Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność od 2001 roku.

W 2002 r. b…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dzień dobry niestety jestem bardzo zawiedziony pomocą w Toyota Leasing. Podczas kontaktu w sprawie przepisania Cesji leasingowej trafiłem na osobę o imieniu i nazwisku PiOTR [Moderacja] , osoba nieadekwatna do stanowiska na którym się znajduje, niemiła osoba bardzo trudno uzyskać od pana Piotra [Moderacja] prostej odpowiedzi, z takim podejsciem nie dziwie sie jaka jest ilość gwiazdek mam nadzieje że kogoś tam wyżej interesuje reputacja Firmy i zrobi z tym porządek dziekuje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta to jakiś żart. Odradzam współpracę. Bank zgubił kartę pojazdu i kompletnie nie czuje się odpowiedzialny. Rozmowy z konsultantami prowadzą do nikad!!!! Po prośbie o interwencję managera to samo!!! Zero zrozumienia powagi sytuacji i reakcji.Na reklamację telefoniczną i pisemną nie odpisuja.Nierzetelni, nieslowni, nieterminowi. Porazka!!! W zyciu bym nie weszla w taka wspolprace, ale myslalam ze to Toyota, wiec bedzie bezproblemowo. Omijajcie tego bubla z daleka!! Szkoda nerwów i czasu. A karty pojazdu nie mam!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam, omijać szerokim łukiem, niekompetencja i ignorancja. Od 20 sierpnia czekam na dostarczenie umowy o konto. Są bezsilni, nie maja wpływu na firmę kurierska, która robi z nimi co chce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To Trabant Bank a nie Toyota. Żenada. Trzy tygodnie już dostarczają mi umowę i dostarczyć nie mogą. Każą mi ustalać w firmie kurierskiej TNT co jest powadem. A Ci olewają ich jak mogą. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W toyota bank pracują osoby niekompetętne nie szanują klienta ,z ludzi robią idjotów NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po próbie załozenia lokaty już chyba 5 taka wiadomość: Szanowny Panie,\r\n\r\nDziękujemy za nadesłaną wiadomość oraz zgłoszone uwagi.\r\n\r\nUprzejmie informuję, że ze względu na duże zainteresowanie promocyjnym depozytem okres oczekiwania na kontakt telefoniczny uległ wydłużeniu.\r\n\r\nPrzepraszamy za trudności.\r\n\r\nSkontaktujemy się z Panem ponownie w najbliższym czasie.\r\n\r\nZ wyrazami szacunku\r\n [Moderacja] \r\nDoradca ds. Obsługi Klienta\r\nToyota Bank Polska S.A.\r\n skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Toyota Bank wysłał kuriera, żeby odebrać moją umowę, kurier ją zgubił, a bank nie bierze odpowiedzialności za moje dane osobowe. NIE POLECAM!!! Kontaktują się ze mną wyłącznie niekompetentni pracownicy, którzy początkowo próbowali mnie okłamać, że umowa do nich dotarła i sami ją zniszczyli. Jak zażądałam protokołu zniszczenia, okazało się, że jednak, ups... zgubiła się. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta banku obecnie jest średnia, fajna przejrzysta strona, atrakcyjne pożyczki. Obecnie mam problemy z kartą , pomoc telefoniczna to jakieś nieporozumienie. Po opisaniu całej sytuacji mailowo brak konkretnych odpowiedzi, doradca klienta odpisał na jakim dokumencie mam napisać dyspozycję wypowiedzenia umowy :) , żadnego słowa przepraszam - łaski nie robią ale przykro po prawie 10 latach.... Ogólnie odradzam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta banku obecnie jest średnia, fajna przejrzysta strona, atrakcyjne pożyczki. Obecnie mam problemy z kartą , pomoc telefoniczna to jakieś nieporozumienie. Po opisaniu całej sytuacji mailowo brak konkretnych odpowiedzi, doradca klienta odpisał na jakim dokumencie mam napisać dyspozycję wypowiedzenia umowy :) , żadnego słowa przepraszam - łaski nie robią ale przykro po prawie 10 latach.... Ogólnie odradzam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mają" lokatę na dzień dobry". Oprocentowanie 0%. Sprawdźcie tabelę oprocentowania https://www.toyotabank.pl/fileadmin/user_upload/PDFy/Tabele_do_podmiany/20160826_tabela_oprocentowania_ki_na_29.pdf skomentuj opinię »
Dodaj opinię