eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przy założeniu lokaty Pracownicy banku spisują wszystkie dane z dowodu osobistego, a ponadto dokonują kserowania dowodu osobistego nie na oczach klienta, a poniżej blatu biurka. W związku z tym nie wiadomo ile kopii zostało wykonanych. Mając na uwadze powyższe zażądano od Pracowników banku potwierdzenia na piśmie skopiowania dowodu osobistego w danym dniu i miejscu. Pracownice eurobanku odmówiły takiego potwierdzenia. Jest to jedyny bank, który żąda bezwzględnego skserowania dowodu osobistego. Według RODO jest to nadmierna ingerencja w prywatność. Ponadto za ustanowienie pełnomocnika do konta pobierają opłatę w kwocie 10 zł. Radzę omijać EURBANK szerokim łukiem.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Klient   •  2019-04-09
EUROBANK NIE KSERUJE A SKANUJE DOWÓD TYLKO DO UŻYTKU WEWNĘTRZNEGO!!!!! NIGDZIE KSERO NIE JEST PODPINANE. PROSZĘ SIE DOINFORMOWAC A NIE SIAĆ PROPAGANDY. NIKT NIKOMU NIE DA NICZEGO NA PIŚMIE jeśli nie ma tego zapisanego w żadnym regulaminie. Chyba woli Pan Pani aby doradca z dokładnością sprawdził czy ma do czynienia z klientem który przed nim usiądzie po zdjęciu oraz po skanie dowodu. To świadczy o bezpieczeństwie!!!!! A nie o naruszeniu zasad rodo
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »