Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bez urazy PAUL99 konto owszem za darmo, ale przelewy internetowe kosztują, a z kredytem hipotecznym też nie jest tak pięknie, niewiadomo skąd wynajdują u potencjalnego klienta jakieś nieistniejące kredyty od których wołają potwierdzeń. założenie głupiego konta wymaga stosu dok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. zero jakiegokolwiek kontaktu. chamstwo w oddziałach. nie przestrzeganie procedur i prawa. oby minął trzyletni okres w którym musiałbym zapłacic prowizję za spłatę i uciekam do innego banku najpewniej do ING skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem b. zadowolony z posiadanych : kredyt hipoteczny, konto /za darmo z dostępem do do internetu i wszystkimi przelewami za darmo/, karta kredytowa, linia kredytowa w rachunku. Nie natknąłem się na niekompetencję pracowników, których poziom merytoryczny i chęć pomocy oceniam wysoko. Sądzę że źle wypowiadają się osoby które miały problemy z uzyskaniem kredytu no ale procedur bankowych (ocena zdolności kredytowej, wycena nieruchomości) muszą trochę potrwać. Warunki kredytu (CHF wrzesień 2007) b. dobre. Marża 1,4%. Zaznaczam, że nie wiem jakie są obecnie tj XI 2008r. warunki kredytu. Szczególnie polecam ich rachunek bankowy z dostępem do internetu. Mam porównanie z innymi ale warunki w millenium (zero opłat) są rewelacyjne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
fatalna kompetencja pracowników, a z tymi analitykami to widzę nie jedyny się użerałem. Kilkukrotnie kazano mi dostarczać dokumenty, które już dostarczyłem, bo akurat zwolniła się osoba która mnie obsługiwała. Żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w zasadzie dramat w kilku odsłonach reżserowany przez nieprofesjonalną obsługę zupełnie niezainteresowana udzieleniem kredytu oraz pomysłowego analityka, żądajacego co rusz nowych dokumentów i wyjasnień do wyjasnień... na skutek takiej polityki kredytowej zmuszony byłem wziąć dodatkową zupełnie niepalnowaną szybką pozyczkę aby uporac sie z problemem a mogło byćzupełnie inaczej jak w reklamie.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z poprzednikiem, ja miałem kłopoty z dokumentami, pracownicy bez doświadczenia, 3 razy musiałem uzupełniać dokumenty dla analityka, szkoda pisać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści, odradzam kredyt hipoteczny, dostałem decyzję kredytową ale bank zwlekał z podpisaniem umowy aż nagle stwierdził, że zmienia zasady. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: rachunek biznes start to chyba 0,1%, lokaty standardowe powiązane z rachunkiem też nie powalają. Jedyne rzeczy warte uwagi to lokaty negocjowane. Dostęp internetowy: Nie jest intuicyjny, ale jest wszystko co potrzeba. Dosyć dobrze zorganizowane akceptowanie płatności (wielopoziomowo - ktoś inny może zdefiniować np zestaw przelewów, a ktoś wyżej je nam zatwierdza). Obsługa klienta w placówce: No cóż. To jest chyba największy minus tego banku (i nie dotyczy to tylko jednej placówki). Pracownicy banku nie orientują się do końca w ofercie, nie potrafią też zminimalizować formalności . Elastyczność oferty: Negocjacje lokat - ok, jesteśmy ciekawi jak w sytuacji kryzysu będą negocjować kredyty :). Wysokość opłat i prowizji: w promocji przez 18 miesięcy od założenia rachunku nie ma żadnych opłat za prowadzenie, przelewy i karty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem bardzo zadowolony, mam kredyt hipoteczny, kartę kredytową. Na kredycie wynegocjowałem sobie bardzo niską marżę, kartę zawsze spłacam w stu procentach więc nie mam problemów z karami jak poprzednicy. Przelewam na konto wypłatę, więc właściwie to nie mam potrzeby chodzić do oddziału, bo mam bezpłatne wypłaty w bankomatach banku i w euronecie. Przelewy też puszczam przez internet, bo są za free. Nie zakładam żadnych rewolucyjnych lokat typu progresywnego, jak ten pan od 10% tylko sobie zakładam na aukcjach przez internet na 6%, mi wystarczy. Generalnie trudno do czegoś się doczepić bo konto też jest za darmo, właściwie to się zastanawiam jak wychodzą na swoje za ten jeden procent marży w kredcie hipotecznym jaki płacę w skali roku....... ;-) to cały mój koszt bycia klientem, no chyba, że jeszcze to 1,99 miesięcznie ubezpieczenia karty debetowej, no ale to ubezpieczenie, z niego napewno nie zrezygnuję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niezła obsługa ale cenny nie najniższe. Bez problemu można znaleźć taniej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybka, profesjonalna obsługa na wysokim poziomie tak przynajmniej jest w Banku pszczyńskim MILLENIUM .żadnych problemów przy udzieleniu mi kredytu hipotecznego .Serdecznie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Millennium ma nie tylko najlepszy kredyt hipoteczny ale i pozostałą ofertę. Bardzo cenię sobie profesjonalizm pracownikowi - korzystam z oddziałów w Łodzi. Mają także najlepszą obsługę przez internet - za darmo. Zresztą lojalni Klienci większość produktów mają na bardzo preferencyjnych warunkach. Polecam Millennium szczególnie tym, którzy mieli kontakt np. z multibankiem lub pko bp skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Osobiście jestem milo zaskoczona bankiem millenium. kiedy przesyłam pieniądze zza granicy przeliczają je po kursie wyższym niż kantory. Dzięki nim zaoszczędziłam niezła sumkę. Dotychczas miałam konto w PKO BP i straciłam na utrzymaniu konta. Rozumiem gdybym traciła tylko na inflanci jeśli pieniądze nie leża na lokacie ale jeszcze płacić za to ze bank może inwestować Twoje pieniądze. Uważam tez ze Moj bank Millennium ma przemiła obsługę ale to pewnie zależy od placówki. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »