Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zgłaszam niedziałający internet. Serwisant Orange dzwoni, że się pojawi i od razu że mam na pewno niesprawne urządzenia. Tłumaczę że mam sprawne (sprawdzane na innych sprzętach, z innymi dostępami - działają, z Orange nie), nie ma potrzeby wchodzenia na posesję, do lokalu. Nagle zaczyna działać. Serwisant znowu dzwoni i pyta ok? Mówię ok! Po paru godzinach lipa, przestaje działać... I tak 2 razy, działa przez max: parę godzin/ 1 dzień. Oczywiście Orange olewa sobie następne zgłoszenia, twierdzi, że nie ma podstaw do kolejnych reklamacji ma w 4 literach klienta. To zgodnie z Ustawą za wady usług wypowiadam umowę z winy Orange i nie płacę ani złotówki. Niech sobie idą do sądu. W razie "W" tam należy po prostu wysłać tzw.zarzut sporny, w sądzie przedstawić praktyki Orange. I mają pozamiatane. Ani klienta, anie pieniędzy, a jeszcze odszkodowania i grzywny za swoje wymysły i olewanie sprawy. Moim zdaniem głupota ludzi w Orange jest makabrycznie wielka. To jakiś eden wielki nowo-twór korporacyjny komercyjny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda się o nich rozpisywać.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czego oczekujecie od sieci Orange, która co chwilę musi płacić wielomilionowe kary? Skądś tą kasę muszą wziąć. Konsultantom na infolinii płacą praktycznie najniższą krajową nie licząc się z nimi i ustalając chore godziny pracy a Wy liczycie na profesjonalną obsługę? Konsultant tylko wtedy Wam pomoże jak "przy okazji" sprzeda Wam jakieś usługi, bo tylko wtedy jest w stanie utrzymać rodzinę, niestety za wiedzę w Orange nie płacą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absługa miła i pomocna, ale tylko do momentu podpisania umowy. Naciągają na wszystkim. Robią problemy nawet z przenoszeniem numeru. Obiecują bezproblemowe przeniesienie numeru, w umowie zazwyczaj jest nie ten numer co chciał klient, wtedy często handlowiec mówi coś typu \"proszę się tym numerem nie przejmować, to tylko w umowie, ale w systemie mamy dobry numer\". No i oczywiście potem się okazuje że przydzielili nowy numer. Potem wyjaśnianie tego z [Moderacja] to jakaś masakra. Ogólnie [Moderacja] . Nawet tego co jest w umowie, klient nie może być pewien, a umowa ustna od dawna w orange była jednym wielkim [Moderacja] , jak mi ktoś nie wierzy to polecam na koniec rozmowy z telemarketerem mu powiedzieć że jest nagrywany :) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ORANGE już po raz kolejny mnie zawodzi na całej linii... Wykupiłem ubezpieczenie za 20 zł netto miesięcznie, czyli płacę ok 25 zł co miesiąc od ponad półtora roku. Ubezpieczenie jest na każdy telefon co kupiłem na 700 zł (brutto), wymieniają uszkodzoną szybę, elektronikę, obudowę i cokolwiek do wartości 700 zł na telefon (zakupiłem 3). NO I UWAGA: córce zbiła się szybka i mojej żonie również, więc wysłałem do wymienienia - do ORANGE, Kurier przyjechał, wziął jeden i drugi telefon, mówię rewelacja. nawet za wysyłkę nie płacę^^ SUPER. Czas naprawy i odesłania telefonów miał nie przekraczać 14 dni. Po ponad tygodniu dostałem maila, że trzeba dopłacić za telefon córki - 389 zł... (UWAGA: uszkodzona szybka) . Telefon Sony XPERIA E5, cena za nowego z gwarancją na Allegro od 399 zł brutto, czyli moje ubezpieczenie 700 + 389 zł, daje prawie 1100 zł za telefon, który jest wart ok. 400 zł. SUPER. Za żony telefon - wymiana szybki również doliczyli 200 zł, czyli moje ubezpieczenie 700 + 200 zł daje łącznie 900 zł!!! KOSZMAR. Zadzwoniłem do kilku serwisów, uwaga NIE AUTORYZOWANYCH i kwota za wymianę szybki to 220 zł brutto. ALE PAMIĘTAJCIE< ORANGE MA AUTORYZOWANY SERWIS, KTÓRY TĘ KWOTY MNOŻY RAZY 4!!! Nigdy więcej tam nie będę kupował telefonów - zwykli [Moderacja] ! I NA NIC MAILE, REKLAMACJE - [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rozmowa z operatorem. Czekasz pół godziny aż łaskawie odbierze po czym patrzysz a 9 zł naliczono do abonamentu. No kpina .. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na tysiące przeczytanych opinii nie spotkałem ANI JEDNEJ pozytywnej.Kłamią , oszukują i w salonach i przez telefon.Nie potrafią wielu rzeczy wyjaśnić.Wydaje się , że celowo zatrudniają sprytnych oszustów aby naciągali klientów.Czysty zysk - na dziesięciu oszukanych ,trzech wyśle reklamacje,które nie zostaną uznane.Wzór kapitalistycznej firmy -zasady - kłamać ,oszukiwać ,naciągać,obiecywać ,kraść , i tym złodziejskim sposobem powiększać kapitał.Mam nadzieję,że już wkrótce klienci przejrzą machlojki tej firmy.A tymczasem - UCIEKAJCIE Z ORANGE JAK Z TONĄCEGO OKRĘTU !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nabili mnie w butelkę przy przedłużaniu umowy w salonie Orange w galerii Corso w Świnoujściu,gdzie [Moderacja] nieuprzejma i arogancka \\\"konsultantka\\\" [Moderacja] Za usługi (2 telefony plus internet) za które poprzednio płaciłem 94 zł teraz naliczyła 187 zł.W ciągu dwóch lat to strata 2400 zł.Reklamacje nic nie dały,może policja pomoże skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem rozczarowana Orange, a korzystam z ich usług od kilku lat: 3 komórki, 1 stacjonarny, internet, tv (światłowód), zaproponowano mi "korzystną" ofertę, dzięki której nic nie zyskałam, a płacę większe rachunki :( Nie poleciłabym Orange nikomu, a raczej cieszę się zaufaniem ludzi skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza możliwa sieć na rynku, ciągłe zrywy łącza, ciągłe problemy z siecią, nie polecam z całego serca. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka przekorzystna w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne z Kartą Wielowalutową w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne w PEKAO S.A »