Grupa eBroker w IAB

2013-04-15

Grupa eBroker jest wydawcą serwisów finansowych, w tym obchodzącej swoje 5-letnie istnienie porównywarki eBroker.pl, wortalu finansomat.wp.pl i banki.wp.pl. Firma monetyzuje swoją działalność, sprzedając wysokiej jakości leady w modelu efektywnościowym, dzięki wykorzystaniu powierzchni na swoich serwisach i własnej bazie mailingowej.

Grupa eBroker jest wydawcą serwisów finansowych, w tym obchodzącej swoje 5-letnie istnienie porównywarki eBroker.pl, wortalu finansomat.wp.pl i banki.wp.pl. Firma monetyzuje swoją działalność, sprzedając wysokiej jakości leady w modelu efektywnościowym, dzięki wykorzystaniu powierzchni na swoich serwisach i własnej bazie mailingowej.

Według prezesa Grupy eBroker, Pawła Słowiakowskiego, wstąpienie do IAB jest naturalną konsekwencją działań firmy na rynku interaktywnym.

Nasze członkostwo w IAB przyczynia się do wypracowania lepszych standardów jakości i przede wszystkim efektywności w segmencie finansowym, wzorem bardziej rozwiniętych rynków ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii – mówi Paweł Słowiakowski.

IAB Polska jest stowarzyszeniem, które ma na celu przede wszystkim szeroko pojętą edukację rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. Zadaniami statutowymi są także prezentacje najnowszych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania tego medium oraz opracowywanie dobrych praktyk i standardów rynkowych, które będą wspomagać proces harmonijnego rozwoju branży. Ważnym aspektem działalności są także grupy robocze, które oprócz zajmowania się statutowymi zadaniami, prowadzą badania, a także opracowują raporty rynkowe i case studies. W IAB Polska są zrzeszone takie firmy jak Grupa Onet, Wirtualna Polska, Interia.pl, Agora S.A., O2.pl, czy też Google Polska.

  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »