ING Bank Śląski

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcze. Rozb…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bardzo mili i sympatyczni przedstawiciele Banku Śląskiego pracują na centrum Sosnowca ,gdzie się urodziłam.Kompetentni,życzliwi,pomocni,uczynni.Jestem bardzo zadowolona z pomocy tych osób min Szanownej Pani Grażyny [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank nie umie się wytłumaczyć z czegoś co zrobił i z jakiego powodu. Zablokowali mi konto poprzez przelew na moje konto który okazał się oszustwem. Bo zakończeniu sprawy. Bank zablokował środki na koncie (wpłacać na konto mozna, ale wypłacić juz nie) po każdym kontaktowaniu sie osobiście i jak że przez telefon bank nie był w stanie udzielić mi informacji czemu konto jest zablokowane skoro dostałam pismo o zakończeniu sprawy. Po 4 miesiącach męczarni z ING. ING zakończyło ze mną umowe, z jakiej przyczyny ?? NIKT NIE WIE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank mimo opinii UODO o nielegalności skanowania dokumentów nadal to robi. A jako dowód na o, że ma prawo skanować dowody WSZYSTKICH klientów, przedstawia podstępnie artykuł 24.4 z ustawy o praniu pieniędzy i przeciwdziałaniu terroryzmowi. Z ustawy tej wynika, że bank ma do tego prawo, ale tylko w wypadku podejrzenia klienta o przestępstwo oraz wpłat powyżej 15 tys. euro. Ustawa Prawo bankowe, zgodnie z opinią UODO, nie zezwala na skanowanie wszystkich dowodów. Dodam, że widziałam notatkę wewnętrzną; "weszły nowe ustawy, ale my działamy według starych". Proponowałabym np. działać według tych z 1826 roku, może były korzystniejsze dla banków niż te obecne Absolutnie straciłam zaufanie do ING Sląskiego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mieszkam w Warszawie , jestem emerytem na ul.gen Zajączka był oddz.został zlikwidowany z nim wpłatomaty i automaty . W promieniu 1000m brak wpłatomatów jest to ska ndal dramat potraficie podnosić tylko prowizje Przenieśliście się Arkadii ja też się pr zenisę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, opłaty, obsługa np. zwykły przelew walutowy z zagranicy szedł krócej niż przelew walutowy z ING do innego banku w kraju, opłata 40 PLN, o natychmiastowym lub sorbnecie nie wspomnę. Szkoda waszego czasu i pieniędzy Jacek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam to co dzieje się w ING uważam za skandal.Zlikwidowano 2 oddz.w Warszawie na ul.gen.Zajączka oraz Słonimskiego brak wpłatomatów i bankomatów ,kolejki w Arkadii jak cholera , dniu27.08 2018 w godzinach rannych bardzo nieprzyjemna pani kierownik brak kultury. Należy czas najwyższy żebyście wyciągnęli konsekwencje i wrzucili do przyzwoitego traktowania ludzi.pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Problemy z zamknięciem konta. Pracowni mega nachalnie robią wszystko by konta jednak nie zamknąć. Żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest to najgorszy bank w jakim miałem konto, podczas dokonywania przelewu na własne konto podstawiło się inne walutowe i dokonałem przewalutowania, zorientowałem się że jest coś nie tak i chciałem cofnąć przelew zgłosiłem natychmiast swoją pomyłkę ale bank nie uznał mojej reklamacji. Wycofuję wszystko co mam w tym banku i namawiam wszystkich żeby to zrobili. Żadnego zrozumienia, ale jak oni się pomylą to mogą naprawić swój błąd, UCIEKAJMY!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra zamkli bank na gospidarczej nue wiem po co jak na mslachowskiego stoi sie po 2 godziny w kolejce tyle ludzi jest i 2 okienka otwarte skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] bank na maksa. Bankomaty wiecznie puste albo awaria. Wypłacił mi bankomat 5000 w dwudziestkach. [Moderacja] a nie bank. skomentuj opinię »
Dodaj opinię