Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Bank BGŻ

użytkownik
~ brojer  •  2013-08-09
Hasło "Dobrze służy ludziom" nie ma nic wspólnego z działaniem BGŻ tuż po podpisaniu umowy. Naciagacz na koszty kredytowe.
użytkownik
~ ff  •  2013-07-21
MoimMoim zdaniem bank godny polecenia zdażają się jakieś sytuacje, które należy wytłumaczyć ale jeszcze nigdy nie miałem problemu z załatwieniem sprawy czy to przez infolinię czy też w oddziale. Z reszta to jest drugi bank z ktorym wspolpracuje i... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Michał Łupina  •  2013-07-15
Zawiedziony. Trzykrotnie zwracałem się z prośbą o prostą odpowiedż-czy spełniłem warunek do otrzymania premii za wplywy do banku i operacje kartą płatniczą. Owszem otrzymywałem odpowiedzidosc szybko,ale dotyczyla regulaminów -czesto zmieniających... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Adik  •  2013-07-11
Zdecydowanie nie polecam. Przez infolinie nie można nic załatwić, w oddziale również. od 6 miesięcy nie potrafię się dowiedzieć dlaczego przestały przychodzić wyciągi do konta. Pierwsza odpowiedź pani z okienka, pewnie poczta zgubiła, myślę ok, ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Krystyna Tomaszkiewicz  •  2013-07-10
Od wielu, wielu lat jestem klientką tego Banku. Różne etapy razem przechodziliśmy - to prawda ! Ale zawsze ze strony pracowników BGŻ spotykało mnie profesjonalne, sympatyczne wręcz serdeczne traktowanie !!!Od kilku lat obsługuję swoje konto przez ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ ania  •  2013-07-06
Nie polecam tego "dziadowskiego banku". Ciągłe awarie, zrywanie sesji przy płatnościach, brak raportu błędów i podglądu statusu dyspozycji. Awarie systemu niezgodne z komunikatami, brak możliwości podglądu statusu dyspozycji dłuższej niż 30 dni. ... zobacz całą opinię »

Oddziały Bank BGŻ