Wysokość oprocentowania: oprocentowanie jest jednym z najwyższych. Dostęp internetowy: jakiś koszmar, raz udało mi się zrobić przelew, jest problematyczny, cały czas występują błędy, nie polecam. Obsługa klienta w placówce: kilka lat temu jak zakładałam konto, było miło, kulturalnie, i z uśmiechem na ustach, teraz już tak miło nie jest, bardzo wyraźnie widać, że na Klientach im nie zależy, pracownicy banku w małych placówkach robią notatki na kartkach, cały czas robią błędy. Za każdym razem miałam problem z błędnym nazwiskiem, telefonem itp. W miesiącu musiałam aktualizować te dane po kilka razy bez rezultatu.. Wysokość opłat i prowizji: moim zdanie są bzdurne opłaty np. za wydruk z konta, za informacje o zamknięciu konta, czyli jeśli chcę mieć pewność, że konto zostało zamknięte, to sama muszę dopytywać w banku (nie informuje o tym) a żeby mieć to na piśmie to należy zapłacić ok. 40 zł.
24931