Inteligo

Adres korespondencyjny:
Inteligo
Powszechna Kasa Oszczędności
Bank Polski Spółka Akcyjna
Pl. Bankowy 2
00-095 Warszawa

Infolinia Inteligo:
801 121 121
+48 (81) 535 67 89

(39 opinii)

Inteligo powstało na początku roku 2000 jako system bankowości elektronicznej stworzony przez konsultantów firmy McKinsey, A.Klesyka i D.Putt…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

39 Opinie

użytkownik
Ocena:
Posiadam konta od początku Inteligo. Jest to bank niezawodny. Z kartą miałem prze kilkanaście lat parę problemów - brak wypłaty z bankomatu, podwójne zaksięgowanie operacji płatności. Wszystko zostało dość szybko rozwiązane nawet bez oficjalnych reklamacji. Inteligo ma bardzo prosty i czytelny system mobilny oraz obsługi internetowej. Konsultanci są raczej dostępni, ale niezwykle rzadko są potrzebni. Rok temu dałbym 5 gwiazdek, ale dzisiaj są minusy: - brak lokat z sensownym oprocentowaniem, - mało bankomatów, z których można wypłacać bez prowizji, - płatności zbliżeniowe telefonem w dziwnym systemie, zamiast w Google Pay. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto od 2001r. Zapragnąłem zmiany i założyłem konto w IDEA - o, jakie szczęście, że nie zlikwidowałem INTELIGO! Dopiero się je w pełni docenia gdy pozna się konkurencję. Zasłużone 5 gwiazdek dla Inteligo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Utrudniają zamykanie konta powołując się na niezgodnośc podpisu z posiadanym przez siebie wzorem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i kilo mułu! Wszystko ładnie i pięknie dopóki nie pojawią się problemy które na infolinii są nie do rozwiązania w prosty sposób! NOTORYCZNE problemy z kodami z kart kodów. Pomimo posiadania niezdrapanych kodów na karcie kodów, system usilnie twierdzi że wszystkie kody z karty zostały już wykorzystane, na infolinii twierdzą to samo. Pytam się jak to to możliwe? Chcesz aktywować nową kartę kodów? Nic trudniejszego! Spróbuj tylko zadzwonić z innego numeru niż ten podany w danych (zgubiłeś telefon, ukradli itp, itd) i staje się to niemożliwe pomimo podania miliona lub tryliona informacji na temat swojej osoby (nazwisko, pesel, dane dowodu osobistego itp). Zmiana danych osobowych w tym numeru telefonu? Nic trudniejszego! Nie zmienisz numeru telefonu dzwoniąc z innego numeru telefonu niż ten podany w danych bo przecież nie posiadasz obecnie aktywnej karty kodów która by Ci to umożliwiła gdyż rzekomo wszystkie kody zostały z niej wykorzystane pomimo że fizycznie nie są zdrapane. I tak tworzy się błędne koło. Zaznaczam po raz kolejny - w trakcie rozmowy podajesz trylion informacji na swój temat a i tak konsultant powie Ci że na tej podstawie nie jest w stanie stwierdzić że Ty to Ty. Zmieniasz dane w tym numer tego nieszczęsnego numeru telefonu, pisemnie, wysyłając dyspozycję zmiany osobowych na ich adres korespondencyjny. Liczysz zapewne że to koniec Twoich problemów? Nic bardziej mylnego! Nikt Twojego numeru telefonu nie zmieni ot tak po otrzymaniu przesyłki! Po aż 1,5 tygodnia od otrzymania przez nich przesyłki (sprawdziłam datę doręczenia po numerze przesyłki) dzwonią do Ciebie w czasie Twojej pracy co uniemożliwia odebranie. Oddzwonienie to następna spychologia - konsultant nie zmieni Twojego numeru telefonu na ten który złożyłeś w pisemnej dyspozycji zmiany numeru telefonu poświadczonej Twoim podpisem ponieważ to on musi zadzwonić do Ciebie a nie Ty do niego!? Na pytanie kiedy taka próba z ich strony nastąpi, w dokładnym przedziale, odpowiedzi nie uzyskasz! Masz grzecznie czekać, zwolnić się z pracy i być gotowym na odebranie telefonu! Spróbuj także kilkukrotnie zalogować się na swoje konto z adresu IP innego aniżeli ten dotychczas używany (przeprowadziłeś się, jesteś na wakacjach, etc) to zablokują ci ten kanał dostępu "Ze względów bezpieczeństwa". Jakich dokładnie? Tego się nie dowiesz tylko musisz posłusznie zadzwonić na infolinię i kajać się o odblokowanie dostępu. Bank najwidoczniej wychodzi z założenia że to Ty jesteś dla nich a nie oni dla Ciebie. Na każdym etapie prowadzonych rozmów z konsultantami zawsze dają Ci do zrozumienia że to oni mają przewagę nad Tobą oraz nastawienie domniemania nieuczciwości z Twojej strony. Co najlepsze, w całym tym czasie oczekiwania, masz zablokowaną możliwość dyspozycji swoimi pieniędzmi. Podkreślam - SWOIMI pieniędzmi! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam tu rachunek od kilkunastu lat. Wszystko było dobrze i bez najmniejszych potknięć, aż niedawno wpisałem kilka razy błędnie hasło przy włączonym capslocku i dostęp do konta zablokowany. Wiele nieudanych prób po 15-20 minut dodzwonienia się na infolinię. Dopiero wieczorem łaskawie ktoś odebrał i pomógł w procedurze odblokowania dostępu. Reasumując, cały dzień bez kasy i zabawa w głuchy telefon. Darmowe użyteczności konta nie rekompensują braku możliwości korzystania z nich w pełni. Chyba czas na zmiany skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bardzo dobry stabilny bank, niskie ale pewne oprocentowanie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od 10 lat ... do tej pory nic zlego sie nie stalo. Ogolnie pozytywne wrazenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moje kont w Inteligo, to już długa historia, bo jakies 4 lata. Dla mnie wszystko jest stabilnie i bez zmian. Jestem zadowolona z oferty i zostaje w Inteligo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku od 8 lat , szczerze odradzam otwierania w nim konta , za wszystko rżną pieniądze , Mbank jest 100000 razy lepszy od inteligo . Jedyną zaletą w porównaniu do części banków to niezła strona www . Dadam tylko ,że oprocentowanie rachunków jest żenujące... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry bank. Mam konto już od kilku lat i głównie z tego korzystam. Podstawowe sprawy czyli przelewy, polecenia zapłaty, opłaty i wypłaty. Wszystkie opłaty za konto są od tych kilku lat takie same i na niskim poziomie (0,99zł). Mogli by tylko znieść opłatę za przelew do innego banku (0,99zł). Polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa Pekao S.A. w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne z Kartą Wielowalutową w PEKAO S.A »