~ Rozczarowana klientka • 2009-01-06
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak oprocentowania. Dostęp internetowy: Przejrzysta strona, zawsze działa bez zarzutu. Jednak nie można mieć pod jednym NIKiem dwóch kont (w przeciwieństwie do np. multibanku).. Obsługa klienta w placówce: Obsługa kompleksowa, miła. Gorzej z innymi rzeczami. Upoważnienie do moich kont miały 3 osoby. Pewnego dnia dostałam tel. od jednej z nich, że nie może nic zrobić bo upoważnienie zniknęło. Innym razem poszłam do bankomatu, sprawdziłam saldo, a tam 1/4 tego co powinno się na nim znajdować. Bank był już zamknięty, więc z duszą na ramieniu pojechałam sprawdzić przez internet-wszystko ok. Inna sytuacja-stałe zlecenia nie były realizowane i nikt mnie nie poinformował o odrzuconych transakcjach. Zanim się zorientowałam minęło trochę czasu i zapewne jestem przez to w BIKu. Kolejne próby zlecen też były nieudane.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyt ogólnie - mam konto prywatne od 10 lat firmowe od ponad roku z dużymi obrotami jednak nie przysługiwał mi żaden kredyt czy pożyczka hipoteczna. Tylko za poręczeniem i kwota nie zadowalająca mnie nawet w najmniejszym stopniu. Byćmoże to przez mój zbyt młody wiek, ale inne banki dały mi od ręki kilkudziesięciotysięczne pożyczki bez poręczycieli.. Wysokość opłat i prowizji: KOSMICZNA!!! I właśnie dlatego likwiduję WSZYSTKIE konta (mam ich 7).
Za każdy przelew pobierana jest opłata ( poza pierwszym w miesiącu wewnętrznym przelewem), za wypłatę gotówki w kasie też prowizja (ale kasjerka temu zaprzeczy), za prowadzenie konta 15 zł miesięcznie, wypłaty w obcych bankomatach nie 5 zł jak wszędzie, tylko spora prowizja.. Oferta kart płatniczych: Nie byłam zainteresowana.
23851