Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
To się da nazwać tylko [Moderacja] . Po awarii (przekraczającej godzinowo \"konserwację systemu\", zero powiadomienia o przedłużeniu problemów i konsekwencjach) z konta znika kasa za każdą transakcję zatwierdzoną prawidłowym PIN-em (płatność kartą). Ile razy wpiszesz i odrzuca, tyle razy kwota z terminala znika. Konserwacja co tydzień, przed 11 listopada i 2 dniami niehandlowymi - na dwa dni. Na przeciążonej infolinii kłamią i są niemili (\"no dobra, już odblokowuję środki, nie trzeba składać reklamacji; 2 tygodnie później - kasy nie ma, więc składam reklamację z opóźnieniem przez klamliwą [Moderacja] z infolinii). Odpowiedź na reklamację dostarczono z 2 tyg. obsuwy (sms, że jest odpowiedź, odpowiedź 2 tyg później) - i to nie w tej formie, w której zaznaczono (po co dają alternatywy?). A tam info, że zdjęto blokadę (kiedy zdjęto? kiedy kasa wróci? - tego już nie łaska), a tak w ogóle, to dlaczego ja w ogóle insynuuję, że to wina banku, itp. Żadnych szczegółów, zlewanie klienta, przeciąganie sprawy i kłamstwa. UCIEKAĆ STAMTĄD - I NIKOMU NIE BĘDĘ POLECAĆ TEJ PARODII BANKU! I PISAĆ DO RZECZNIKA FINANSOWEGO, może kara zadziała i zwiną się z Polski. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
koszmar. po zmianach jakie cięgle dokonuje z innymi bankami ten bank ma wiecznie jakiś problem. a to ze zdjęciem środków na koncie i uaktualnienie salda faktycznego a to pobranie prowizji za wybranie z ICH bankomatów. szczerze nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzgam wszystkich przed tym bankiem.Podpisałem umowe o kredyt który spłaciłem przeprasxam myślałem że spłaciłem.Przez 10 missięcy od ostatniej wpłaty dostałem 4 zaprosxenia do dalszej wspólpracy lżadnej inf.o pozostałym zadłużeniu (200z)Nagle 6.11.dostałem wezwanie dozapłaty do26.10. Czyli10 dni po terminie wyznaczonym w wezwaniu.Polecam ta sprawę kirownictwu banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam,\r\nPiszę o swoim doświadczeniu z Santander Consumet Multirent. Wszystko było w porządku do momentu gdy płaciłem raty i nic od nich nie chciałem. Kiedy 11.10.2018 roku mój samochód został uszkodzony przez kierowcę pod wpływem alkoholu nie sądziłem że to będzie tak strasznie ciężka sprawa. 12.11.2018 zgłosiłem szkodę na infolinii. Myślę ok 3 może 4 dni i odezwie się rzeczoznawca. Haha. Byłem strasznie naiwny. Mamy 25.11.2018 i uwaga... nie mam jeszcze wyceny szkody. Dzwonie do Santander Multirent i słyszę ciągle to samo. Czyli nic. Piszę e-maile i nie otrzymuję odpowiedzi. Mam działalność, którą muszę zamknąć. 1,5 miesiąca bez samochodu, zniszczyło moją firmę. Santander nawet na emaila nie może odpisać. [Moderacja] , płać i o nic nie proś. Santander Multirent uważajcie!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po aplikacji na stanowisko Doradca Klienta - Kasjer, zostałam zaproszona na rozmowy kwalifikacyjne.. Po przejściu pierwszego etapu rekrutacji zostałam zaproszona na drugi etap rekrutacji z panią dyrektor z centrali okręgowej. Po czym miałam otrzymać informację o przebiegu rekrutacji. Niestety nikt nie raczył poinformować mnie o wyniku rekrutacji. Uważam, że tak szanująca się i wielka instytucja ma brak szacunku dla przyszłych pracowników jak również potencjalnych klientów, co przedstawia bank Santander Consumer Bank, że zatrudnia na wyższych stanowiskach osoby mało profesjonalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra i tragedia!!! od przeszło miesiaca nie mogę wysłać przlewu!!! Zenada!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To miały być zwykłe raty za sprzęt...Spłaciłam zadłużenie przed czasem, więc myślałam że to koniec moich problemów lecz tak nie było. Bank naliczył mi opłaty za prowadzenie konta, gdzie karta nawet nie została aktywowana. Proszę wszystkich jeżeli macie inny wybór nie korzystajmy z ich usług, bo to ewidentnie jest naciąganie innych. Nie pozdrawiam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie omijajcie szerokim łukiem ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wrovlaw, ul. Powstancow Sl. :Skandalicznie duże kolejki, a klientow obsługuje tylko jedna osoba. Kierownik z rozbrajajajaca szczerością powiedział, że nie mają więcej ludzi do obsługi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza obsługa w całej Polsce!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa banku. 40 min na wysłanie pieniądzy. Nie działał internet. Nie działa drukarka. A pan który nas obsługiwał nie wiedział co tam robi. Nie polecam!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio WBK został przejęty przez Santander. W tym momencie zaczęły pojawiać się dziwne opłaty za prowadzenie konta, których wcześniej nie było, nie ma ich także w mojej umowie, którą podpisywałam z WBK. Pracownicy mówią, że nic z tą sprawą nie można zrobić, że muszę czekać do końca umowy (ponad 2 lata), aż te pieniądze przestaną być pobierane. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Santander dawniej wbk jest najgorszym bankiem jaki kolwiek istnieje gdyż nie mają spelniaja zadnych z obiecanych dyrektyw jakie mają swojej reklamie uczciwosc i dyskrekcja obok uczciwość i i dyskrecji to ten bank to chyba stał tylko budka na resorach dla naiwnych prostych ludzi gdy widzą kogoś pamiętnego przy kasie to dyrektorka pewnego banku z Starogardu gd aż się trzęsie i produkuje sztucznie by klient założył tam konto jakieś to jest chore i nieuczciwe a jeżeli do banku przychodzi prosty człowiek kutry ledwo koniec wloze z końcem to w sposób perfidny i przebiegły starają się wkręcić człowiekowi kredyt z przysłowiową niska rata a co do czego przyjdzie to jest inaczej powinno się takie banki lub placówki i kadra taka usuwać bo inaczej to zachowują się jak lichwa a więc nie polecam nikomu tego banku bo o uczciwości i dyskrecji to trzeba na to zapracować a oni na to nie zasluguja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez 8 lat miałam konto e deutshe. Żadnych problemów - żadnych. Po fuzji jestem "zmuszona" korzystać z usług banku santander od 3 dni. I już mam z nim problemy. Z samym logowaniem. SERIO? to jest dramat. Przenoszę konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, opłacasz kredyt na czas nagle odsylaja pieniądze. W placówce nic nie wiedzą wzywają mówią że ja sprawiam problem dlatego że chce wyjaśnić sytuację, podczas wychodzenia z placówki podczas zamykania drzwi nawet usłyszałam że jestem.... Cóż nie będę wulgarna jak osoby tam pracujące, szkoda tylko że nie nagrała tego, z automatu sprawa by skończyła się w sądzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczna obsługa konta firmowego . p migracji z DB nic nie działa tak jak powinno , aby wykonać przelew podatku muszą się udać do oddziału . Przez internet nic nie można zmienić ani załatwić . Właśnie likwiduje tam konto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza zdalna obsługa klienta. Przez telefon ani aplikację nie da się nic załatwić skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zaksięgowanie wpływu pieniędzy na koncie po wysłaniu EURO z jednego z najbardziej znanych kantorów internetowych w tym banku trwa 72 godziny czyli 3 dni robocze. Totalne DNO !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Spłacam raty przed terminem, została ostatnia już rata, a nagle stwierdzili że poprzednia nie dotarła na konto. Zawsze sprawdzam nr konta i nr umowy kredytu i zawsze wszystko się zgadza, a w banku nie potrafią wyjaśnić dlaczego na dodatek traktują chamsko. NIE POLECAM! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »