Z naszych dających nieograniczone możliwości usług korzysta już ponad 7,8 milionów Polaków. Daje nam to ponad 15% udziału w rynku, ale to dla nas zdecydowanie za mało. Jesteśmy najchętniej wybieranym operatorem przez Klientów którzy decydują się na zmianę operatora i przeniesienie numeru. PLAY jest wciąż liderem rynku MNP z 64% udziałem. Na koniec roku 2011 ponad 1 milion klientów korzystało z usług mobilnego dostępu do Internetu Play Online, co czyni z PLAY lidera na tym rynku. PLAY rozpoczął 2011 rok od bardzo intensywnej ofensywy komunikacyjnej promującej korzystanie ze smartfonów w profilowanych taryfach All Inclusive i w oparciu o największy zasięg idealnego dla smartfonów szybkiego Internetu 4G. Kampanie reklamowe PLAY są również coraz bardziej efektywne, o czym świadczył m.in. wskaźnik spontanicznej świadomości marki na poziomie 80%. Pod koniec marca 2012 roku Play po raz kolejny zrewolucjonizował rynek wprowadzając „Formułę 4.0”, czyli nielimitowane połączenia ze wszystkimi sieciami komórkowymi w ramach jednego abonamentu. Kończąc z dotychczasowym podziałem na połączenia w ramach sieci i poza nią. Nie tylko klienci indywidualni mogą cieszyć się swobodą rozmów, także przedsiębiorcy mogą korzystać z najnowszych oferty Formuła 4.0 dla Firm. Kto nas wybiera? Biznesmeni, fani smartfonów i ci, dla których telefon służy tylko do rozmów i wysyłania SMS-ów, uczniowie i ich nauczyciele, młodzi i starsi, mieszkańcy wielkich miast i najmniejszych miejscowości. Naszych Klientów łączy jeden cel – chcą więcej w lepszej cenie. Staramy się sprostać tym oczekiwaniom – konkurencyjne ceny, proste zasady, elastyczna oferta, innowacje, zawsze więcej. Źródło: strona operatora
Dane teleadresowe Play
ul. Taśmowa 7 |