Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność od 2001 roku.

W 2002 r. b…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
porażka na całego. Cesja umowy leasingu na spółkę córkę (nie jakiś tam obcy podmiot) ciągnie się 6 miesięcy. Nie życzę nikomu. Poziom obsługi na żenująco niskim poziomie, jeśli oczekujecie podejścia pro klient- to nie tutaj. No chyba, że przy zakupie samochodu - wtedy się starają. Potem klapa. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zasady KAIZEN w wykonaniu Toyota Bank są szczególne, co poniżej wyjaśnię w oparciu o własne doświadczenia. W okresie styczeń ? marzec 2017 musiałem dzwonić tam po wielokroć w sprawie leasingu. Miałem wtedy okazję poznać nową, szczegółową zasadę KAIZEN, bo zanim się dodzwoniłem, to musiałem wykonać wiele prób, wytrzymać nieudane przełączanie do właściwych osób, co wymagało powtórnego dzwonienia na centralę. Dzisiaj wiem, że to było gratisowe trenowanie mnie (klienta) w cnocie cierpliwości. Z czasem pewnych działań TB miałem już dość (bo nie byłem jeszcze wystarczająco wytrenowany) i raz dodzwaniając się poprosiłem o połączenie z działem, czy pracownikiem zajmującym się skargami, zażaleniami itp. Odpowiedź, jaką otrzymałem, była zachwycająca, bo świadcząca o dużej, rozwiniętej autonomii firmy: ?Nie ma takiego działu, a wszystkie skargi prosimy kierować na adres banku w formie pisemnej.? XXI wiek, telefony, poczta elektroniczna - to nic dla nowych zasad KAIZEN. Ćwiczenie klienta w tolerancji na trudności ? to druga szczegółowa nowa zasada, którą poznałem dzięki temu bankowi. Korzystałem w tym banku z leasingu samochodowego. Było ? nie z mojej winy - zdarzenie drogowe (jak delikatnie to się nazywa) i samochód poszedł na złom. Ubezpieczyciel wypłacił odszkodowanie w terminie. Dowiedziałem się o tym z innego źródła i poprosiłem bank o przesłanie mi kopii zakończenia umowy leasingu, co potrzebowałem do wypłaty ubezpieczenia GAP. Odpowiedź wskazywała na kontynuację nowych zasad KAIZEN, tym razem w odniesieniu do kształcenia cnoty cierpliwości lub/i wytrzymałości: - Nie mogę panu go wysłać, bo ubezpieczyciel nie zapłacił jeszcze marży. - Przecież to, co państwo już dostaliście, pokrywa z dużą nawiązką moje zadłużenie wobec banku. - Tak, ale nie mogę. TB była mi w tamtej chwili dłużna kilkadziesiąt tysięcy, ale nic nie mogli zrobić dla mnie, bo PZU miało zapłacić jeszcze kilka tysięcy. Tak w tym banku kształcą cnotę hojności u klienta, bo po co mu pieniądze?! Co innego bankowi. Między innymi za te pieniądze planowaliśmy kupić nowy samochód (większy i bezpieczniejszy). Była okazja: fajne auto z 2016 roku, więc był rabat 19 000 zł. Czas płynął i fajne auta z rabatem zostały wykupione. Będę musiał płacić bez rabatu. TB uczy doceniania pełnej wartości samochodów. Zgodnie z umową TB miał 30 dni na zakończenie sprawy od chwili stwierdzenia szkody całkowitej ? termin ten został przekroczony o 3 tygodnie, za co nikt nie przepraszał, bo też serwują gratisowy trening radzenia sobie z oszustwem. Tyle ujawnia się oszustwa w świecie nawet na najwyższych szczeblach władzy (w krajach rozwiniętych nad wyraz i innych), więc nauka przydatna. Wiele moich rozmów z Pracownikami tego banku miało szczególny przebieg: miałem wrażenie, że jest im głupio wobec mnie, że przeżywają dyskomfort bezsilności wobec tych nowych zasad. Ja trening przeszedłem ostry i gratisowy, co oni mają tam na co dzień - oporni jacyś. Tu jednak ? mimo, że są oporni wobec polityki swego pracodawcy - chciałbym ich pozdrowić i podziękować za starania szybkiego załatwienia mojej sprawy. Tylko jedna rzecz zastanawia: gratisowy czy nie gratisowy, to ja o ten trening nie prosiłem, a dostałem. Czyli główna zasada nowego KAIZEN, to nie doskonalenie produktu i obsługi klienta w oparciu o doświadczenia i kreatywność każdego pracownika, ale przymusowe doskonalenie klienta w wielowymiarowej cnotliwości. Czyli, bez tego silenia się na żarty: Toyota Bank to taki najgorszy folwark, co ma się bez związku z jakością aut Toyoty ? na szczęście. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziwią mnie te negatywne opinie, ponieważ mam konto w tym banku od 9 lat i jestem zadowolona. Nigdy nie miałam żadnych problemów, raz brałam niski kredyt. Mogę płacić gdzie chcę, pieniądze mi z konta nie znikają, w razie problemów - szybka reakcja. Polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam, wydają kartę płatniczą, którą później nie na każdym terminalu zapłacisz. Przy próbie płatności wyskakuje komunikat : "transakcja odrzucona" pomimo, że ma się wystarczającą sumę na rachunku. A jak złoży się reklamację to tłumaczą się, że karta została zablokowana. Dziwne bo po blokadzie udało mi się raz zapłacić. Oczywiście pozostał próby zakończyły się niepowodzeniem. Koszmar!!! Robią to specjalnie aby klientowi nie udało się zapłacić kartą kwoty 1000 zł i otrzymać zwrot 2,5 zł za prowadzenie rachunku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
uważajcie na Toyota Bank!. Ta firma nie ma zasad moralnych. Założyłem w 2009 roku darmowe konto, wpłaciłem na nie pieniądze. Zrobiłem 1 płatność kartą visa, po czym przeprowadziłem się, i zapomniałem o tym koncie i karcie. Darmowa i to jeszcze miałem tam środki pieniężne. Bank zrobił mi sprawę w sądzie w 2015 roku. w 2016 roku znalazł mnie komornik z prawomocnym wyrokiem. I z darmowego konta zrobiło się ponad 1300 zł. Świetnie nie. Bank nie jest gotowy do bezpośredniego kontaktu, unika go, tylko poprzez kancelarię. 0 moralności. Nikogo nie oszukałem. Dodaztkowo w regulaminie jest napisane, że jeśli nie będę robił nic przez 6 miesięcy to Bank może rozwiązać umowę. Oni zrobili w pewnym czasie prowizje i zamiast zamknąć konto, z którego nie korzystałem, żadnych operacji, logowań itp. To zrobili mi sztucznie taki debet. Z DALEKA OD TAKIEJ FIRMY. Marcin skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
chłam i bagno, maja gdzieś interes klienta, znikają podwójnie pieniadze z konta gdzie traksakcja byla raz. Na koncie pokazuje 00 zł za 10 sekund pokazuje 600 zł i nikt nie potrafi wyjasnic dlaczego tak sie dzieje, a bank rozpatrując reklamacje wysyła stałe formułki. Made in China... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam tylko mieszkańcom Warszawy i spłacającym kredyt samochodowy. Pozostałym zdecydowanie odradzam. Obsługa kredytów na zakup samochodu - super. Pozostałe usługi - beznadzieja. Prawie, prawie, prawie wszystko można załatwić telefonicznie. Potrzebny numer klienta lub numer karty i specjalny sześciocyfrowy telekod. Bardzo pomocny jest dodatkowy telefon z dużymi, twardymi klawiszami. Nowoczesny, dotykowy smartfon zdecydowanie nie nadaje się do wklepywania szeregu cyfr, zanim ktoś będzie chciał z Tobą rozmawiać. Dobrze jest mieć dodatkowe konto w innym banku. System w każdej chwili może zablokować Ci kartę lub konto, gdy uzna transakcję za "niebezpieczną. Pożegnałem się z tym bankiem bez żalu po kilku latach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomimo negatywnych opinii wypróbowałem ten bank i... Jestem ZACHWYCONY!!! Jak dla mnie najlepszy e-Bank na rynku. Filozofia KAIZEN Toyoty potwierdza się również w bankowości... PS Są ostrożni w udzielaniu kredytów ale to świadczy na ich korzyść - bankowy profesjonalizm. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie odradzam.Naciągają"Klientow na bezplatne konta,potem wprowadzają prowizje,hoduja odsetki i z tego zyją.Anty-bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z usług tego banku już dwa lata. Mają beznadziejnie długi czas księgowania transakcji.Posługując się kartą praktycznie nie ma możliwości kontroli środków na koncie , bo regulaminowy czas księgowania wynosi ... do 8 dni ( w XXI wieku ) a środki po transakcji nie są blokowane - czyli możesz mieć debet tylko z powodu księgowania , no i oczywiście karne odsetki. Wg infolinii jedynym wyjściem jest prowadzenie sobie "zeszyciku" z wydatkami. Paranoja.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię