Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporacyjny…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
BPH - Dno i metr mułu. Wirtualna pomoc osobom posiadającym kredyt w tym banku. Fatamorgana i godzinne oczekiwanie w kolejce infolinii. Obsługa klienta zasługuje na pięć gwiazdek - na debecie ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wprowadzają z błąd klienta, nie odpowiadają na wiadomości, niekompetentni pracownicy infolinii! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim sie spotalam nie dosc ze jedziesz do oddzialu to oni nic nie moga zalatwic bo musisz dzwonic na infolinie,a jak chcesz cos zalatwic szybko i dzwonisz z domu na infolinie to niestety oni ci nie udziela informacji i musisz jechac do oddzialu z ktorego i tak musisz dzwonic na infolinie.porazka nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam kredyt hipoteczny i po podziale banku totalna porażka, kontakt tylko na infolinię, czekam po 20 minut zanim połączę się z konsultantem. Maile niestety nie dochodzą do nich. Odradzam ten bank!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z najgorszych. Nigdy nie korzystajcie z jego uslug. Jednym slowem to zenada oszustwo na kazdym kroku. Stanowczo odradzam !!!!!! Jest wiele innych bankow ktore dbaja o klienta np. BPS moge polecic ten bank. Bank BPH to oszusci !!!!!! Poza tym przewaznie niemila i nieuprzejma obsluga. Nie daj boze gdyby nie udalo Wam sie splacic kredytu to zniszcza WAS zywcem!!!!!! Nigdy nie polecam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dotyczy szybkich przelewów. W Banku BPH przychdzące szybkie przelewy realizowane są nie w ciągu 30 min. a mamy wtorek 16.08 godz 10:46 i jeszcze nie mam nic na koncie. Powinny być w piatek do godz 17:30 wysłane były o 17:05. Trochę to dziwne. Prawda? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odział w Nowym Sączu - NIE POLECAM! Totalna beznadzieja: dwóch nowych pracowników, którzy nie potrafią załatwić najprostszej sprawy, udzielić żadnej informacji , na niczym się nie znają . Kolejki , petenci wychodzący trzaskając drzwiami. Po raz pierwszy spotkałem się z tak niekompetentnymi pracownikami banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam, Bank kpi z klienta, jest nieelastyczny i wmawia człowiekowi bzdury, kłamiąc. Złożyłem wniosek i zaświadczenie o zarobkach a odrzucili wniosek z uzasadnieniem, iz nie było zaświadczenia o zarobkach. Przecież to jest robienie z ludzi debili skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W porównaniu z innymi bankami - słabiutko.. Dostęp internetowy: Kolejne tygodnie utwierdzają mnie w opinie, że to najgorszy bank, w którym mam rachunek. Bankowość internetowa w tym banku to masakra. Raz po raz coś nie działa, szybkie płatności elektroniczne - nigdy nie można być pewnym, że pieniądze od razu wyjdą z banku. Wykonanie zwykłego przelewu to też sztuka - system często nie działa. Porażka na całej linii.. Obsługa klienta w placówce: Zamykają kolejne placówki, więc już tam nie chadzam.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Szału nie ma. Elastyczność oferty: Szału nie ma. Wysokość opłat i prowizji: Prowizję pobierają zawsze! Nieważne, że klient nie może dokonać płatności przez Internet, bo system znów nie działa. . Oferta kart płatniczych: Szału nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Placówka banku BPH ul Blachnickiego 3 Sosnowiec to jakieś nieporozumienie , siedzące panie przy stanowiskach ,traktują interesantów jak niewidzialne zjawy ,byłam w placówce banku ,zero ludzi czynne dwa stanowiska ,czekam grzecznie kiedy mnie poproszą ale nie ma zainteresowania ,obie panie piszą .wiec podchodzę do jednego stanowiska i pytam czy można ,odpowiedz ,proszę siadam i czekam bo pani patrzy w monitor mija 5 minut a ja nadal siedzę i czekam, nie wiem czy mam na głowie czapkę niewitkę / bo mnie widzi ,wstaje wychodzę z banku . skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa Pekao S.A. w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne z Kartą Wielowalutową w PEKAO S.A »