Wysokość oprocentowania: W zależności od sytuacji na rynku, zwykle wyższa niż u konkurencji. Dostęp internetowy: czesto nie działa
zawiesza sie
bardzo ograniczona funkcjonalnośc
nie widac wszystkich produktów
przelewy przez internet: wewnętrzne - zaksiegował sie na moim 2 rachunku po 12 godzinach dopiero a zewnetrzny nie wyszedł kilka razy: bak tłumaczy to przetwarzaniem . Obsługa klienta w placówce: bardzo duża rotacja pracowników w oddzialach,
dużo nowych osób
zle przeszkoleni doradcy
bardzo niski poziom wiedzy doradców o produkcie
wciskanie produktów
kłamstwa doradców (usłyszalem kilka razy ze program Busola to pewny zwrot 8% a wystarczy przeczyta regulamin i opis produktu zeby wiedziec ze to fundusze i nie daja zwdnej gwarancji)
wieczne kolejki (czekałem 30 min) a zakładanie lokaty kolejne 20 min
. Oferta kredytu/ debetu w koncie: kredyt bezpieczny - jesli mozna go tak nazwac produkt wogóle niekonkurncyjny i drogi. Elastyczność oferty: niedostosowana oferta. Wysokość opłat i prowizji: bank stosunkowo tani . Oferta kart płatniczych: karty wyrabiane w oddziale w bardzo złej jakości - nadruk po tygodniu użytkowania sie sciera, problemy z wysyłką kart pocztą - czekałem 4 tygodnie na karte a potem jeszcze tydzin na pin
produkcja kart w oddzile - fajny pomył ale karte dostajemy po 30 min bo tyle trwa produkcja .
25269