Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nowe logowanie to krok w tyl i dla mnie to dno. Cos co spelnialo wymogi silnego uwierzytelniania i spelnia wymogi PSD2 zmienia sie na bzdurna apk-e, ktora dziala tylko na androidzie i ios oraz zmusza do posiadania telefonu w tych systemach, co wg mnie narusza ustawe o uslugach platniczych. Ciekawe co na to powie UOKIK.
skomentuj opinię »

Komentarze (5)

użytkownik
~ Piotr  •  2019-09-04
Absolutnie popieram tą opinię. Ponadto wpisywanie hasła nie jako całości tylko poszczególnych pozycji jest olbrzymim utrudnieniem i momentem kiedy generuje się błędy we wpisywaniu.
użytkownik
~ Klient banku  •  2019-09-05
Vespi, napisała Pani/Pan do UOKiKu w tej sprawie?
użytkownik
~ Andrea  •  2019-09-14
W pełni się zgadzam z tą opinią.Nowe logowanie to jakiś horror. Ten co wpadł na taki pomysł powinien się leczyć u psychiatry.
użytkownik
~ marzena   •  2019-09-18
A czy ktoś zglosil te sprawę?
użytkownik
~ Umbo1410  •  2019-09-23
Do wczoraj mój telefon z Androidem 5 był dobry i wszystko było OK, a teraz okazało się, że nie mogę zaktualizować tej apki bo działa ona tylko w Androidach od 6 w górę! Telefon kupiłem w zeszłym roku i teraz żeby obracać swoimi pieniędzmi muszę kupić nowy? A jak kupię następny, to okaże się za 6 miesięcy, że też jest już za stary! Wycofuję kasę i żegnam się z tym bankiem!
dodaj komentarz +