~ maniek • 2010-11-11
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jestem w tym Banku 2 miesiąc i jak na razie jest ok. Konto mocno oszczędzające też działa jak należy. Dostęp internetowy: to zdecydowana porażka, miałem konta w kilku bankach ale te jest zdecydowanie najgorsze, począwszy od częstych awarii, do tego w tak prozaicznymi sprawami jak enter, który nie działa po zatwierdzenia loginu i hasła i np. na braku automatycznego wypełniania przelewów np płacąc przez allegro i wybierając ten bank, do tego dochodzi problem ze skopiowaniem nr konta bankowego do przelewu (przez spacje, które są traktowane jako znaki. Obsługa klienta w placówce: tragedia, może Panie w placówce na ul. Chojnowskiej są miłe ale tempo obsługi klienta (wspólnie z Żoną założenie konta i odbiór karty zajęło Nam ponad godzinę). Na samą myśl o ponownym pójściu do tej placówki, żeby cokolwiek zmienić na Naszym koncie dosteje gorączki.
25087