Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność od 2001 roku.

W 2002 r. b…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z tak beznadziejną procedurą obsługi klienta jeszcze się nie spotkałam!:) Przypomina historię- i nie opuszczę Cię aż do śmierci:) Procedura dramatyczna obsługa niekompetentna - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam leasing w TLB i zmuszono mnie do założenia konta w TBP wysokie opłaty za wszystko często nawet za udzielenie informacji Tragiczny dostęp a czasami wręcz niemożliwy do konta Zero informacji na temat stanu konta Gorąco odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo dobre konto, opłata tylko za kartę, z której można zrezygnować. Po wielokrotnych obniżkach stóp procentowych oprocentowanie 3% dla zwykłego konta click i 4% dla subkonta (darmowego!) super click. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To zwykli oszuści,liczy się tylko jak nieuczciwie wyciągnąć pieniądze od klienta.Nie polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony z uslug Toyota Bank. Wszystko na miejscu i tylko pare razy zdazylo sie, ze nie moglem sie zalogowac bo mieli akurat jakis przeglad czy cos. Latwo sie da przegladac historie, znajdywac interesujace nas transakcje. Ustawienia stalych odbiorcow sa wygodne, a przelewy jednorazowe szybkie do wykonania. Interfejs ok. np w Inteligo mniej mi sie podobal i byl bardziej zawily ale tam znowu stale przelewy byly lepeij opracowane. Przydatna jest opcja sejfu, mozliwosc wnioskowania o kredyt i lokate z poziomu konta. No i praktycznie wszystkie uslugi za 0zl. Nie nagabywuja na nic za bardzo. Aha elektroniczny token do logowania uwazam za dobre i optymalne rozwiazanie. Jako minusy musze zaliczyc czas oczekiwania na realizacje przelewu. Trzeba czekac na sesje przelewowe w danym dniu i nie ma innej opcji. Nawet wewnetrzne przelewy potrafia zajac dluzsza chwile. No i drugi minus, ale nie do konca, to ograniczenie mozliwosci wyciagania pieniedzy bankomatem do e w miesiacu. Potem jest naliczana masakryczna prowizja. Ale jesli sie czlowiek zastanowi nad swoimi wudatkami za wczasu to jakos to nie przeszkadza. Ogolnie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!! Na każdym kroku próbują wyciągnąć kasę. Za spóźnienie się z wplata jeden dzień wysyłają bez uprzedzenia bardzo drogie monity. Nie próbują wysłać sms lub skontaktować się drogą mailową. Cały czas nękają propozycjami założenia konta lub kolejnego kredytu. Oprocentowanie też nie należy do najtańszych. Nigdy więcej!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto posiadam kilka lat. Od jakiegoś czasu system księguje operacje losowo. Jak już zaksięguje to z opóźnieniem kilkudniowym w efekcie trzeba sobie samemu liczyć stan konta. Raz zdarzyło się im NIE ZROBIĆ przelewu mimo iż taka dyspozycja została wydana. Jednym słowem jeden wielki burdel. To wszystko znosiłem do momentu kiedy zawnioskowałem o przyznanie limitu debetowego i to w naprawdę niewielkiej kwocie. Zadzwonił do mnie pan raz infolinią - zapytał czy składałem wniosek i powiedział że przekazuje sprawę do departamentu kredytowego i w ciągu kilku dni roboczych odezwą się. Te kilka dni roboczych to obecnie już 21 i brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony. Jak dla mnie - detalisty - obsługa jest skandaliczna. Podjąłem zatem decyzję o wypowiedzeniu umowy prowadzenia rachunku. Bez żalu z mojej strony. Jakbym wiedział jak to powiedzieć po japońsku to kazałbym panom z zarządu s.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z powyższymi opiniami,próbuję od tygodnia otworzyć stronę bankfaktur i otworzyć wysłane do mnie faktury ,ale bezskutecznie. Na moje maile brak odpowiedzi. Mam wrażenie ,że podpisałam umowę z instytucją , która unika klienta po to, aby nałożyć na niego kary. Nie wiem co będzie dalej.Chyba tylko sąd i KNF. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Też dołączam się do poniższych opinii negatywnych. Gubienie wysyłanych dokumentów to norma. Naprawdę trzeba bardzo pilnować korespondencji. Brak jakiejkolwiek dbałości i szacunku do klienta. W moim przypadku sprawa dotyczyła przesłania polisy ac. Pomimo wysłania po raz pierwszy na 2 dni przed upływem terminu kolejnej polisy na adres e-mail, dostałem po miesiącu wezwania do wysłania. Ponowne wysłanie na adres e-mail po 2 tygodniach następne wezwania z łaskawym poinformowaniem o nowym adresie e- mail. Wysłanie na wskazany adres. Po dwóch tygodniach informacja o nałożonej karze za brak polisy. Po telefonicznym kontakcie konsultant stwierdza, że POWINIENEM SOBIE ODWIEDZIĆ STRONĘ BANKU I SPRAWDZIĆ AKTUALNY ADRES. Przez kilka lat wysyłałem korespondencję na wcześniej wskazany e-mail. Nadmieniam, że wszystkie wiadomości były odbierane. W skali całego kraju, podejrzewam, że to nie jest jedyny przypadek, bank na siłę chce zarabiać. Szczerze nie polecam, nikomu,do korzystania z usług tej egzotycznej instytucji. Mili są tylko w momencie zawierania umowy. Bardzo ciekawy temat dla dziennikarza . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
fatalna obsługa żadaja opłaty za konta którego nie można uruchomić wysyłłalem liczne skargi nawet reklamacja do Prezesa nic nie pomogła bo nie odbieraja korespondencji. Złozyłem skargę do KFN i zawiadomienie o wyłudzenie do Prokuratury stanowczo nie polecam .Rdze pisać skargi do KNF to może sie coś zmieni skomentuj opinię »
Dodaj opinię