Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność od 2001 roku.

W 2002 r. b…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragedia , paździerz , kicha i lipa.\r\nPo wielu latach aktywnego korzystania z konta , zabieram wszytki środki , zrywam lokaty i spadam stąd. [Moderacja] Aplikacja nie dział, albo działa tylko przy pierwszym logowaniu. Potem lipa.\r\nSzkoda banku , ale nie najlepiej wróży to naszym pieniądzom , jeśli w ten sposób bank inwestuje w tzw. bezpieczeństwo.\r\nJeśli tak wszystko tam wygląda , to lepiej spadać jak najszybciej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
na ich nowy system logowanie, ktory nie dziala tez na nornmalnych przegladarkach, stracilem 3 h, pomagajac swojej babci, ktora musiala kupic nowy telefon i juz prawie kupowala laptop. \r\nToyota to [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absurdalna i niepotrzebna zmiana logowania! Kiedyś mogłem powiedzieć, że z użyciem tokenu czyje się w TBP bezpieczny i cenie sobie poręczność tej formy. Nowa forma to tragedia i duży krok w tył. Pytam za tem PO CO TO ? Czy nie można było pozostawić poprzedniego, a przynajmniej wykorzystać go do "gładkiego" przejścia z jednej formy na druga ????? Nie wydaje mi się , aby w TBP pracowali ludzie myślący - oni by tego tak nie zrobili ! P.S. TBP ostrzegał, że od 14 września logowanie przy pomocy tokenu nie będzie już możliwe. W rzeczywistości usługa stała się niedostępna od 12 września (doświadczenia własne). To tez piękny kwiatek !!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to tragedia.Od 09.09.2019 usiłuję wykonać przelewy z konta oszczędnościowego. Mam środki , a przelew zapisuje mi jako odrzucony podając "brak środków". W historii rachunku zapisuje mi , transakcję jako wykonaną i pobiera 4,50 za przelew .Próbowałam wielokrotnie zrobić przelewy i 1 raz część kwoty mi poszła , ale za każdym razem dolicza opłatę 4,50 zł.Wyobraźcie sobie ,że do dziś nie wykonałam przelewów chociaż nie mam zastrzeżeń limitowych !Za to opłat system nalicza tyle razy ile próbuję zrobić przelew. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowe logowanie to dno i bąbelki. Mobilnej aplikacji brak. Mobilna autoryzacja wymaga podania pinu żeby się zalogować do niej i drugi raz żeby potwierdzić że chcę się zalogować na konto. I każdą operację na koncie również trzeba potwierdzić tym samym pinem którym potwierdzałem że chcę się zalogować na konto. Czekam tylko jak skończy mi się lokata i rezygnuję z tego banku. Dzięki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem klientem tego banku od kiedy pojawił się w Polsce, dobre kilkanaście lat. Na początku to był bezkonkurencyjny bank. Darmowy, wysokie oprocentowanie ROR, jeszcze wyższe % lokat. Ale to już było i nie wróci. Zdarzały się problemy z płatnościami za pomocą karty VISA. Wielokrotnie składane reklamacje nigdy nie rozwiązały tego problemu. Visa twierdzi, że nie było środków na koncie, bank że nie dostał żądania od visa. Nigdy za pomocą karty TB nie udało się pobrać gotówki z bankomatu za granicą. Ostatnie kilka lat to już zupełne kuriozum. Mam wrażenie, że nikt tam nie pracuje. Połączenie telefoniczne z konsultantem jest niemożliwe. Odpowiedzi na wiadomości wysyłane przez interface www pozostają bez odpowiedzi. Pewnego razu nie mogłem się zalogować, bo okazało się, że token nie generuje haseł. Przyczyną był koniec daty przydatności tokena. Nowy do mnie nie dotarł i nie dowiedziałem się czy bank zapomniał wysłać, czy zagubił go kurier. Moja teoria jest taka - bank chce zakończyć działalność nie ogłaszając upadłości, tylko pozbyć się wszystkich klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem rozczarowany zmianami.Aplikacja którą trzeba pobierać cały dzień, bo cały czas występuje błąd. Infolinia chyba obsługiwana przez jednego pracownika, bo nie można się połączyć. Generalnie widać że klient się dla nich nie liczy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nowe logowanie to krok w tyl i dla mnie to dno. Cos co spelnialo wymogi silnego uwierzytelniania i spelnia wymogi PSD2 zmienia sie na bzdurna apk-e, ktora dziala tylko na androidzie i ios oraz zmusza do posiadania telefonu w tych systemach, co wg mnie narusza ustawe o uslugach platniczych. Ciekawe co na to powie UOKIK. skomentuj opinię (7) »
użytkownik
Ocena:
Obowiązkowa aplikacja mobilna zamiast tokena sprzętowego od 14 września 2019 r. Nie kupisz smartfona z wymaganym systemem operacyjnym - nawet nie zalogujesz się na konto (o przelewach nie wspominając)! Aplikacja nie jest alternatywą - jest jedyną opcją do autoryzacji logowania na koncie i przelewów. Tymczasem - ten sam co wycofywany w Toyota Bank token, w Credite Agricole działa po 14 września 2019 r. bez przeszkód. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Właśnie wprowadzają opłaty za przelewy z konta oszczędnościowego. Nawet za przelew wewnętrzny chcą 2 zł. To kuriozum . Banki internetowe kierowały się zasadą bezpłatności przelewów. Teraz toyota pokazuje swoją innowacyjność czy też jest to narzędzie do zniechęcenie klientów i krok w kierunku zamknięcia bankowości interentowej skomentuj opinię »
Dodaj opinię