~ niezadowolona klientka • 2010-06-07
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie zerowe - czy można mieć jeszcze jakiś komentarz?. Dostęp internetowy: Beznadziejny.
Wprowadzono "nowy", tzw. "lepszy" serwis on-line. Jego "lepszość" przejawia się w tym, że od ponad pół roku nie działa wogóle możliwość wykonywania przelewów. Obsługa udaje że pracuje nad problemem, prosząc co jakiś czas o sprawdzenie czy działa. Na szczęście działa jeszcze system stary.
Poza tym irytujący jest system autoryzacji transakcji tokenem, który co chwila w trakcie pracy wyłącza się i trzeba go na nowo włączać (oczywiście przez PIN). Sam system ma tendencję do zawieszania się w trakcie pracy. Obsługa klienta w placówce: W jednej z placówek udało mi się trafić na bardzo miłego pracownika, ale mam doświadczenia również z niekompetentnymi i nieprofesjonalnymi. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystałam. Elastyczność oferty: Brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: Zaletą są prowizje za przelewy zagraniczne walutowe - bardzo korzystne na tle innych banków. . Oferta kart płatniczych: Nie korzystam.
24761