~ manithu • 2010-03-15
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokata jednodniowa zdecydowanie na tak - Reszta czytaj poniżej. Dostęp internetowy: Brak możliwość używania prawego przycisku myszy(wytnij/wklej) w banku internetowym, brak możliwosci korzystania z banku na innych komputerach (ja mogę tylko na dwóch). Obsługa klienta w placówce: Strasznie długa obsługa osób, często brak pracowników przy biurku. Mój rekord czekania na obsługę prawie 2 godziny. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyt odnawialny założyłem za namową telefoniczną pracownicy polbanku, jednak w drugą stronę tz. likwidacja kredytu telefonicznie ani przez internet nie jest możliwa. W celu likwidacji nalzeży udać sie do placówki(patrz.powyżej) Po prostu po ludzku ? - śmieszne. Elastyczność oferty: Brk opini. Wysokość opłat i prowizji: Brak opłat za prowadzenie konta in plus - in minus za comiesięczną opłatę za kartę (karta ani razu nie była używana). Oferta kart płatniczych: Jak wyżej.
24619