~ M....k • 2009-07-09
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Eurobank szczyci się świetnym hasłem reklamowym... "Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić ?" No tak szkoda tylko że to tylko hasło reklamowe. Fakty są zupełnie inne. Niemiła i arogancka obsługa w oddziale w Krakowie na ul. Medweckiego. Wieczny problem z załatwieniem spraw, a przede wszystkim odmowz załatwienia najprostszego RORu bez podania przyczyny. Zażalenia nie uwzględniają, a skargi nie ma nawet u kogo złożyć, bo nikt nie zastępuje kierowniczki, której akurat nie ma. Podstawowa rzecz - podczas załatwiania spraw chowanie dowodu torzsamości do szuflady - SKĄD TAKIE STANDARDY ? A żeby było śmieszniej - wszyscy zasłaniają się procedurami...
W innym oddziale ROR założono bez żadnego kłopotu, zatem pracownik pojął osobistą decyzję, a wszyscy i na infolini i doradcy odpowiadają, że to Bank.
Osądźcie sami - Czy ktoś chce mieć problemy z własnymi pieniędzmi, czy woli spać spokojnie. Ja zrezygnowałem w tym samym dniu..
24239