BZ WBK

Adres siedziby:
Bank Zachodni WBK S.A.
ul. Rynek 9/11
50-950 Wrocław

Infolinia Banku BZ WBK:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
1 9999

Z zagranicy:
+48 (61) 81 19999

(330 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

330 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak komentarza. Dostęp internetowy: Całkowity brak kontroli nad kontem inaczej niż przez pielgrzymkę do oddziału. Bankowości internetowej nie da się zresetować jeżeli się ja zablokowało, numeru telefonu do kodów sms nie da się zmienić, większości rzeczy nie da się zrobić żadnym kanałem zdalnym. \r\nW przypadku przebywania za granicą jesteśmy ugotowani!. Obsługa klienta w placówce: Klientem banku byłem od wielu lat, przelewałem tam niemałe sumy (rzędu 50 tyś EURO rocznie). Nie mieszkam w Polsce, ale ich debetowy mastercard i sposób przewalutowania był dla mnie korzystniejszy niż banków Irlandzkich. Często podróżuje i potrzebuje korzystać z bankomatu w róznych egoztycznych lokalizacjach. Wszystko było ok do czasu posiadania rachunku w EUR, później dołożyłem rachunek w USD na który przewalutowałem pokaźną sume dolarów australijskich na dolary amerykańskie (około 30 tyś dolarów). Upewniając się 3 razy na infolinii i raz w oddziale jak będzie wyglądać przewalutowanie (wmawiali mi że walutą rozliczeniową będzie USD i przewalutowanie będzie się odbywać po kursie mastercard) wyjechałem. I zaczęły się jaja, bank przewalutował mi tą kartę przez EUR (sprzedawał dolary i kupował euro przez złotówki!). Reklamacji nie uznali, pomimo tego że ich pracownicy wprowadzili mnie w błąd. \r\nPostanowiłem się z nimi rozstać, ale na koniec niepotrzebnie zrobiłem z konta eurowego booking przez booking.com. Pojawiła się blokada na koncie, która była tylko preautoryzacją, powinna zniknąć w maksymalnie 7 dni. Nie zniknęła, po telefonie chamski pracownik poinformował że ta transakcja może się utrzymywać do 30 dni! (i znowu 3 osoby wcześniej twierdziły coś innego). Tego już było za wiele! Taka sama transakcja została odblokowana przez Aliorbank w 3 dni! . Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Elastyczność oferty: brak komentarza. Wysokość opłat i prowizji: bank ciągle wprowadza nowe opłaty nie informując o tym klientów (jak np 5 zł za przyjęcie przelewu SEPA). Pracownicy są niekompetentni, nikt nie bierze odpowiedzialności za własne słowa, mnie jako klienta od lat przemielił przez nich setki tysięcy zł zbyli bez słowa przepraszam. Unikajcie tego.
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »