Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank SA …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dramat tragedia cyrk. Kasa czynna od 9.30 a ludzie czekają jest 10.10 dopiero Pani w kasie się pojawiła. Od godziny jest jedno stanowisko czynne i nikt nie jest w nim obslugiwany. Panie chodzą po banku i stukają obcasami a ludzie czekają i się już pogodzili kto mógł to zrezygnowal. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem stałym klientem tego Banku z przeniesienia po Banku BPH. Co mogę powiedzieć o tej firmie, może najpierw plusy: - ułatwienia w procedowaniu kredytów internetowych. - szybka decyzyjność w przyznaniu kredytu Minusy: Masz kredyt, który chcesz wcześniej spłacić owszem możesz, lecz licz się z tym, że przy następnym kredycie, gdy będziesz chciał nadpłacić tzw. raty to wpłaconą kwotę odliczą Ci od kapitału pozostawiając ilość rat zawartą w umowie. Taki knif bankierzy aliora uruchomili by nie tracić.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra nie bank Prowadzenie działaności z takim kontem to udręka Infolinia aplikacja tragiczna Szukam w głowie jakiegokolwiek pozytywy z 7 letniej współpracy i jakoś się nie udaje Naprawdę odradzam ja kto nie chce się denerwować skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Karta nie działa często podczas płatności online, mimo ustawionych haseł na 3d secure, z innymi bankami nie ma takich problemów z platnosciami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowa bankowość internetowa jest nie do zaakceptowania - nieintuicyjna, nieczytelna, za to bardzo marketingowa. Dzięki niej planuję zmienić bank. skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank A placówka w błonie to porażka pracują tam bardzo ale to bardzo nie kompetentne osoby. NIKOMU NIE POLECAM TEGO BANKU!!! skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
ja również padłem ofiarą tego pseudo banku-straciłem około 4000 zł w oddziale wpłaciłem pewną kwotę euro na konto w kantorze walutowym aliora , wydałem polecenie pani zmęczonej kasjerce żeby wpłaciła na konto walutowe euro zaczynające się na podane cyfry , kasjerka jwednak wybrała drugie konto złotówkowe na którym euro przewalutowało się na złotówki po kursie międzybankowym, W pośpiechu ufając kasjerce podpisałem dyspozycję.Dwie godziny póżniej interweniowałem w tej sprawie. Po dwóch miesiącach oczekiwania otrzymałem odpowiedż na reklamację,że sam podpisałem dyspozycję , więc reklamacja nie ma uzasadnienia.Wnioskowałem o odsłuchanie zapisu audio z banku , jednak na nic się to zdało. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
zakladanie konta z karta debetowa i kredytowa to ponad godzina rozmowy przez telefon. Nastepnie po paru dniach dzwoni ktos z nieznanego mi numeru i wypytuje o szereg rzeczy niby jako weryfikacje wniosku. Ale skad ja mam wiedziec kto to dzwoni i czy nie chce wyludzic danych? Na pytanie, czy ja sam moge zadzwonic pod znany mi numer banku i poddac sie weryfikacji pada odpowiedz: nie. Jesli to ma byc bezpieczny bank, to raczej nie dla mnie. Odradzam, bo nie dbaja o bezpieczenstwo klientow. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Zenadaaaaaa Prace serwisowe najpierw od 0.00 do 3.00 Nastepnie ze do 6.00!! Aktualnie ze do 7.00!!!!!! Kpina !!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodatkowa autoryzacja podobno dla bezpieczeństwa, w rzeczywistości przetrzymywanie pieniędzy klienta. Przelew zlecony o 10 rano, z banku dzwonią po 14.00. Ponieważ to piątek faktyczna realizacja przelewu w poniedziałek, kwota była spora, więc bank obracał dodatkowe 3 dni bez żadnych odsetek, zamiarem przelewu była wpłata na promocyjną lokatę w innym banku, więc strata prosta do policzenia. Użerać się z nimi nie zamierzam, kilka miesięcy wcześniej odmówili przyjęcia dyspozycji na wypadek śmierci bo osoba wskazana nie jest ich klientem, w odpowiedzi na reklamację same ogólniki. Więcej szans im nie daję, po prostu zamykam konto. skomentuj opinię (6) »
Dodaj opinię