względu na stronę internetową i aplikację, które pozostawiają wiele do życzenia pod kątem czytelnego i intuicyjnego interfejsu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podpisałem umowę o kartę kredytową i konto za pośrednictwem kuriera.Po 3 tygodniach brak jakiejkolwiek reacji ze strony banku.Konto nieaktywne,karty nie otrzymałem.Wszelkie kanały kontaktu - brak jakiejkolwiek pomocy poza radą ,że nie wyszło i żeby ponownie złożyć wniosek online. Jeśli tak również pieniądze znikają z konta ... Przestrzegam skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »