Bank SMART

Bank SMART
ul. Solec 38
00-394 Warszawa

Infolinia Banku SMART:
801 800 188
(22) 438 41 41

(62 opinii)

Bank SMART jest częścią FM Bank PBP S.A., banku działającego od wielu lat w Polsce. Największym akcjonariuszem banku jest fundusz private equity Abris Capital Partners, którego głów…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

62 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dla mnie DRAMAT ! Oto dlaczego: - 3 tygodniowe oczekiwanie na kartę, - pomimo trzech interwencji telefonicznych od 10 dni czekam na uwolnienie 101 zablokowanych euro, pomimo, że transakcja została rozliczona 5 dni temu (dobrze, że te 101 euro nie brało mi na paliwo na porów z wakacji do Polski) - brak możliwości wykonania przelewu przez serwis transakcyjny. System doczepił się np. do tytułu przelewu "Wpłata" (bez polskich znaków "Wplata", przelew też nie został wykonany). Zleciłem przelew przez teleserwis. Konsultant po uzgodnieniach z przełożonymi zapewnił mnie, że opłata 1 euro za zlecenie nie zostanie pobrana, jednak po 5 minutach zadzwonił, że ostatecznie bank pobrał 1 euro opłaty, zaś on przygotował reklamację na zwrot 1 euro. - rozpatrywanie reklamacji trwa do 30 dni, kiedy to bank bezprawnie zatrzymuje moje pieniądze ! Po niespełna miesiącu nadeszła odpowiedź na reklamację:" "Szanowny Panie, W odpowiedzi na przesłane do Banku wiadomości oraz w nawiązaniu do rozmów telefonicznych przeprowadzonych w dniach 19.09.2016 r. i 20.09.2016 r., uprzejmie informuję, iż blokada środków w kwocie 101,00 EUR, która została ustanowiona w dniu 10.09.2016 r. na rachunku o numerze xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, została anulowana. Za wydłużony czas oczekiwania na anulowanie blokady środków proszę przyjąć przeprosiny. Jednocześnie informuję, że przelewy na kwoty 101,00 PLN oraz 76,77 PLN, zlecone w dniu 20.09.2016 r. z rachunku o numerze xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, zostały zrealizowane z autoryzowaną przez Pana walutą i w zaakceptowanym przez Pana trybie. Zaznaczam, iż przed autoryzacją przelewu każdorazowo należy zweryfikować dane formularza przelewu, bowiem zgodnie z Regulaminem rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów Indywidualnych, autoryzacja jest wyrażeniem zgody na dokonanie transakcji płatniczej zgodnie z danymi zawartymi w formularzu. Mając na uwadze powyższe, Bank nie przychylił się do Pana wniosku o zwrot kwoty 3,47 EUR." Olewają klientów Inne banki z uwagi na swój dobry wizerunek bez problemu zwracają takie kwoty. p.s. Pomimo zapewnień banku sprzed ponad miesiąca, że usunięcie awarii systemu transakcyjnego polegającej na umożliwieniu wykonywania przelewów SEPA jest priorytetem do dnia dzisiejszego niczego nie poprawiono ! NIE POLECAM ! ! ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak na konto podstawowe jest ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem Obywatelką Państwa ponoć katolickiego. Zawsze pomagałam ludziom w potrzebie, ale jak mi trzeba pomóc to nikt mi nie pomoże. Ponieważ jestem osobą niepełnosprawną i otrzymuję zasiłek z Opieki Społecznej to żaden bank, ani inni odmawiają mi kredytu, bowiem mam za mały dochód. Do tego należy SMART bank. Po prostu wstyd mi, że mieszkam w takim kraju, gdzie ludzie grzebią po śmietnikach i żyją poniżej poziom. To TRZECI SWIAT., że jedni opływają w luksusie, a drudzy głodują i grzebią po śmietnikach. KOMENTARZ POZOSTAWIAM KATOLIKOM POLSKIM KATOLIKOM !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tadeusz. Mam konto w tym banku już kilka miesięcy i nie spotkałem się z trudnościami. Konto bezpłatne , wszystkie bankomaty bezpłatne, operacje związane z płaceniem rachunków poza granicami kraju bez żadnych problemów i korzystnie przewalutowane. Korzystałem dosłownie dwa razy z infolinii i czekałem na połączenie ok. 30 sekund. Na bazie moich doświadczeń osobiście polecam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem cierpliwy, wybaczam wiele. Ciągły problem z przelewami SEPA, system twierdzi, że na konto w Euro możliwy jest tylko przelew SWIFT. Przy logowaniu, od kilku tygodni informacja o pracach serwisowych oraz trudnościach w wykonywaniu płatności. Ten Bank to jedna wielka prowizorka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra. Zmiana jakichkolwiek danych ponad poltora miesiąca ...... Niekompetentna obsluga nie majaca pojęcia o czym i co się mowi. NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, zachęcony kilkoma dobrymi opiniami założyłem konto. Po dzisiejszych 3 rozmowach z obsługą zdecydowałem się rozwiązać umowę . Poziom obsługi sięga wstecz czasów PRL , konsultanci wychodzą z założenia ,że "jak Panu nie pasuje to może Pan rozwiązać umowę..." - tak też czynie. Wszystko jest "ładnie,fajnie" dopóki nie zadzwonicie na infolinie po pomoc : -zgubisz kartę - , -zgubisz telefon i chcesz zmienić numer- , dzwonisz co chwilę wyczekasz się w kolejce a potem się dowiadujesz,że nie uzyskasz pomocy , nie masz dostępu do konta i pieniędzy i co doświadczyłem przy problemie z zalogowaniem się do konta , rozmawiasz z infolinią i za każdym razem z kimś innym ,przedstawiasz sytuację ale krótko mówiąc - lekceważą Cię. Jest tylko infolinia , nie masz nawet gdzie iść do punktu żeby coś załatwić. Jak zbiorą kasę i się zwiną to gdzie ich ktoś będzie szukał po samym nr. telefonu ??? Jestem w wieku 30+ i stwierdzam, że takie konto nie nadaje się nawet dla młodych a co dopiero dla starszych osób. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czysta masakra. Bank ma bardzo zawodny system transakcyjny. Co chwila sie zawiesza, wylogowuje samodzielnie z system. Przelew z konta w EUR przez 3 dni wisi juz jako blokada. Strace przez nich rezerwacje na wakacje. Nie mogle zrealizowac przelewu na zwykle konto zdefiniowanego wczesniej odbiorcy, na ktore przelew wykonalem tydzien wczesniej. W odpowiedzi dostalem informacje, ze zrobili z tego reklamacje i za 30 dni dostane pisemna odpowiedz. Bank nie jest nowoczesny, ani nie jest internetowy, jest tylko darmowy. Kompletna kiszka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie ma w tym banku cudów i dlatego się nic nie płaci. Przelewy, konto oszczędnościowe bez obwarowań, karta za darmo i wszystkie bankomaty. Koniec, nic więcej. Zasilenie konta tylko z innego konta - brak wpłatomatów. Kontakt z infolinią bezproblemowy i raczej zbędny, bo i w jakiej sprawie ... . Jak się chce więcej produktów to trzeba iść tam, gdzie się płaci. Nie polecam osobom potrzebującym banku z okienkiem, bo takiego okienka po prostu nie ma. Podobnie zresztą jak i osobom mającym problemy w posługiwaniu się komputerem i/lub urządzeniami mobilnymi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wszystko złoto co się świeci , to że mają konto za zero to pół sukcesu ale drugie pół to obsługa klienta i profesjonalizm , kontakt z ich BOK to jakaś porażka , średnio miła pani a do tego nie posiadająca kompletnie wiedzy na temat procedur i samego produktu ,ciągłe konsultacje z osobami trzecimi co i tak nie daje ostatecznej odpowiedzi na zadawane pytania. To wszystko jeszcze przed aktywacją konta , teraz tylko trzeba uruchomić wyobraźnię i pomyśleć co się stanie jak będą mieli już nasze pieniądze a my będziemy mieli jakiś problem do rozwiązania. Strach się bać , jak dla mnie to najgorszy bank z jakim dotychczas miałem kontakt.Nie polecam i sobie odpuszczam a czas pokaże czy miałem rację. P.S Zakładanie konta miało być ekspresowe , u mnie trwał 3 tygodnie , a takich "smaczków" w mojej krótkiej smartbakowej przygodzie było więcej. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa Pekao S.A. w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne z Kartą Wielowalutową w PEKAO S.A »