Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
nigdy więcej do czynienia z bankiem millenium. pracownicy niekompetentni. mili tylko przy umowach kredytowych. poza tym nic się nie liczy. zeby uzyskac dokumenty niezbędne do wypisania hipoteki z ksiąg wieczystych byłam na razie dwa razy w oddziale banku w słupsku. Ciekawe, czy za trzecim razem uzyskam cały komplet dokumentów. Czasu na loterii nie wygrałam. Brak kompletny profesjonalizmu. A usłyszane po raz kolejny "przepraszam" mam po prostu gdzieś. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Nie polecam nikomu. Obsługa klienta sięga poniżej zera. OMIJAJCIE Z DALEKA! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ja osobiście nie mam zastrzeżen do funkcjonowania banku. Milenet działa intuicyjnie, w banku miła obsługa. Lepsze warunki dla nowych klientów, ale to już chyba standard w prawie wszystkich bankach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!. Ostatnio zniknela mi lokata z konta w Banku Millennium 400euro. Z tego tytulu, ze przebywam za granica sprawe probuje zalatwic przez millenet. Szkoda gadac, bank wcale sie tym nie przejal, od poczatku probuje mnie zbyc jakims bzdurnym tlumaczeniem, zaczynam sie pomalu godzic ze strata tych pieniedzy :( skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Miałem konto w kilku bankach i uważam ze Millennium jest najlepszy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kochani bardzo Was Proszę uważajcie na ten bank chciałem założyć zwykłą lokatę jednak pracownik banku namówił mnie na lokate połączoną z funduszami inwestycyjnymi min fundusz stabilnego wzrostu i założyłem kilka takich lokat mało tego na mówiłem na to jeszcze mojego wiekowego już tatusia tatus teraz wybral po kilku latach te pieniądze poponieważ potrzebował pieniądze na leczenie ma nowotwora wiec wyplacili mu tylko 70procent wpłaconych pieniedzy a miał zwykłą lokate kilkanaście lat w banku spółdzielczym i było ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed założeniem u nich konta biznesowego, bo mają bałagan w papierach nie z tej Ziemi. Giną im dokumenty, bałagan w papierach i co najważniejsze zero odpowiedzialności za te uchybienia. W skrócie zero profesjonalizmu !!! ODRADZAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank przeciętny. Jak większość instytucji bankowych i telekomunikacyjnych preferuje nowych klientów, dla stałych klientów ma gorsze warunki niż dla nowych - czysta dyskryminacja. Poza tym lokata zakładana przez system mobilny (instalacja aplikacji w smartfonie) ma wyższe oprocentowanie niż taka sama zakładana przez millnet (tradycyjnie przez internet na stronie banku). Czy to ma być nowa strategia banku do zatrzymania klientów. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM Kompletny brak kompetencji pracowników. Mili są tylko przy zakładaniu konta. Nie znają podstaw prawnych swojego działania, a później jedynie przepraszają za swoje nieprawidłowości. O swoje należy walczyć osobiście choć są to sprawy czysto formalnie. W żadnym wypadku NIE POLECAM. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank Millenium - to złodziej. Urząd Skarbowy omyłkowo zajął środki pieniężne i od razu z przeprosinami oddał, ale bank prowizji już nie. Nie zależy im na klientach, to maszyna. Pisałem do Prezesa. Odpisali, że nie oddadzą. Zlikwidowałem konto. Eugeniusz skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ochrona interesów klienta, w przypadku kradzieży środków. Bank proponuje do karty ubezpieczenie Bezpieczna Karta które ma chronić przed nieautoryzowanymi transakcjami niestety o czym się dowiedziałem po zgłoszeniu szkody NIE CHRONI PRZED KRADZIEŻĄ DOKONANĄ ZA POMOCĄ SKOPIOWANYCH Z KARTY DANYCH - SKIMMING - po tym zdarzeniu ocena jaką mogę wystawić bankowi to 0. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bank, szczerze polecam, od kilku lat jestem jego klientka i nie mam zadnych zastrzezen. Wczesniej jako studentka, teraz jako osoba pracujaca, Polecam!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pobierają nieuzasadnione opłaty np. za kartę która nie została aktywowana. Nie można wpłaconych pieniędzy wypłacić z powrotem, bo klient aktywowany internetowo nie jest klientem - jest potencjalnym malwersantem własnych pieniędzy! Dlatego dla jego dobra wprowadzono limit transakcji do wartości 5000zł MIESIĘCZNIE. Nawet jak wpłaci 100 tys. to może obracać kwotą do 5 tys. DZIĘKUJE ZA TAKIE PODEJŚCIE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA! Na wypłatę od pracodawcy z konta austriackiego koledzy i koleżanki z biura czekają do 24 godzin. Ja po 2 dniach dalej nie mam, a po interwencjach mam następujące odpowiedzi: mailowo : że typowo termin wynosi 5 dni (i to roboczych!!!), telefonicznie : że 7 lub więcej dni!!!!!! Konto mam niecały miesiąc, zamykam i NIE POLECAM NIKOMU!!!! Kurdę bank!!!! Ludzie muszą rachunki płacić, coś jeść! Chyba zapomnieliście że żyjemy w czasach kiedy to klient wybiera bank, a nie na odwrót! To wy macie być dla nas, a nie my dla was!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »