Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporacyjny…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam w BPH kredyt hipoteczny. Z powodu kłopotów finansowych w 2012r zawiadomiłam bank o tym fakcie wysyłając wszystkie niezbędne dokumenty. Do dzisiaj nikt tym się nie zajął - umowa ma cały czas status wypowiedzianej, wpłacam co mogę odbieram tysiące telefonów z banku. Ostatni telefon wczoraj, gdzie nie -sympatyczny osobnik poinformował mnie, że po co defakto mieli mi odpisywać na moje pisma skoro i tak nic nie da się zrobić. Zamierzam walczyć, nawet w sądzie mam dokumenty i nie pozwolę się tak traktować. Skandal!!!!!!!!!!!!!. Totalnie beznadziejny bank i niekompetentni ludzie. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Byłm ich klientem przez 16 lat.Jak poztanoiłam nie płacić więcej za prowadzenie konta sezam i zmieniłam na lubię to konto - to stary rachunek zamknął się po 2,5 misiąca.Tydzień przed zamknięciem zablokowalo mi karty do konta - chcesz gotókę to idź do banku!!!! Limitu kredytowego też niue można było przepiąć spłaciłam-wniosek o nowy limit się zdeaktualizował zanim Panie wprowadziły go do systemu.Złozył drugi raz - czekałam w banku 1,5 godziny na rozpatrzenie - tym czasie Panie douczały się nawzajem co trzeba zaznaczyć w programie ,bo wniosek mimo zdolności kredytowej nie przechodzi. Na koniec po 3 wizytach w oddziale 2 godzinach czekania na limit ktory mialam przez 16 lat przy starym koncie dowiedzialam się ,że musze przyjśc znowu jutro.Zamknęłam konto (tzn.złożyłam wniosek-pewnie zmknie się za 3 miesiące) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strasznie drogi bank, fatalna, niekompetentna obsługa szczególnie pracownicy infolinii przez którą trzeba załatwiac wiele spraw. Generlanie nastawienia na "wydojenie" klienta na maksa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze nie polecam. Wiecznie jakieś problemy. Jak chcesz cokolwiek załatwić to wydzwaniasz po infoliniach i informacje z infolini przekazujesz do oddziału jakby sami miedzy soba nie mogli sie dogadać. Chciałam wcześniej spłacić kredyt walutowy, to musiałam to robić przez infolinię. W centrali klika dni szukali mojej umowy aby sprawdzic czy na pewno nie ma tam wzmianki o prowizji za wcześniejsza spłatę - o negocjacji kursu zapmnij. Ale spóźnij się choć jeden dzień ze spłatą to wydzwaniają co 5 minut. Masakra!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jest beznadziejny, aby zrezygnować z kota byłem 3 razy w oddziale, pisałem 3 razy rezygnację i do dzisiaj nie mam zamkniętego konta. Bank nie rozpatruje reklamacji, na koncie mam 0,00 zł skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kartę kredytową w tym banku. Koszty są ogromne, zaczynając od odsetek, kończąc na opłatach za wypłatę gotówki, lub jej wpłatę na kartę w siedzibie banku- koszt jednorazowy to 9,5o zł skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Prawie 10 zł za prowadzenie konta!Za jakie prowadzenie pytam?Salda ciągle nieaktualne.Gdyby sobie człowiek własnej księgowości nie prowadził to dziada z babą tam znależć nie można.Od kilku dni nie mogę wyegzekwować zwrotu pieniędzy,których mi nie wypłacił bankomat.Ale jak braknie na opłaty 5 zł to w mig dzwonią i straszą windykacją.Ocena?Mniej niż zero. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ostrzegam przed lokowaniem własnych oszczędności w tym banku-kłopot z przelewem do innego banku.kłopot z zamknięciem takiego konta,brak kontaktu z obsługą w moim przypadku bank zamknął oddział w moim mieście ...informując,że mogę sprawy tj.pin do karty.jak również wszelkie inne problemy załatwić w innym oddziele oddalonym o 50 km od miejsca zamieszkania-to już dyskwalifikuje taki bank jako fair .Klent nie ma żadej możliwości dysponowania WŁASNYMI pieniędzmi bo bank traktuje je jak własne- wpłaciłeś to my decydujemy kiedy i gdzie pozwolimy ci nimi dysponować.SZOK.Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nikomu nie życzę sytuacji w które się znalazłem. Czyli brak możliwości terminowej spłaty mając kartę kredytową w banku BPH. Codziennie (dosłownie) po 20 razy dzwoni windykacja bph czyli od poniedziałku do niedzieli rano wieczorem nie ma znaczenia. Co więcej z różnych numerów żebyś w końcu odebrał. Jak już w końcu oddzwaniasz do nich pytają ci się czy straciłeś prace, straszą sądem a jak informujesz "miłą Panią" że nie jesteś w stanie spłacić więcej to potrafią bezczelnie zaproponować zapożyczenie u znajomych np. nie może Pan pożyczyć od kolegi ?. Jak już się ustali terminy spłat co miesiąc to i tak po tygodniu dzwonią nie ważne czy możemy rozmawiać a jak nie odbierzemy wysyłają list który kosztuje nas 25 zł za sztukę :D Współczucia dla pracowników banku bo niestety muszą być tacy "profesjonalni" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BEZNADZIEJNY BANK. DAJĘ 0,5 GWIAZDKI BO NIE DA SIĘ INACZEJ WPISAĆ OPINII. DAŁBYM MINUS GDYBY BYŁ DOSTĘPNY TAKI WYBÓR. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »