Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólno…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
nie polecam tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj pozytywnie, bank rozpatrzyłem pozytywnie moją reklamację chociaz nie musiał. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W żadnym innym banku nie ma tak fachowej obsługi, nigdy problemu nie robią, a wszystko od ręki wyjaśniają skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Słaba aplikacja, nie można dodzwonić się na infolinię. Płatne bankomaty. Nie godne polecenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam dość powtarzania mi, że trzeba czytać umowy drobnym drukiem pisane, dlatego skorzystam z Getin Banku. Czy ktoś wie do kiedy ta promocja Konto Proste Zasady? Połowa moich znajomych już skorzystała i chwalą sobie. Kto pierwszy ten lepszy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 10 lat same problemy z załatwianiem czegokolwiek. Problem z w wcześniejszą spłata, utrudnianie kontaktów, jedyny Bank z którym współpracujemy z tyloma problemami. Alleluja, że już na finiszu. Doradcy finansowi naciągali na niego. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Polecam w 100% skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiem czy słyszeliście, ze Getin Nobel Bank dostał nagrodę. To utwierdza mie w przekonaniu, ze wybrałem dobry bank. Skoro niezalezni fachowcy tak oceniają ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobra obsługa. Aplikacja mobilna super prosta i z pełną informacją o stanie kont i możliwościach oszczędzania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin Bank dla film to kompletna porażka. Można by napisać wiele złego o podejściu do klienta i zupełnie niezrozumiałych i bezsensownych procedurach. Przykladowo: - pracownicy w punktach zlokalizowanych w centach handlowych (które mają przyjazne godziny pracy) nie mają pojęcia o obsudze klienta firmowego, - zupełny brak kontaktu ze strony banku w przypadku braku dokumentów /podpisów, - placówki banku czynne do 17 lub 16.30 a przed bankiem kolejka na godzinne czekanie, - niezrozumiały sposób uruchamiania bankowości GB24, trwające tygodniami - wniosek w banku, tokeny wysyłane na telefon, loginy zwykła poczta i konieczność odsyłania potwierdzenia odebrania loginu (poczta lub w banku)!!!!! - - a na koniec okazało się, że we wniosku o bankowość internetowa nie zaznaczono kto będzie administratorem? Nie można zatem robić przelewów i mieć dostęp do wyciągów z konta - PO CO ZATEM TEN DOSTĘP DO BAKOWOSCI INTENETOWEJ? Żeby mieć token? Login? Nie znam drugiego, tak nieprzyjazego klientowi banku. U nas walka o dostęp trwa już ponad 2 miesiące. Nie polecam.!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa Pekao S.A. w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne z Kartą Wielowalutową w PEKAO S.A »