BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(345 opinii)

zobacz więcej »

Dodaj opinię

345 Opinie

użytkownik
Ocena:
PORAŻKA I ABSOLUTNE DNO!!!Tak się złożyło że po migracji z Raiffeisena do PNB skończyła się ważność mojej karty debetowej. Jak się szybko przekonałam wydanie nowej karty dla banku PNB jest wyzwaniem iście herkulesowym!!! Od 2 miesięcy próbuję doprosić się karty do swojego konta i dostępu do swoich pieniędzy. Mamy 17 grudnia, a karty jak nie było tak nie ma. Oczywiście wszyscy w banku siedzą cichutko i udają że problemu nie ma. Po dwóch wizytach i 2 telefonach na infolinię stwierdziłam, że czas złożyć skargę do KNF i zmienić bank. Absolutna bezkarność i brak odpowiedzialności. skomentuj opinię (7) »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie zawodny nowy system cofnął nas lata do tyłu, widać dostosowanie właściwości systemu do francuskiego systemu pracy, wszystko zajmuje wielokrotnie więcej czasu. Nikomu nie polecam, na wsparcie też nie ma co liczyć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Bydgoszczy w raifaisenie wszystkie kasy czynne, a teraz jednia kasa przeważnie czynna bo druga osoba ciagle gdzieś wychodzi. Masakra tam ciagle kolejki są skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wielka PORAŻKA! Po migracji z Raiffeisena do PNB same problemy. System Biznes Planet to amatorszczyzna. Może nadaje się do obsługi rachunku osobistego, z którego wykonuje się 5 przelewów miesięcznie, ale zupełnie nie jest przystosowany do obsługi konta firmowego. Wiele funkcji z R-online zniknęło. Z tego systemu nie da się korzystać bez własnych notatek, ołówka i kalkulatora. Obsługa klienta na poziomie ZERO. Na infolinii (jak już uda się dodzwonić) nikt nic nie wie. Wszystkie zgłoszone problemy od dwóch tygodni pozostają nierozwiązane. A sami siebie nazywają bankiem zmieniającego się świata! Totalne nieporozumienie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny interfejs nowej strony po migracji z Raiffeisen do BNP Paribas, nie ma historii transakcji starszej niż 90 dni, brak filtrów umożliwiających wyszukiwanie po adresach rachunków czy nazwach, mam nadzieję że to się jeszcze zmieni... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank ze wszystkich nastawiony...\r\n\r\n...WYŁĄCZNIE na to, żeby wydoić klienta. Mam tam kartę kredytową założoną jeszcze w Raiffeisen Polbank. Przed połączeniem z Paris Bas, ten gwarantował nam utrzymaniem wszystkich zawarych umów i nie przestrzegają ich, mimo złożonych deklaracji, za wszystko trzeba płacić: za każdy przelew internetowy 10zł minimum mimo, że w umowie mam to za darmo, za wycofanie niezrealizowanego jeszcze przelewu 24zł, a w PKO BP mogę to zrobić jednym kliknięcie za darmo, sama, za każdą wypłatę z bankomatu minimum 10zł - a w umowie mam to zagwarantowane za darmo ! Nie mogę już ściągnąć wyciągu tylko udostępniają mi historię za 90 dni !!! A gdy potrzebowałam wyciąg wcześniejszy to musiałam zapłacić 100zł, w Santanderze, którego nie jestem klientką zapłaciłam za to samo 50zł. Po raz pierwszy spotykam się z takim [Moderacja] skomentuj opinię (6) »
użytkownik
Ocena:
Miałem konto w Raiffeisenie, po wchłonięciu tych kont przez BNP (2 tygodnie temu), jest jakiś cyrk z moimi kontami. Nie mogę przelewać pieniędzy z i na jedno z kont, mam dużo gorsze warunki niż wcześniej. Codzienne wizyty w placówce nic nie wnoszą. Niestety moje konto w Raiffeisenie od zawsze wszystkim udostępniałem i go nie zamknę, ale swoją działalność w banku bnp paribas ograniczam do minimum i na pewno nikomu nie polecę tej instytucji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno, dno i jeszcze raz dno!!!!!!!!!!!!!!!!! Byliśmy w BGŻ (nie byliśmy zadowoleni), wynieśliśmy się do Raiffeisen (współpraca ok) a teraz wciśnięto nas na powrót do syfiastego BGŻ (obecnie PNB Paribas) i znowu się bujamy. Po przenosinach nie jesteśmy w stanie zrobić przelewu walutowego- system nie przyjmuje danych, które są na 100% poprawne. Od kilku dni dzwonimy na infolinię- koszmarny czas oczekiwania, przerzucanie od osoby do osoby i zero konkretów- za to sterta głupich pytań weryfikacyjnych i nieustanne tłumaczenie tego samego problemu każdej kolejnej osobie. Czat dostępny na koncie nie działa- nieustannie ładuje tzw. 'ustalanie kolejki'. W oddziale również ręce rozkładają- nie ma z kim gadać. Złożona pisemna reklamacja do banku- odpowiedzi brak, bo mają na to 30 dni. Oni może mają, ale nasz kontarhent tyle czekać nie będzie. Porażka! Nigdy więcej! Właśnie się przenosimy do innego banku i innym radzę to samo. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Trageia tam nikt nic nie wie o własnych rachunkach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank to jakaś porażka. Pracownicy nie potrafią udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania. Obiecują kontakt a później nikt się nie kontaktuje. Po otwarciu konta nigdy nie otrzymałam karty do konta a wniosek został wbudowany. Porażka. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka przekorzystna w PEKAO S.A »