mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Po zamknięciu działalności gospodarczej bank zablokował wszystkie środki na koncie w sumie kilkanaście tys zł które miały być na opłaty. Juz 2 miesiąc pisze o zwrot to tłumaczą ze jeszcze nie opłyną termin na zamkniecie konta. Pieniądze za opłaty pobierają a przy próbie przelewu pojawia się informacja że konto zablokowane. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Z roku na rok bank staje się coraz bardziej kosztowny. Podnoszą opłaty i prowizje, zero bezpłatnych przelewów natychmiastowych. Bank zarabia obracając pieniędzmi klientów dosłownie na wszystkim. Jedynie mając konto i nic więcej, żadnej karty, można jeszcze mieć je za 0 zł. Z mBanku wyniosłem już rachunek biznesowy i przeglądam oferty konkurencji, żeby to samo zrobić z rachunkami prywatnymi. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Wpłatomaty nie działają (non stop awarie )godziny pracy takie same jak banku (przecież to jest automat powinien być czynny 24h) itd... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank ,który nie jest zainteresowany klientem o średnim portfelu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak słów na temat tego banku. [Moderacja] banda. Od kilku tygodni proszę o wysyłkę dokumentu ze zamknąłem kredyt. Nikt nie potrafi mi to wysłać. Po drugie konto intensive to kpina. Żaden z gwarantowanych punktów nie jest zapewniony. Z daleka od nich skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Aplikacja mobilna tragedia. Serwis internetowy coraz gorszy. Infolinia to komedia, zero kultury i brak kompetencji. Dramat dramat dno i kilometr mułu skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Sami [Moderacja] ! Problem z wypłata got?wki z bankomat?w typu Euronet gdzie nigdy nie było problem i żaden z pracowników infolini nie potrafi wutłumaczyć dlaczego tak jest. Na infolini twierdza ze wszystkie bankomaty sa za darmo a w rzeczywistości okazuje sie ze z konta zostaje pobrana prowizja od wypłaty gotówki 7 zl z innego bankomatu to jest poprostu jakaś żenada. Wpłacanie pieniedzy na własne konto w okienku wiąże sie z opłata 9 zl. Wszystkie ich smieszne prowizje i jakies pierdoły ltóre ciągle wymyślaja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada. Kompetencje pracowników infolinii brak. Nie potrafią nic wyjaśnić, w wręcz wprowadzają w błąd. Bankowość elektroniczna-poziom tragiczny- sprzeczne dane w różnych zakładkach dot. tego samego produktu. System nie odzwierciedla stanu faktycznego, ani stanu prawnego. Wykoncypowali sobie, że zapisy wybranych regulaminów są ważniejsze, niż ustawy. W odp. na reklamacje 30 + 30 dni, mijają się z prawdą,. Jak im się to wykaże, informują, iż dodali to do reklamacji i kolejne 30+30 dni i tak dalej-gra na zmęczenie. Nie wykonują dyspozycji klienta - reklamacja i powtórka z rozrywki. Fakultatywna odp. np." potrafimy tego wyjaśnić". z irytującym komentarzem "miło mi że mogłe(a)m pomóc". skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Mam ubezpieczenie OC przez mbank, w zeszłym roku skorzystałam z oferty promocyjnej przez mbank i pobrano składkę, W tym roku kontynuuję ubezpieczenie w tej samej firmie, ale firma nie moze pobrac składki z mbank. Za każdym razem wyskakuje bład w pobraniu składki i brak autoryzacji. Nie rozumiem dlaczego ani przede wszystkim JAK mam autoryzować coś, co zostało juz płacone tzez mbank. Trzykrotnie AXA nie mogła pobrać składki, kiedy dzwoniłam do mbanku na infolinię tylko straciłam 40 min i 30 złotych, konsultantka mnie przełączała i nic. W końcu sama zapłaciłam składke do AXA i poprosiłam o niepobieranie jej już przez mbank. Jeszcze dwa lata temu można się było dodzwonić bez problemu na infolinię, teraz graniczy to z cudem. Kiedy napisałam o tym do konsultanta online to powiedział, ze mu "przykro" - przykro to może mu być jak mu pies zdechnie, a klient ma byc przeproszony a sprawa załatwiona. Szukam jakiegoś innego banku, ale póki co wdzę, że wszędzie to samo dziadostwo, co robić? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tragiczna infolnia, żadnej pomocy, 4 godziny na telefonia a prosta sprwa nie rozwiazana Tragedia skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa Pekao S.A. w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne z Kartą Wielowalutową w PEKAO S.A »