Volkswagen Bank direct

Adres siedziby:

Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Rondo ONZ 1
00-124 Warszawa

Infolinia Volkswagen Banku:
800 103 301
+48 (22) 528 96 28 (również z zagranicy)

(42 opinii)

Volkswagen Bank Polska został utworzony na początku 1998 roku. Działalność operacyjną rozpoczął 30 lipca 1998 roku, po otrzymaniu licencji ban…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

42 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wszystko dział ok. Dla mnie najważniejsze że konto i przelewy są darmowe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zmiana danych adresowych ? minęło 5 tygodni od momentu zgłoszenia, a dane wciąż nie są zmienione. Dodzwonić się do nich ? droga przez mękę. Mailowo ? konsultantka nierzetelna, kompletnie niezaangażowana. Druga ? chociaż przeprosiła za zaistniałą sytuację i na tym się skończyło. Problem pozostał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia to -100 ( minus sto). Jedna wielka porazka, nic nie da sie zrobicna koncie e-direct przez kilka dni i tak w kolko przez juz 2 mies. Jestem klkijentem od 15 lat i odchodze do innego banku. Takiego nieporozumienia jeszcze nie widzialem!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co za SYF !!! Nie dość, że wyłączą dostęp przez internet, wyłączą serwis telefoniczny, konsultanci nie pracują w weekendy to jeszcze nie można zapłacić kartą !!! To jest już naprawdę przegięcie pały. Zamykam konto w tym Syfie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zasługują na opinię ujemną, ale niech już będzie zero. Nie dość, że z dnia na dzień zafundowali klientom przejście do niesprawdzonego, praktycznie nie działającego systemu, to ignorują zgłaszane błędy a wręcz nawet nie odpowiadają na zgłoszenia kolejnych błędów. Jedyna zaleta - darmowe konto i przelewy nie rekompensuje straconego czasu i nerwów. OMIJAĆ Z DALEKA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno totalne. Tam nic nie działa. Nie działają zakładki w interfejsie, nie działa infolinia (można czekać godzinami na odebranie połączenia), nie działają wiadomości w interfejsie bankowym, nie ma info o blokadach, nie ma odbiorców, kart, aktualizacji kredytu. Aplikacja się wkoło wiesza, powolna i mułowata. Tam nie ma NIC. Strach trzymać jakąkolwiek kasę, dobrze że mam tylko kredyt... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno aplikacji. Za kazdym razem koniecznosc przeinstalowania aplikacji w telefonie i kontak telefoniczny z doradca dla odblokowania konta. Od miesiaca nie potrafia okreslic daty naprawy systemu. W dni wolne nimozliwe zalogowanie bo infolinia nie pracuje. Zmieniam bank po 18 latach. Po prosty teraz dno techniczne i informacyjne . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Współpracuję z tym bankiem od 2004 roku, wtedy ten bank dawał bardzo dobre oferty na konta firmowe. Już od dawna obserwowałem, jak ten bank nie nadąża za rozwojem, ale ponieważ wszystko działało, to z przyzwyczajenia nie chciało mi się nic zmieniać. Ostatni miesiąc to jest jednak przegięcie do kwadratu. Wprowadzili oprócz podawania kodu z sms do każdej transakcji jakąś aplikację na telefon, którą masz potwierdzać wszystkie operacje. Problem polega na tym, że to nie działa, aplikacja podaje z uporem maniaka, że moje hasło jest nieprawidłowe, choć jestem go pewny w 100%. Od około miesiąca nie mam dostępu do swoich środków. Na całe szczęście udało mi się przerzucić większość do innego banku, bo byłbym w czarnej... Pisząc tą wiadomość wiszę na telefonie od pół godziny z wybranym nr infolinii słysząc, że wszyscy konsultanci są zajęci. Uciekam z tego banku, nie mam czasu na patologię, jak ktoś jeszcze nie miał z nimi do czynienia, to w chwili obecnej STANOWCZO ODRADZAM. KNF czy UOKIK powinien zadziałać i coś z tym zrobić, to niemożliwe żeby przez miesiąc bank nie był wstanie naprawić takiej aplikacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientam VolkswagenBank od wielu lat. po raz pierwszy muszę przyznać, że to istotnie PORAŻKA. Nowa aplikacja mobilna. Przez 3 dni przed podatkami nie mogłam się zalogować. Dziś jest dzień płacenia pensji - od piątku aplikacja mi nie działa. Rozpacz. A co na to bank? dodzwoniłam się po dwóch godzinach na infolinię. Pani mnie wyłączyła, a następnie nie można się na infolinię dodzwonić - nic dziwnego, wszyscy zapewne w tej samej rozpaczy co ja. Bank zupełnie się nie przygotował na taką sytuację (a czemu?przecież łatwo przewidzieć że jak aplikacja nie działa, to infolinia będzie obciążona). Organizacyjnie niestety nie dają rady. A co klienci? pewnie muszą się sami martwić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Relatywnie wysoka (na dziś - 3 gwiazdki) ocena tego banku wynika jedynie z uśredniania opinii zbieranych przez wiele lat. Owszem, kiedyś to BYŁ świetny bank, a ja byłem jego zadowolonym klientem. Niestety, to już przeszłość. Obecnie jeden absurd goni drugi, praktycznie na da się korzystać z tego potworka, który od połowy września ma robić za interfejs dla klientów. OMIJAĆ Z DALEKA! skomentuj opinię »
Dodaj opinię