Grupa eBroker, wydawca m.in. eBroker.pl wprowadza zmiany i nowe funkcje w jednym ze swoich flagowych produktów– porównywarce kredytów dla firm. Firma rozpoczyna także realizację nowej strategii, uwzględniającej silniejsze działania promocyjne swoich serwisów.
Grupa eBroker, wydawca m.in. eBroker.pl wprowadza zmiany i nowe funkcje w jednym ze swoich flagowych produktów– porównywarce kredytów dla firm. Firma rozpoczyna także realizację nowej strategii, uwzględniającej silniejsze działania promocyjne swoich serwisów.
Główną zmianą w porównywarce jest usunięcie możliwości sortowaniakredytów po wysokości oprocentowania. Rozwiązanie zostało podyktowane zmianą polityki banków i braku udzielania informacji o wysokości oprocentowania.
Oprócz wspomnianej głównej zmiany, wprowadzono nowe elementy zwiększające funkcjonalność i dokładność narzędzia. Dodano także niezależną ocenę ekspertów tłumaczących, którzy sugerują na co zwracać uwagę wybierając kredyt firmowy. Eksperci odpowiadają także na typowe pytania i umieszczają wszelkie przydatne informacje dotyczące kredytów dla przedsiębiorstw.
Nowa porównywarka kredytów firmowych jest dopiero początkiem zmianna portalu eBroker.pl W dalszej perspektywie planowane są wdrożenia innych porównywarek oraz ulepszonego usability portalu. Firma rozpoczęła także realizację nowej strategii promocyjnej, wychodzącej poza dotychczasowe działania (tj. SEO i social media marketing). W tym celu, w wyniku przeglądu ofert, Grupa eBroker rozpoczęła współpracę z agencją Cation PR.