Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporacyjny…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Edyta B. z oddziału na ul. Pilsudskiego we Wroclawiu jest opryskliwa, agresywna, niekompetentna oraz malo inteligentna, brak jej wiedzy na temat produktow bankowych, nie potrafila bez ulotki w kilku prostych zdaniach opisac konto lubie to, co najgorsze obrazila moja osobe, bo chyba w ten sposob chciala odwrocic uwage od swojego nieuctwa. Powiedziala mi, ze moge pisac sobie na nia reklamacje i tak jej nikt nie rozpatrzy pozytywnie, ponieważ ostatnie zdanie nalezy do pracownika banku. \r\n\r\nJezeli inne placowki maja takich chamskich pracownikow, to trudno sie dziwic, że klienci odchodzą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku PBH . Obsługa nieprofesjonalna. działania z zaskoczenia klienta. Mam kontakty z tym bankiem i każda następny jest potwierdzeniem tego, że był to zły wybór. Nie jest to bank dla osób zapracowanych (dysponujących małą ilością wolnego czasu). Moja opinia: wybierz inny bank. Jeżeli się jednak zdecydujesz to pamiętaj - przeznaczysz wiele wolnego czasu i zdrowia na interwencje , wyjaśnienia , dochodzenie spraw oczywistych . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie zgodze sie z opinia ,bo jestem klientem tego banku,mam tam konto,karte kredytowa i kredyt i wszystko jest w porzadku.Online wszystko dziala,nie mam z niczym problemu.Od samego poczatku obsluga super.Dodam,ze dokumenty na poczatku trzeba donosic,ale to chyba normalne,bo musza potwierdzic zatrudnienie.Jezeli dokumenty sa dobrze wypelnione,to kredyt uruchamiaja na nastepny dzien.Pozatym co jakis czas dzwoni jakas Pani i sie pyta,czy jestem zadowolony z produktów,czy moe cos moglaby pomóc.\takze obsluga super,a bank bije na glowe z konkurencja.Bez kolejek,super obsluga.Wszystko wytlumacza i kawka przy stoliku z cukierkami dla klienta.Pozdrawiam serdecznie Bank BPH :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA:zdecydowanie lepszy będzie każdy inny bank, naciągają na każdym kroku, a dla przykładu jedno z kilku moich negatywnych doświadczeń z bankiem BPH: brałem u nich kredyt hipoteczny na mieszkanie i jako jedyny bank co potwierdził notariusz gra na zwłokę z wpisem do hipoteki przy księdze wieczystej przez co rata jest wyższa o kilkaset złotych. Notariusz był baaardzo zdziwiony postępowaniem banku i potwierdził ewidentną grę na zwłokę ze szkodą dla klienta. Zdecydowanie odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyciąg bankowy dla firmowego konta, za który bierze się pieniądze, a który nie spełnia ustawowych wymogów dokumentu księgowego to kpina z klienta. Kto słyszał o wyciągu, w którym dla poszczególnych operacji brakuje wskazania kontrahenta?! I kto słyszał o banku, którego strona internetowa nie pozwala na samodzielny wydruk poprawnego wyciągu bankowego przez klienta? To sposób na to, żeby wyciągnąć od niego kolejną opłatę? Za bubel, którego można co najwyżej użyć w roli papieru toaletowego? Wstyd. Podobno bankowcy to wykształceni ludzie..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: porażka, konto non stop ma problemy. Notorycznie wyrzuca po wpisaniu hasła do strony logowania. Pracownicy infolinii wciskają, że to błędy przeglądarek. Okazuje się zawsze, że wina leży po stronie banku, nigdy nie przyznają się do ataków hakerskich albo do błędów w oprogramowaniu, twierdząc, że jak zamydla klientowi oczy, to nie zauważy ich winy.. Obsługa klienta w placówce: fatalna. Niekompetencja do kwadratu, trzeba się upominać o każdą sprawę kilkukrotnie. Brak elastyczności w sprzedaży produktów względem klienta i indywidulanego podejścia do klienta. klienta traktowany jest masowo, wrzucany do wora z innymi. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: średnie, nic specjalnego. Elastyczność oferty: żadna. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty wygórowane,za wypłaty z bankomatów 1 zł z euronetu ale każdy inny średnio po 10 zł. Jak na konto firmowe, gdzie wypłaca się duża ilość gotówki to nie wysilili się w podejściu do klienta. Oprocz tego prowizje za przelewy, za prowadzenie rachunku, za używanie klucza, zus, us. Średnio takie opłaty mogą dojsc nawet do 100 zł!!! Pomija fakt wypłat gotówkowych w baku, gdzie tez rabią prowizje. Czyste DZIADOSTWO!!!!! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto firmowe w tym banku i naprawdę łoją mnie równo co miesiąc za każdy przelew, za uzycie klucza i inne. Średnio opłata może dobiegać nawet 100 zł, jeśli zrobię więcej przelewów na większe pieniądze. Byłam pewna , że nie płacę za przelewy międzybankowe, a już na pewno nie z jednego konta w tym samym banku na drugie. Poza tym każą sobie płacić za używanie klucza i potwierdzanie tego kodem sms, a przecież to ich interes, żeby pieniądze klienta były bezpieczne. Dobrze, że nie każa robić klientom zrzuty dla informatyków. Poza tym notoryczne problemy z wejściem na konto, po wbiciu hasła wyrzuca do strony logowania. Taki bank a nie potrafią zadbać o poprawne działanie kont internetowych. Już nie wspominam ile z nimi miałam przebojów i jakie kity mi wciskali, to, że kazali mi zmieniać przeglądarki, gdzie z dnia na dzień nie mogłam wejść na konto to nic. dobrze, że mi komputerów nie kazali wymianiać. Koniec konców okazuje się zawsze, że wina leży po ich nieudolnej bankowej stronie. Zamierzam zmienić bank, mimo, że jestem w nim już ponad 7 lat. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bank bph wieliczka totalna porażka zero wyszkolenia personelu zero zainteresowania kierowniczki banku i uśmiechu pracowników oraz kopmpetencji i brak informaci na temat własnych lokat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Kiedy zmieniłem bank, po pół roku zadzwoniła do mnie firma windykacyjna mimo, że nie miałem w BPH żadnych kredytów ani debetu. Wyłudzili ode mnie pieniądze za pół roku prowadzenia konta mimo, że z niego nie korzystałem.\r\nOcena : 0, po prostu trzeba było wypełnić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa beznadziejna. Dyletanci nie potrafiący przedstawić najprostszego dokumentu o których sie ich prosi od 4 miesięcy !! W oddziale na zjeździe 1 KRAKÓW szeregowy pracownik Jolanta M. nie potrafi wysłać prostej korekty. Bank przypomina Ukraińskie standardy dzicz z XIX wieku.Czuje się zażenowany Jak tylko możecie skarżyć ich do KNF inaczej bez końca sprawy załatwić się nie da. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »