~ Krzys6106 • 2015-04-10
Ocena:
Jestem klientem drugi raz BZWBK.
Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie wchodzi.
Pierwszym razem było tak samo, czyli wszystko było za darmo, następnie wprowadzali cichuteńko , bez pisemnego powiadomienia, kolejno opłaty za wydanie karty, za korzystanie z karty za konto wreszcie ich pazerność sięgnęła zenitu - pobierali za prowadzenie konta dwa razy w miesiącu bo opłata była tak duża.
Jak stracili klientów zaczęli zachowywać się normalnie. Czyli AVOKADO, KONTO GODNE POLECENIA i oczywiście budowa wizerunku w mediach - stale lecące reklamy. Nakłonili kolejnych naiwnych do założenia rachunków i ponownie przystąpili do oszukańczych praktyk- czyli znowu po cichu bez wysyłania pisemnych informacji wprowadzili opłatę za kartę. Zachowanie iście szczeniackie i gówniarskie. Miarą tych zachowań nie jest wiek , ale sposób zachowania i stosowane metody. Tu widać mamy doczynienia ze szczeniactwem 50 i 60 latków z Zarządu BZWBK. Mali żałośni ludzie chowający się za panienkami z infolinii.
OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM
Ponadto stale kolejki.
13269