~ merlinka • 2010-03-11
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Witam,
założyłam konto online kilka dni temu w Mińsku Mazowieckim... Wydaję się być wszystko w miarę ok ( rachunki oszczędnościowe, które można sobie samemu założyc w parę minut to rewelka!) Natomiast BŁAGAM OSOBY ODPOWIDZIALNE ZA REKRUTACJE CZY SZKOLENIE PRACOWNIKÓW - SPECJALISTÓW: PANI, KTÓRA OBSŁUGIWAŁA MNIE I MEŻA TO POPROSTU PORAŻKA- ZERO PROFESJONALIZMU!!! ZERO!!! ABY COKOLWIEK WYTŁUMACZYĆ MUSIAŁA SIĘ STRASZNIE NAMĘCZYĆ JESLI WOGOLE JEJ SIE UDALO WYTLUMACZYC COKOLWIEK, MAŁO TEGO NIEKONIECZNIE WIEDZĄC CO WIEDZIEC POWINNA! TO JA JUZ LEPIEJ ZNAŁAM CAŁĄ OFERTĘ BANKU. PROSZĘ ZRÓBCIE COŚ Z TYM, OFERTA JEST DOŚĆ CIEKAWA ALE OBSŁUGA NAPEWNO WAM ODSTRASZA CZESC KLIENTÓW. GDYBY NIE MOJE ZDECYDOWANIE, ZE CHCE W TYM BANKU MIEC KONTA I RO, TO NAPEWNO JESLI BYM NIE BYLA TAK ZDECYDOWANA TO BYM PODZIEKOWALA ZA USLUGI JUZ NA WEJSCIU.
PS. Z CIEKAWOSTEK WLASNIE OD OWEJ PANI SPECJALISTKI DOWIEDZIALAM SIE, ZE OPROCENTOWANIE ZMIENNE TO " ...BO W INNYCH BANKACH SIE ZMIENIA TO I U NAS TEZ SIE ZMIENIA OPROCENTOWANIE...". LITOŚCI!!! ;].
24611