Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Na chwilę obecną żadnych rewelacji - jak w większosci banków. Jednak nowości jakie wprowadzają w trosce o klienta skłoniły mnie do zmiany banku. Dostęp internetowy: Bez większych problemów z wyjątkiem certyfikatu, który trzeba mieć ściągnięty na dany komputer i tylko z niego się można logować. Obsługa klienta w placówce: Z obsługi w Krakowie przy ulicy Królewskiej jestem zadowolona. Żadnych kolejek , wszystkie stanowiska otwarte, a jak trzeba to kierownik otwiera swoje stanowisko dla klientów. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty mało dostępne i niekorzystne w porównaniu z innymi bankami. Wysokość opłat i prowizji: Do chwili obecnej byłam bardzo zadowolona . Ale po 4 latach korzystanie z usług tego banku dowiaduje się w tym miesiącu , że w trosce o klientów od stycznia będą pobierać prowizję za prowadzenie konta - 7 zł. Oferta kart płatniczych: Korzystam tylko z dwóch i jestem zadowolona.
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »