Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(409 opinii)

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indy…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

409 Opinie

użytkownik
Ocena:
użytkownik
Ocena:
Po wielu latach, rozpoczynam process zamknięcia kont w millenium. Miałem IKE zależny od WIG20 w tym banku. Postanowiłem zamknać IKE. Problem 1. Tylko w placówce oddziału Poszedłem 19 wrzesnia GK Krakow, 1h w kolejce. Pan miły.Załątwione Czekam i cisza. Co sie okazało WIG20 w dół a bank dalej pobiera mi miesięczną kasę. No to spokojnie reklamacja. A tu odpowiedz "Dziękujemy za przekazane informacje. Przykro nam, że nasza odpowiedź nie była dla Pana satysfakcjonująca. Nie możemy przychylić się do Pana prośby odnośnie zwrotu środków, gdyż zostały one zaksięgowane na wciąż aktywnej Pana umowie IKE. Może Pan złożyć jedynie wniosek o zwrot z IKE." Aha to nie pracownik winny tylko Ja!. Użyłem złego słowa (likiwidacja zamiast zwrot) Pan wniosek przyjął ale że nie mam 65 lat to wniosek nie zadziałał!!!!! Po co Pan przyjmuje wniosek jak i tak wiadomo że będzie nie ważny? A skoro Pan z M popełnił błąd to niech Bank się przyzna. Koniec dziękuje do 3 miesięcy w tym banku mnie nie ma! Karol Piechota Problem2. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank... zero współpracy z klientem, zero elastyczności... Klient może być najlepszy na świecie, mieć najlepszą historię współpracy, ale sztywno będą trzymać się cross-sell i nie ma bata na korzystniejsze warunki lub zwolnienia z opłat dodatkowych... tragiczny kontakt z osobami obsługującymi, zachowują się jak roboty... Przenoszę kredyt hipoteczny do innego banku, nie dam już im zarabiać... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank który nie potrafi sam wybrać księgi wieczystej z systemu elektronicznego, niekompetentna obsługa udzielająca błędnych instrukcji, niekończące się formalności i opóźnienia. Dramat! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bankowość detaliczna była by całkiem spoko jak na warunki krajowe, wyłączając aktywność globalną. Niestety system doliczania prowizji do rachunku karty kredytowej jest fatalnie skonstruowany, zamiast tak jak w każdym innym banku np. prowizję za przelew z karty doliczyć do najbliższego rozliczenia, to dowalają go do przekroczenia limitu z automatu monit BIK o opóźnieniu w zapłacie. Taka prosta sprawa pokazuję w jakim poważaniu mają swoich klientów. Rezygnuję z waszych usług i to jak najszybciej. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank zaraz po PKO, nie polecam nikomu, blokuja konta co miesiac bez zadnego powodu dodajac,ze rzekomo bledne dane zostaly wpisane, platnosc telefonem jest kompletnie nie oplacalna tego wstydu iz dlatego,ze czekanie na pobranie z konta jest tak dlugie i np w sklepie ludzie sie oburzaja bo nasz kochany bank ma tak dobra aplikacje,ze robi zbedny smiec na pamieci, a zadnej korzysci z tego nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proszę uważać na Panią Mirllenę [Moderacja] i dokładnie czytać dokumenty. Pełnomocnik ten niedopowiedzeniami i nieprecyzyjnym informacjami wprowadza w błąd, podczas omawiania produktu kapitałowego banku i w ten sposób nakłania do podpisania umowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa . Leniwy personel i wieczne kolejki skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki można sobie wyobrazić. Długie kolejki w punktach obsługi, brak miejsc do parkowania (Kraków) to nic w porównaniu z brakiem kompetencji pracowników. Do tego obsługa traktuje klientów jak intruzów. A już hitem jest awaria bankomatu i brak odpowiedzi kiedy będzie czynny Dwukrotnie zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika banku dzięki czemu nie mam dostępu do konta.po wyjaśnieniu sytuacji natychmiast zamykam konto jak by była taka obcja dałabym -10. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Powiedzcie mi kolega wysłał mi przelew z MBanku w czwartek o 17:40 a drugi kolega wysłał mi przelew z ING w czwartek o 21:30 teraz mam piątek wieczór i na zadną z 3 sesji przychodzących w Millenium banku kasy nie było. Jestem udupiony, miał ktoś taki przypadek z góry dziękuję. skomentuj opinię »
Dodaj opinię