Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indy…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostatnio załatwiałem sprawę w Banku Millennium w Ornecie i chciałbym tutaj odnieść się do profesjonalizmu P. [moderacja]. Jej fachowość, wiedza oraz życzliwość do klienta jest nie do opisania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś zakładałem konto w Millenium. W placówce jedna osoba z personelu. Pani Agnieszka [Moderacja] zasługuje na wszystkie nagrody i wyróżnienia za swoją pracę. W prosty i jasny sposób wyjaśniła mi zasady \r\nkorzystania z aplikacji mobilnej. Przystępnie i bez bełkotu pokazała mi obsługę komputerową konta. Wykazała się niezwykłą\r\n cierpliwością i kompetencjami w prowadzeniu nowego klienta przez meandry systemu mobilnego. Zaznaczam, że jestem osobą starszą,\r\n i nie wszystko chwytam w lot. Pan \r\ni Agnieszka [Moderacja] potrafi dotrzeć do osób w moim wieku, i wykazuje niezwykłą cierpliwość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziękuję pracownikowi Marta [Moderacja] za miłą obsługę i pomoc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klientem banku Millennium zostałem przez przyjęcie przez bank Millennium, Eurobanku. W Eurobanku miałem konto Prestige, za wydrukowanie wyciągu za cały miesiąc nie płaciłem nic. W Millennium mam też konto Prestige, ale za wydrukowanie wyciągu za cały miesiąc już muszę zapłacić 30 zł. Podczas przejmowania przez bank Millennium Eurobanku, w placówce banku zostałem poinformowany że umowy i warunki pozostają bez zmian. A swoją drogą bardzo jest mi szkoda Eurobanku, kilkanaście lat współpracy bez żadnych zgrzytów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podczas pobytu za granicą przestała działać karta i aplikacja w telefonie. Zostałem za granicą bez pieniędzy. Jak zadzwoniłem to konsultant powiedział że mam podejść do placówki bankowej w Polsce. Ten bank to jakieś żarty są. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Również uważam, że coś niedobrego stało się z tym bankiem od chwili połączenia z Santander. Obsługa w oddziale w Płocku w Wiśle poniżej wszelkiej krytyki. Brak dokumentów (pomimo umówienia się), uwagi nie przystające personelowi, który reprezentuje bank. Kiedyś to był bardzo fajny bank, jeden telefon i wszystko załatwione. Obecnie zastanawiam się nad przeniesieniem konta osobistego i firmowego. Ogólnie kiedyś bardzo polecałem, w tej chwili nie polecam. skomentuj opinię (7) »
użytkownik
Ocena:
Po połączeniu banki to co prezentuje bank Millennium to chaos. Nikt nic nie wie, nagle znika telefon do haseł SMSowych, interface przez stronę www tragiczny. Nadchodzące płatności w przypadku posiadania więcej niż jedno konto możesz sobie sami policzyć z kalkulatorem w ręce. Brak podsumowania dla poszczególnych kont, brak wybrania dowolnego zakresu datowego, najmniejszy okres to miesiąc - no po prostu dramat. Zamiast lepiej jest gorzej, a na dodatek ciągle muszę jeździć do banku, bo ciągle jakiś kłopot. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
koszmar ludzie omijajcie z daleka uwaga dobrze czytajcie za 0,02 zł wpisali mnie do BIK i najciekawsze że rata była do 15 a 17 już byłem w BIK bez żadnego telefonu że się pomyliłem bez niczego , nigdy więcej skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Po 20 minutach czekania na linii, odrzucono mnie 7 razy przy połączeniu telefonicznym z konsultantem od kredytów....Łącznie czekam na połączenie już około 2 godzin. Zero poszanowania czasu. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Żenujący poziom obslugi klienta. Kilka reklamacji ma przestrzeni tygodnia składałam. Złamame wszystkie postanowienia zawarte w umowach EB przez Millenium. Dramat skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię