Get Bank

(38 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

38 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dostęp do konta niby jest, ale co z tego kiedy przelew wewnętrzny potrafi iść kilka godzin. Przelew wewnętrzny pomiędzy własnymi kontami zrobiony około 20:00 wieczorem jest księgowany na drugim koncie dopiero następnego dnia (po północy), ale pieniądze zabierane są z pierwszego konta natychmiastowo. W efekcie bank zabiera kwotę przelewu na jeden dzień dla siebie, nie płaci za tą kwotę odsetek. Jest to współczesna realizacja "pieniędzy w drodze". Bank zwyczajnie zabiera sobie moje pieniądze na dobę podczas księgowań wewnętrznych.. Obsługa klienta w placówce: Niewiele można załatwić w placówce. Nie da się odblokować konta, jak sobie klient trzy razy wpisze złe hasło, a przecież w ten sposób jakiś bot mógłby zablokować masę kont w tym banku. Odblokować można tylko telefonicznie i tu jest wielka dziura i możliwości dla hakerów i podsłuchiwaczy, bo przecież komunikacja telefoniczna nie jest szyfrowana..
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »