Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(409 opinii)

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indy…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

409 Opinie

użytkownik
Ocena:
To nie jest Bank. Fatalnay system bankowości elektronicznej. Gwarancja problemów i strat!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w tym banku rachunek od roku i jestem bardzo zadowolona. Warunki konta za 0 zł są bardzo łatwe do spełnienia, więc do tej pory nie zapłaciłam ani złotówki. Korzystne oprocentowanie subkonta oszczędnościowego, dobra aplikacja i przejrzysty system bankowości internetowej. Do codziennej bankowości zdecydowanie polecam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chcesz mieć zły dzień? Bank Milenium Ci to zagwarantuje. Bezczelność konsultanta telefonicznego przekroczyła wszelkie granice. Nieco mówisz wyraźnie, że nie jest się zainteresowanym oferta to na koniec typ Ci powie, że zjadles wszystkie rozumy, a jego oferta jest niesamowita. Zastanawiam się z jakim stopniem [Moderacja] bank zatrudnia tych ludzi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie odradzam, w wyniku utryzmywania blokady, mimo unieważnienia transakcji przez odbiorce bank naraził mnie na dużą stratę finansową, składam reklamację i zamykam konto skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Oddzial na Jana Pawla w Gdansku . Obsluga tragedia . Za kazdym razem dlugi czas oczekiwania pomimo niewielkiej kolejki Panie przy kasach powolne i niechetne do sprawnej pracy. Prawdopodobnie wczesniej pracowaly w sklepie miesnym .Porazka Generalnie na plus system elektroniczny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten Bank to totalne DNO!!! Wczoraj dostałem smsa, że Bank Millennium pobrał błędną (zbyt wysoką) kwotę tytułem Opłata-LTV-prowizja miesięczna. Co prawda pieniądze wróciły, ale odsetki debetowe zostały naliczone, bo na koncie technicznym miałem kwotę niższą (przygotowaną - jak co miesiąc). Bank popełnił błąd, ale to klient ma płacić, nawet jeśli są to kwoty niewielkie. Chodzi przede wszystkim o ZASADY, których ten Bank nie przestrzega. Omijajcie ten Bank szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Duże rozczarowanie. Założyłem konto 360, bo pracownik banku poinformowała mnie, że będę mógł utworzyć subkonta w złotych. Zaraz po podpisaniu umowy okazało się, że jednak takich subkont zakładać nie można... Nie poinformowano mnie, że w przypadku złożenia wniosku o otwarcie konta przez internet mógłbym skorzystać z promocji 200 zł dla nowych klientów. Na pytanie dlaczego, pracownicy banku odpowiedzieli, że "nie mają obowiązku informować o promocjach". W końcu pracownicy banku z różnych oddziałów podawali sprzeczne informacje o warunkach skorzystania z bonusu po otwarciu rachunku z kodem polecenia. Zlikwidowałem tam konto już następnego dnia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcialem wziac pożyczkę, odradzam Pani powiedziała że mogę czekać na nią aż 30 dni szok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank. Ilekroć jestem w Oddziale- zawsze jest jakiś problem, nie wspominając o czasie oczekiwania na obsługę. Niestety mam kredyt mieszkaniowy w tym banku i będę zmuszona jeszcze parę lat zmagać się z fatalną jakością pracy banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, chciałam zamówić wypłatę w określonych nominałach. Dzwoniłam pół godziny dopiero za trzecim razem połączyło mnie z konsultantem bo sieć odrzucała połączenie wykazując jakiś błąd.\\r\\nPani konsultantka zmarnowała mi kolejnych kilkanaście minut i nic nie załatwiła, bo do dwóch oddziałów nie mogła się dodzwonić a w jednym powiedziano jej że mieli nominały o które mi chodziło ale wypłacili i nawet nie sprawdziła czy są w stanie zamówić na kilka dni wcześniej.\\r\\nTo co mi poradziła to żeby dzwonić jutro to spróbują znowu. Wiecie co d.... mam taką obsługę.\\r\\nmarnują tylko czas, pieniądze w [Moderacja] klientów głupimi radami. Wg mnie normalnie rozgarnięta osoba napisałaby maila, zadzwoniła do kierownika placówki żeby sprawdzili gdzie maja nominały i przez kilkanaście minut nie trzymała by klienta na linii. Bo po co skoro nic nie potrafi załatwić.\\r\\n skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Konto Przekorzystne z Kartą Wielowalutową w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne w PEKAO S.A »