Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność od 2001 roku.

W 2002 r…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z opiniami poniżej dodam że przy zajęciu komorniczym naliczją opłaty po 70 zł tylko za to że komornik wysłał pismo o zajęciu konta ! to jest nie normalny bank bo nie spotkałem się z takimi opłatami gdzie indziej . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tragiczna obsługa klienta.Stosują praktyki niegodne instytucji zaufania publicznego (antydatują odpowiedź\r\ndo klienta na stronie)!!!.Serdecznie nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta na tragicznym poziomie, dzwoniąc na infolinie nie można się nić dowiedzieć na maile nie odpisują albo odpisują po 1m-c. Odzywają się do klienta dopiero kiedy różne dziwne opłaty wyniosą ponad 100zł i od razu po kilku latach braku kontaktu wysyłają wezwanie do zapłaty. Moja przygoda z tym bankiem na szczęście już się zakończyła, ale radzę dwa razy przemyśleć jeżeli ktoś chce założyć konto w tym banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Za każde spóźnienie z czymkolwiek naliczają kary. Pierwszy raz się spotykam z takim podejściem do klienta. Spłacam u nich drugi kredyt i to będzie ostatni zaciągnięty w tym banku. Nie polecam!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niefachowe podejście do klienta. Naliczają kary bez żadnego ostrzeżenia. Nie bierzcie u nich kredytów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Otworzyłem konto osobiste kilka lat temu przy okazji kredytu na zakup samochodu. Miało byc bezpłatne. Opieka zadna, kontakt ze strony banku zaden. W tym roku otrzymałem żadanie opłaty za konto, gdyż bank zmienił regulamin w marcu zeszłego roku i trzeba było co miesiąc płacić. Niestety nikt mnie o tym nie powiadomił. Ponieważ nie było pieniędzy na koncie naliczono mi karne odsetki za zeszły rok. Uważam to za za celowe naciąganie. Uważajcie na ten bank. Zmieniają waruki umowy bez uprzedzenia i naciągają na koszty. skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »