T-Mobile Usługi Bankowe

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
ul. Domaniewska 52
02-672 Warszawa

Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
19 506
12 370 71 00

Z zagranicy:
+48 12 19 506
+48 (12) 370 71 00

(21 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o T-Mobile Usługi Bankowe

użytkownik
~ ADAM  •  2014-08-05
Pozwolili na wyciek danych klientów,nawet nie przeprosili zmiana banku natychmiastowa
użytkownik
~ ktoś rozczarowany  •  2014-07-24
Mam tak samo, od miesiąca usiłuje załozyc konto róznymi sposobami: internet, infolinia, kurier... i znów infolinia. Juz sie wydawalo ze wszystko jest na dobrej drodze...ale nie, jakis błąd, jakas usterka techniczna i konta nie mozna aktywować ,mi... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Agata  •  2014-07-24
Nie narzekam. Ich konto osobiste to najlepsza oferta na rynku w stosunku do moich wymagań. Dołączyłam kiedy był to jeszcze "Alior Sync" i jak do tej pory nie mam żadnych problemów. Pół gwiazdki odejmuję, bo nie do końca podoba mi się współpraca z ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ M.................  •  2014-06-20
Podpisałem umowę o kartę kredytową i konto za pośrednictwem kuriera.Po 3 tygodniach brak jakiejkolwiek reacji ze strony banku.Konto nieaktywne,karty nie otrzymałem.Wszelkie kanały kontaktu - brak jakiejkolwiek pomocy poza radą ,że nie wyszło i żeb... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ mar112  •  2014-06-11
i lipa wyszła z T-mobile, nie da się nowego konta założyć w systemie automatycznym., przez infolinie też się nie udało; obiecali zadzwonić i już tydzień czekam; Tydzień usuwają usterkę informatyczna!! śmiech na sali, a panie w wirtualnym oddzial... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Wenecja  •  2013-06-10
Dostęp internetowy: Jest to niewątpliwy atut banku. Niestety psuje sobie wizerunek pozostałymi produktami, np.przyznanie debetu. Obsługa klienta w placówce: Forma obsługi - szczególnie strona technologiczna - powyżej oczekiwań. Alior Sync zdecydow... zobacz całą opinię »