Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność od 2001 roku.

W 2002 r. b…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kompletna porażka, nie można się zalogować, nie można się dodzwonić do doradcy, nic nie działa, a mimo to nikt nic nie robi żeby sytuacja uległa zmianie. Szefostwo ma klientów pod ogonem.Czy taka sytuacja jest zgodna z prawem? Czy nie można złożyć jakiegoś pozwu zbiorowego? Sądząc po opiniach ta sytuacja dotyczy wszystkich, albo prawie wszystkich. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Mam 64 lata i zalogowałem się bez problemy, młodzieży co z wami, analfabetyzm w natarciu?. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ostatni pomysł z nową formą logowania to przerost formy nad treścia. Absurdalnie skomplikowany sposób rejestracji aplikacji na smartfonie. Po krótkim czasie kolejna modyfikacja wymagająca aktualizacji. Aktualizacja całymi godzinami nie chciała się wgrać! W końcu po uruchomieniu aktualizacji dokonanie transakcji wymaga wielokrotnego wpisywania tego samego PINu. Rejestracja smartfona wielokrotnie odmawiała działania. Wykonanie jakiejkolwiek operacji z poziomu samego smartfona bez użycia komputera wymaga dzielenia ekranu pomiędzy stronę bankowości elektronicznej a aplikacje mobilną, co nie dla każdego jest proste i oczywiste. Inne banki poradziły sobie duuuużo prościej. Toyota bank postanowił wyjść przed szereg. Wypuścił skompikowaną, niedopracowaną metodę logowania. To skandal! Gdyby klient chciał dokonać aktywacji będąc za granicą miałby potężny problem. Ja przez wiele dni nie miałem dostępu do konta, bo połączenie telefoniczne z operatorem graniczyło z cudem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie jestem w stanie zalogować się na swoje konto! Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, od ponad miesiąca słyszę informację, że w dniu dzisiejszym komunikacja może być utrudniona. Aplikacja mobilna nie działa, a formularzu internetowego do złożenia zarzalenia nie jestem w stanie poprawnie wypełnić, bo wpisuję "zły format numeru umowy". Tan bank to koszmar!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NOWE LOGOWANIE Z PIEKŁA RODEM. KOSZMAR !!! NIE MOŻNA KORZYSTAC Z BANKOWOŚCI. Nie mogę się zalogować, nie ma kontaktu z bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno to mało powiedziane. Nawet z synem nie udało nam się wejść na konto, nornmalnie nie wiem co zrobić bo nie wiedziałam, że ten bank nie ma żadnych oddziałów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj wgrali drugą poprawkę do aplikacji mobilnej. Zdjęty został obowiązek blokady ekranu smartfona. Wcześniej przekonywali przez 1,5 miesiąca ,że to niezbędne ze względów bezpieczeństwa ( chociaż regulamin o tym milczał). Pierwsza wersja akceptowała android 5.0 ( mimo iż regulamin mówił o 6.0+) . Pierwsza poprawka wyłączyła Androida 5 ( toyota przyznała że pierwsza wersja w tym zakresie zawierała błąd). Pierwsze dwie wersje bardzo kulawo chodziły. Potrzebne były wielokrotne reinstalacje. Uparcie twierdzą,że sms-y njako narzędzie zatwierdzenia transakcji nie spełniają wymogów PSD 2 mimo iż większość rynku je stosuje. W sumie wydaje się ,że bank drąży problem kompetencji . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak możliwości zalogowania się na konto, a także brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, czyli de facto brak możliwości dysponowania ulokowanymi pieniędzmi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar!!!! Nie można zalogować się na konto, brak autoryzacji, codziennie trzeba na nowo konfigurować dostęp do konta!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę się zalogować, nie ma kontaktu z bankiem. skomentuj opinię »
Dodaj opinię